Hva spiller du for tiden?

Chibi Robo: Let's Go Photo er en ting som ikke burde eksistere i det herrens år 2014, men heller burde dukka opp på Dreamcast. Uansett er det nummer tre i serien og bare en liten nedlastbar dings til 3DS istedet for et fullverdig spill.
Chibi Robo er uansett for de som ikke vet det en liten robot som kun eksisterer\lever for å hjelpe andre. Denne gangen havner han hos en creepy gammal fransk fyr som vil bygge museum på det som ser ut til å være en fancy dass. Det gjøres ved at man kjøper bilderammer og finner noe som passer IRL. Fek.s kan det være en firkant så da tegna jeg et smil på en stickit note og passa på at ramma ble perfekt. Etter at bildet blir tatt fraktes det inn i spillet og stilles ut på dassen.
Det er litt mer gameplay enn som så for man må tjene spenn for å kjøpe bilderammene. Spenna får man av å gjøre jobber som å dra ut et målebånd for en lekerobot, finne mat i kjøleskapet til to franske kokker som er sennep og ketchupflasker eller skyte ballonger for en kopi av Ultraman. Ja, dette er så japansk og Nintendo som det kan få blitt. Man kan og tjene penger ved å gå rundt på brett å støvsuge og rydde søppel siden det er noe serien alltid har handla om.

Uansett kjøpte jeg en ramme som så veldig ut som en øllboks, men det var såklart av den mindre typen:


Det viste seg at den har ansikt og den er en dick. Her er den stilt ut på dassen:


Og bare fordi har den bar ræv om man snur på den fordi Japan:


Den ræva ble forøvrig fjerna i den amerikanske utgaven. Godt å se at Europa tåler mer enn som så. :v
Dette er en ting man kan spille.
 

Nabbe

Har fin hatt.

Så har man gjort noe fornuftig i dag og.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
YES YES YES!

 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Bestemødrene har blitt gærne! :yoshi:\o/:qq:
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Helt ny i spillet, men jeg bare gav alle bestemødrene sparken så fort fabrikker produserte mer enn dem. Gjør jeg noe feil?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Definitivt!
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Dette føles som en verdig arvtager til Dota 2.
 
Civilization Revolutions 2 på iPad, det er spillet sitt det. Koster en drøy hundrings, og er en kraftig neddumma utgave av Civ som er mer strømlinjeformet og raskere, og mer action og aggressiv AI. Perfekt for paddespilling, bare kjøp det.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Grenselandet 2 på PSvita celle skugget FPS portet til håndholdt konsol. Jeg må si det fungerer får meg over toppen fiender som stormer mot kombinert med ekstremt morsom dialog. Litt klønete tøtsjkontråll og kjøretøy kontroll og noen dropp i framerate med mange fiender på skjermen. Men hvis flere slike AAA titler kan portes til PSvita sier ikke jeg nei takk.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Har spilt gjennom Wolfenstein. Jeg likte det. Vil spille det igjen. Mer om det senere, for nå skal e-penisen min få litt øm og kjærlig oppmerksomhet.

Tror jeg postet en video her av at jeg failet brutalt på slutten av en extreme-bane, Rock of Rages, i Trials Fusion. Forsøkte noen få ganger etter det, og klarte å komme meg ned i én fault, men der stoppet det opp. Så... jeg tok en pause fra standard-banene og rotet rundt i track central en stund. De grusomhetene jeg har utsatt meg selv for i det brukergenererte torturkammeret som er "newest extremes" ... jeg vil ikke snakke om det. Ennå.

Så satt jeg med ned i dag da, etter en helg med null Trials (DET ER SANT! Jeg drepte tyskere!), og tenkte ... tja... jeg kan jo alltids gi den dumme banen ett forsøk til. Tre forsøk senere hadde jeg gjort null framgang.

"Greit," sa Nabbe Nabbesen, "én siste gang, for Norge!"


Spesielt vakkert er det ikke, og jeg var så brutalt nære å gå rett på trynen rett før målstreken ... MEN DET SKJEDDE IKKE!

FUCK DEG TRIALS JEG VANT!
 

Terje

mostly harmless
Gærne ferdigheter det der. Har ikke rørt Trials på en stund nå, men har ikke kutta det ut enda. Men jeg kommer aldri til å dedikere nok tid til det til å klare de sykeste banene i det. Når det bare er sånt som gjenstår så blir det sansynligvis armene i været og "GREIT!! Jeg er ferdig med dette!" og så er det takk og farvel.
 
Nei, jeg er heller ikke i nærheten så god som det der. Blir så fort varm i hue av det og rager hardt.
Men imponerende oppvisning Nabbe.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Apropos raeg så er jeg tilbake på Dark Souls 2-vogna. Bare at det ikke er noe raeg for jeg knakk faenmeg tre bosser i kveld, gønna rett gjennom The Gutter, Black Gulch, Shaded Woods og har så smått begynt å kikke på Brightstone Cove Tseldora. Dette spillen ass. Ruller Elite Knight-rustning og Black Knight Halberd/Heide Knight Sword, str/dex, det eier fordi jeg kan smette rundt akkurat som jeg gidder men tåler fortsatt litt deng (har også ett skjold med 100 phys-reduksjon og ett med ~98 mag-reduksjon så det er all good). Akkurat som i de to forrige spillene har jeg gitt totalt faen i alt som heter ranged bortsett fra Pyromancy, og det verste er at det funker. Har en bitteliten mistanke om at bossen i Brightstone Cove er en diger edderkopp, forøvrig. Gleder meg til å ta den.