Hva spiller du for tiden?

K999

Keystone State Of Mind
#61
Da kan jeg like så godt bare skrive at jeg klarte Laid To Rest, og Rock This Town igår, endelig. :D
Fikk nettopp FF: Crisis Core (japansk versjon) PSP spillet i posten, eller må hente det nede på postkontoret. Selvom jeg ikke forstår noe av det, så blir det nok en 15 timers verdt spilletid, frem til Halo 3.
En venn av meg som bare lastet ned CC sa at, selvom han ikke forstod mer enn "Hallo" og slikt så greide han å fullføre det på 15 timer, og det var verdt det. Har også bestilt engelsk versjon da, men det kommer ikke før i mars. Så jeg måtte.

Jeg er ikke noe spesielt FF hore, utenom VII-en, som kanskje er det mest pathetic? Kan ikke dy meg.
 
#62
Her hvor jeg bor nå har jeg ikke med meg noen konsoller, og den eneste jeg kjenner med PS2 her har 5 gta-spill, 4 need for speed og to bond. Casual Gamer, mao. Men, jeg har nå fått overtalt han til å kjøpe Guitar Hero: Rocks the Eighties (ettersom jeg har har spillt de to andre massevis), og det er topp å spille det igjen. Litt kjip musikk, med mye ferre gullkorn. Foreløpige favoritter er No One Like You av Scorpions og Holy Diver av Dio. Og sitter fast på den grusomme What i Like About You, av The Romantics. Det er både utrolig kjip å spille (vanskeliiiig), er stort sett ett kjedelig pop-riff som går om og om igjen, og er veldig kjedelig å høre på. Gah! Når jeg til slutt klarer den, skal den aldri spilles igjen. Med mindre jeg blir heftig nok til at jeg kommer meg dit på ekspert da, men jeg har liksom ikke kommet noen særlig vei med ekspert på de andre spillene. (Enda ikke klart bark at the moon på hard enagng). Moro er det med guitar hero igjen, i allefall.
 
#63
Spiller WoW, men vurderer å plukke opp et FPS til PC, siden jeg får en ny barsk PC om en 2 ukers tid. Så om noen har et bra FPS å anbefale så gi meg ett stk. poke i ryggen. (Ikke CS :) )
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#64
Stort sett Lineage 2 og Dawn of War.

Litt av og på med Eve og Guild Wars, men det er kun når kameratene spiller. Tror ikke jeg logger mer enn 4-5 timer på disse i måneden.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#65
SITAT
Spiller WoW, men vurderer å plukke opp et FPS til PC, siden jeg får en ny barsk PC om en 2 ukers tid. Så om noen har et bra FPS å anbefale så gi meg ett stk. poke i ryggen. (Ikke CS )[/b]
Skaff deg Team Fortress 2, som jeg spiller for tiden. Dritgøy!
 
D

Deleted member 91

Gjest
#66
Jepp, Team Fortress 2 virker som det mest logiske FPS-valget på PC om dagene. Må si det ser råfestlig ut.

Selv har jeg jo nå fått slik en PS3 i hus, så det er klart man prøver ut litt demoer og slikt. I ingen spesiell rekkefølge:
  • Gran Turismo HD: Oh, yawn. Hadde glemt hvor fantastisk kjedelig GT egentlig er. Takk for at du minte meg på det, GT HD!
  • Heavenly Sword: Jeg har beklageligvis aldri spilt God of War-spillene, så for min del var det ganske lett å bli positivt overraska. Veldig teknisk pent, og selv om slåssinga var litt stiv til tider var det absolutt saker. Har hørt det skal være helt usannsynlig korte greier dog, så det spørs om det ikke blir med demoen til jeg kommer over det til bargainpris.
  • Ninja Gaiden Sigma: Vel, dette var jo ... akkurat som Ninja Gaiden bare i høyere oppløsning. Tror ikke jeg gadd å spille gjennom demoen ettersom jeg fortsatt sliter med søvnløshet og angst etter forrige gang jeg prøvde meg noe særlig på det.
  • Ridge Racer 7: Ridge er Ridge, men jeg har tross alt eid det på 360 før.
Selv om komponentkabler tydeligvis ble i dyreste laget for Sony så slang de ihvertfall med et par spell i Starter Pack, dvs. Resistance og Motorstorm. Førstnevnte spilte jeg et par brett på co-op før jeg gikk lei andre verdenskrig med monstre, spesielt siden et visst annet FPS stjeler oppmerksomheten min om dagene, men Motorstorm er jammen meg godsaker. Syntes ikke allverden om det til starten, men nå som jeg har lagt noen timer i det er det blitt merkbart bedre. Og det er faktisk overraskende fargerikt til å handle om inngjørma brune biler i ørkenen. Staselig soundtrack også gitt, både QotSA og Monster Magnet til far. Alt i alt anstendige saker så lenge man ikke spiller altfor mye av det om gangen.

Jo, også Call of Duty 4, såklart, ihvertfall frem til Halo på onsda'n.
 

K999

Keystone State Of Mind
#68
Då har jeg fått satt meg ned skikkelig med FF: Crisis Core til PSP. Har spilt litt over 4 timer, og jeg hører det skal være rundt 15 timer, spesielt for oss som ikke forstår japansk, og derfor ikke bruker ekstra tid på masse snakking og sidequesting. Nydelig grafikk, nydelig CGI filmer, mye ingame-voice, veldig veldig kult combat system, føler jeg har stor kontroll over hva jeg gjør. Ikke for vanskelig (har daua 2 ganger til nå, men mest fordi jeg ikke rakk å heale meg selv. :( ) selv om jeg ikke forstår hva som er hva av materia, utenom Fire, Ice og Cure til nå. Prøver å lære meg litt mer av det, huske ikje tegna og slikt. Gleder meg til å spille mer, og prøver å se om jeg blir ferdig før Halo 3. Ellers så har jeg også fått meg MP 1 og 2 spilla av Revan endelig, og må nesten starte på dem også, før MP 3: Corruption. Gleder meg til det også.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#69
SITAT(Hakara @ 23.09.07, 19.04) 83150
Og det koster ? :eek:
[/b]
Hvis du forhåndsbestiller det via Steam koster Orange Box (som inneholder Half-Life 2 + Episode 1 + Episode 2 + Portal + Team Fortress 2) 44.95 US Dollars (ca 250 kroner). Kjøper du Team Fortress 2 alene koster det 29.95 US Dollars (ca 165 kroner).

Skjermskudd fra mine eskepader i TF2:





GIBBED!


 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#70
Prøvde (av alle ting) Juiced 2: Varme og Importerte Netter (de er sikkert importert fra regnskogen; har hørt nettene er varme der nede) i går, og fant ut at intet er nytt under solen: Juiced er fortsatt ræva. MEN: Det var litt artig å frese rundt i koselige sportsbiler og kjøre løp og drifte og sånn, så jeg var litt gangsta og fant fram min lenge oversette kopi av PGR3 til 360-en. Ettermiddagen ble tilbrakt på sofaen, i selskap av PGR3 og katta. Det viser seg at spillet, som jeg før tok for å være noe skrot som bød på ræva bilfysikk og kjedelige løp, i realiteten er solid skrudd sammen. Smeller man vanskelighetsgraden på Medium og samler opp litt spenn til gode biler, har man en spennende og utfordrende opplevelse foran seg. Brukte opptil tjue minutter på en enkelt bane, for å (prøve å) få til et perfekt løp med god tid og masse Kudos. Høsta noen prestasjoner også, så det er bra. Ting jeg liker med PGR3 er at hver bil faktisk er verdt å bli kjent med, fordi det er mange subtiliteter i kjøremekanikken som gjør dem veldig forskjellige. Akkurat nå går det i en Saleen SS7 Twin Turbo, som er akkurat passe stram i ræva til at drifting sitter som ei kule (bare jeg selv er stø nok), og at den har topphastighet som kan måle seg med det meste trekker heller ikke ned. Noe annet som påkaller smil, er at alle byene er markant forskjellige å kjøre i. Jeg kan ikke med hånda på hjertet si at jeg klarer å se forskjell på dem (med mindre Big Ben dukker opp, da), men jeg kan si at jeg føler det når jeg kjører. Sånt er kos. Jeg er også takknemlig for at Bizarre ikke laget en stylingmodus til PGR3, sånn at bilene ikke ser ut som juletrær. Takk, Bizarre. Det spørs faktisk om jeg - mot alle odds - ikke blir å kjøpe PGR4 også. Det hadde jeg ikke trodd for noen dager siden.

Ja, og så har jeg Team Fortress 2 også.
 
#71
Sitter også med Crisis Core, og jeg ble ferdig på litt over 13 timer (jeg kan nok japansk til å spille importerte japanske spill) og jeg må etterfølelsen er på top. Det gir mye mer innsikt i FF VII verdenen enn du skulle ha trodd, selv om det er et stort fordel om du forstår hva som blir sagt og slikt.

Men men, siden jeg ble ferdig med Crisis Core sitter jeg med Jeanne D'arc til PSP og Rune Factory har jeg ikke blitt lei av enda. Ellers er det Valkyrie Profile 2: Silmeria som står inne på PS2, Paper Mario til Wii og Eternal Sonata på X360.
 

oma

Village Drunk
#72
jeg skulle jo egentlig spille ferdig freedom fighters, men med mye jobbing så har jeg ikke fått så mye tid foran andre skjermer enn pspskjermen og ds skjermen - så jeg har gamet ganske mye lumines 2 og herregud hvor hektet jeg er, jeg holder ofte på å kjøre forbi busstoppene jeg skal av når jeg sitter på bussen (har allerede gjort det 1 gang, så jeg er litt paranoid atm)

dog, har bare greid 99,922 poeng max XD er nok n00b enda
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#73
Mye FPS på meg. Deriblant: Halo 3, Bioshock, Quake Wars demo og Call of Duty 4 beta, og jeg ble nettopp ferdig med The Darkness. Jeg klarer ikke å plukke ut min favoritt så langt blant dem, men jeg har vel ikke noe valg siden jeg er Xbox og Halo faggotboy.
Finnes det egentlig noen dårlige FPS for tiden? Alt jeg har kommet borti i det siste leverer godt over bra. Jeg har dessverre ikke fått testa ut den nye pakken til Valve enda, og kommer nok ikke til å gjøre med det første, er alt for opptatt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#74

Kilik

Lokal moderator
#76
Campaign på Halo 2. En siste gjennomgang før jeg kjøper meg X360. Langt bedre enn jeg husket det var. Spillet har noen kjedelige partier, men ellers er det solid moro med Master Chief.

GTA: Vice City Stories til PSP. Det er Vice City i håndholdtformat med flott 80's-musikk og morsomme referanser. Kontrollsystemet er dog litt på kanten og man skjønner raskt at det ikke er lagt like mye penger ned i dette som i originalen.
 

K999

Keystone State Of Mind
#77
Gjorde det jeg også, med 2 kompiser. Først Halo 1 for 2 helger siden, og Halo 2 den helga som var nå. Så nå er jeg klar. SNART HALO 3 :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#78
Kanskje jeg skulle orke å spille gjennom Halo 2 for første gang før jeg skaffer meg treeren...? Hmm.
 
#79
SITAT(Yetipants @ 26.09.07, 11.45) 83411
Kanskje jeg skulle orke å spille gjennom Halo 2 for første gang før jeg skaffer meg treeren...? Hmm.
[/b]
Om du har lyst til å pine deg selv, så burde du gjøre det

Spiller Metroid Prime 3 for tiden og må si at jeg storkoser meg. Kontrollene er tight som f*** etter litt øvelse og det er en farlig gøy måte å spille på. Å gå tilbake til dual analogs er omtrent uaktuelt. Omgivelsene er nydelige og spillet er generelt en fryd for øynene. Dere som venter på den europeiske utgivelsen bør glede dere hardt.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#80
Spiller Halo 3. Har spilt litt ut i campaign, men ellers har jeg koset meg med Halo på Live. Veldig moro, selv om jeg er elendig. Men føler at jeg blir bedre og bedre :) Lærer seg stadig nye ting.