Spiller alt for mye for tiden. Kjøpte MGS4 på lanseringsdagen, men har enda ikke fått meg til å spille gjennom det, så har bestemt meg for å fokusere på det. Ellers blir det mye Smash Bros Brawl multiplayer, noe jeg seriøst kommer til å spille aktivt i årevis fremover. Så fort jeg har kjørt gjennom MGS har jeg Okami for Wii stående for tur. Antar jeg i tillegg må vurdere å fullføre GTA4, som jeg ca har spilt meg ca 20 timer uti. På PCen har jeg gående et Age of Conan abonnement som jeg har fått moderat utnyttelse av til nå. Kjøpte spillet på lanseringsdagen, men har ikke kommet lengre enn lvl 31 på den første og eneste characteren jeg har laget. Age of Conan er virkelig et godt stykke bedre enn alt annet jeg har prøvd i sjangeren, men er fortsatt noe usikker på om jeg gidder å fortsette med det. Sånne spill tærer nok rett og slett for mye på min tålmodighet. : /
Har altså en del baller i lufta, men har godt og vel to uker til med sommerferie, så målet er hvertfall å få unnagjort MGS og kanskje Okami. Okami ser jeg forøvrig veldig frem til å komme igang med.