Hva spiller du for tiden?

Drauden

SGs kollektive lillebror
Jjjjjjepp, tok meg nøyaktig 2 sekunder å skrive call of juarez gunslinger ps3 oppi google-boxen for å finne ut av det. Blir coppa etter lønninga. Trenger min dose Western, Red Dead begynner å bli gammalt. Har drept Chuparosa aaaltfor mange ganger nå.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Spilt en del Company of Heroes 2 beta i dag når jeg ikke har vært ute i sola - det er tilgjengelig for alle i Steam. Anbefaler alle som likte eneren å teste skirmish/online. Dette, Starcraft og Settlers er de eneste RTS-ene jeg klarer å dille med lenge av gangen. Blir nok å koppe.

Ellers spiller jeg en del FFXIII-2 på Pee Ess Three om dagen, jeg runna XIII med rundt 70-timer playtime for noen dager siden. Nå venter jeg bare på at månen faller ned - for jeg trodde aldri jeg ville like et nytt FF-spill for kun kort tid siden. Ellers har de gått i: som nevnt i COJ:GunSlinger, litt Meatboy, prøver å komme inn i Monster Hunter på 3DS, men mulig jeg ikke orker før jeg kjører 3DS XL med dualstikke - og faktisk såvidt tæsja Duke Nukem Forever litt også. Var vel verdt de 30,- det kosta på elkjop - mye retro-runking første timen som gjør det verdt tiden.
 
Spilte monster hunter til 3ds med en stikke i 50 timer. Kjøpte circle pad pro og brukte den en god stund, men når jeg kom til high rank og følte jeg ble "god nok" ble det bare slik at circle paden ikke ble brukt. Ta deg god tid og bli vant til spillet, så er den ikke et must.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Halo 4. Skal prøve å bli litt dreven over sommeren. Så langt går det litt så som så. Vi får se hva som skjer.
 
Animal Crossing New Leaf! Tradisjon tro, kalte jeg byen min "Ninville" og i dag takk jeg å hilse på naboene mine,skrape sammen nok til å bli kvitt teltet så jeg får hus i morgen. Frukten i Ninville er fersken.

Blir bare stikkord når jeg skriver på mobilen, oppdaterer i morgen!
 
Jeg hater deg fortsatt! :argh:

Men men, det slippes i natt og imens coppa jeg Undying hos GoG. Til å være et FPS fra 2001 er det fortsatt bunnsolid. Og creepy som faen. Kom meg akkurat gjennom mausoleet med med alle skellingtonsene så nå skal jeg drepe sigøynere på en bondegård og så munker i et kloster.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Hmm? Clive Barker's Undying? Den spillen har fått meg til å nærmest bytte boxer opptil flere ganger på en dag i en alder av 25år. Bunnsolid horror til tider, altså
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Titta på TotalBiscuit drite seg ut på en pek-og-klikk pusler tidligere idag, og hoppa likesågreit på det

Tiny Bang Story, et fantastisk vanedannende spill med en ganske så nydelig grafisk stil. Det er gåteløsninger og minigames overalt, og det eier

En liten verden eksploderte og gikk i tusen knas. I puslespillbiter. Man skal samle biter og løse gåter for å sette det sammen.

Knallfint, deilig musikk og rett og slett ganske verdt det til €9
 
Jeg sletta nettopp en lang post jeg hadde skrevet om alt mulig i Animal Crossing New Leaf, men jeg sletta alt sammen. Enkelt og greit, dette spillet fuckings eier. Etter et søgn med det, tvang kona meg (som ikke spiller overhode) til å kjøpe enda en kopi av det, slik at hun også får være borgermester. Hele spillet eier max. Hvis du har en 3ds, kjøp det.

@Lodin: ædabæda, jeg har kommet meg lenger enn deg
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, restart eShop, Animal Crossing er ute. Det tar godt og vel 6000 blokker på SD-kortet (ca. 1GB) så vær obs.

Enkelt og greit, dette spillet fuckings eier. Og alt jeg har gjort så langt er å samle 1500 bjeller, blitt stukket av bier og slått opp en sjuduker.
 
Eeeeeee! Jeg har allerede avbetalt første lån!
Eeeeeee! Pingvinen Roald er tilbake i byen min sammen med en gammel mus og en hund i mumiebandasjer!
Eeeeeee! Jeg fant en perfekt appelsin og planta den!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg har også betalt lån, fått en pingvin og en perfekt appelsin, så her kan man se da, at Lodin og jeg, vi er pr0s. La deg til istad forøvrig, Mike; du hadde lagt meg til fra før av så nå er vi BFFs.