Hva spiller du for tiden?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg ga autofist for Persona (siden det eier) men gidder ikke lese den selv, men antar Yetipants kan smugge over at ingen gidder å lese det han skriver. Gratulerer med det.
 
Jeg prøvde Persona 4 på PS2 og er rimlig sikker på at det tok over en time og jeg fortsatt dilla med skolegreier. Så øøh, skal prøve det igjen når jeg får meg Vita?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ja!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg ga autofist for Persona (siden det eier) men gidder ikke lese den selv, men antar Yetipants kan smugge over at ingen gidder å lese det han skriver. Gratulerer med det.
Spørsmålet er vel om folk gadd å lese det før, eigentleg. Men ja, stakkars de som vert utsett for nynorsk. Hardt liv.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Beklager Fetthest, det er ikke det at det er synd på de som utsettes for det men man velger det bort. Jeg skal ikke legge føringer på hvordan du skriver (det har jeg heldigvis ingenting med!), det var bare et høflig tips i tilfelle du ønsket at posten du bruker tid på å skrive skal leses av noen.

Ellers det samme som Lodin = )
 

TheNormalGeek

også kalt Anders
Jeg vet ikke hvorfor, men jeg tror alle som spiller gjennom for første gang åpner den jævla kista!
Ellers: Jeg er på bossen på det slottet nå da, endelig får jeg litt igjen for Vitaen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Beklager Fetthest, det er ikke det at det er synd på de som utsettes for det men man velger det bort. Jeg skal ikke legge føringer på hvordan du skriver (det har jeg heldigvis ingenting med!), det var bare et høflig tips i tilfelle du ønsket at posten du bruker tid på å skrive skal leses av noen.
Yess. Mitt poeng var berre at det er ein skilnad på å ikkje lese eit innlegg og på å spesifikt grina over at ånei dette orka eg ikkje å lese av di det er så ugreitt med nynorsk.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Yess. Mitt poeng var bare at færre leser lenger tekster på nynorsk enn bokmål uavhengig av hvorfor.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Har faktisk prestert å komme meg gjennom bunken med spill jeg har hatt liggende, bortsett fra Vanquish, som jeg akkurat starta på. Faen, det eier. Ser dritbra ut, kontrollene er fantastisk og musikken akkurat passe pling-plongete. Kjenner godt igjen humoren fra MGS Rising også. Eneste som er irriterende til nå er AIen til NPCer, som ofte kan komme i veien din. Blir heldigvis aldri spesielt irriterende.

Er det et langvarig spill, forresten? Snakker vi 10 timer?

Boota forresten opp både Call of Juarez og The Darkness, som jeg plukka opp på XBL-salget nå nylig. Begge var så jævla terningkast 3, at jeg orka ikke mer. Det er så mange bra spill ute, og så lite tid til overs, at jeg orker rett og slett ikke å kaste vekk tid på middelmådighet.
 
The Darkness eier om du spiller forbi starten og får litt krefter. Skytinga suger stort sett, men det spiller liten rolle når man lusker bak noen med en tentakkel og nommer dem eller bare åpner et digert svart hull og nommer alt.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Vanquish er ikke et langt spill, men du kan fint bruke opp mot ti timer på første gjennomspilling om du ikke spiller på easy eller noe.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Òg verdt å nemne at Vanquish har ein ganske ålreit Challenge-modus der du får nokre satanjævleg vriene oppdrag etter kvart som du blir ferdig med spelet. Såpass vriene at dei to siste oppdraga er det einaste eg ikkje har fullført i det spelet.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Ragequitta Peace Walker i dag etter at jeg og en kompis hadde slåss mot Peace Walker Type 2 i 20 minutter og det plutselig ble umulig å forhindre henne i å avfyre atombombe. Ble rett og slett drittlei etter alle de lange og kjedelige bosskampene, så å fullføre dette spillet 100% blir nok et livstidsprosjekt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen


Dette spelet eig for å seie det slik.