Hva spiller du for tiden?

Jeg vil egentlig si at Trackmania Nations Forever inneholder evig med brett, med tanke på at de fleste man spiller på nettet er custom-mekka, og det er så enkelt å lage egne også. Skal mye til for å bli lei av det spillet.

Bay det way: har hørt noe snakk om tilleggspakke til Team Fortress 2. Blir det en gratis oppdatering, eller må man betale for den?

D

Deleted member 91

Gjest
"Tilleggspakka" kommer kun til Xbox360 og består av alle patches og generelle oppdateringer PC-scenen har fått fram til nå. Jepp, Xbox-eiere må betale for den. Tror neppe vi ser noen tilleggspakke til TF2 med det første, ettersom Valve er ivrige supportere av gratis innhold til spillene sine.

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
Castle Crashers er nå rundet i 2player. Hellige salami det er faen så gøy atte oi! må være det gøyeste og besteste xbla-spillet. Det eier store mengder svinefilet. last ned nå og spill til du blør ut av øya. For faen! du er en jævla fitte om du ikke gjør det, helt sant.

Okey da skal jeg laste det ned.. men trial først får sånn sikkerhets skyld

D

Deleted member 91

Gjest
Jeg husker ikke om jeg skreiv detta i en annen tråd eller ei, men jeg ble ... faktisk litt småskuffa. Alien Hominid er lett et av mine favorittspill fra forrige generasjon, men jeg syns ikke Castle Crashers klikka helt på samme måten. Then again, jeg spilte bare til sånn lvl6, i tillegg valgte jeg Alien Hominid som min karakter, og han kan av en eller annen uforklarelig grunn ikke equippe noen andre våpen enn standardvåpenet, så det suger. Men som sagt, jeg spilte i 3p co-op, og det var ikke kjedelig ellernoe, det var bare ikke helt sinnsykt utrolig spennende. Men altså, velgjort til tusen og definitivt verdt et kjøp (eller ihvertfall en demonedlastning), bare litt ... mindre dritbra enn forventa.

dere juuuuuuuuuger, castle crashers var kjedelig :/

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
dask
dask
dask
dask
dask
dask
dask
dask
dask
dask
dask
magi
dask
dask
dask
dask

Jeg spiller ikkeno for jeg fullførte akkurat Resistance. Det var jo faktisk bra, så jeg tenker jeg kommer til å plukke med meg oppfølgeren. Artige våpen og passe utfordrende (og ingen loadetid hvis jeg dør, hurra!).

Påbegynte spill jeg har er GTA4 og Ninja Gaiden Sigma, men jeg tror jeg skal ta dem med på den nye Gamezone-butikken som åpner i byen snart, de trenger sikkert bruktspill.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Hvor langt kom du i GTA4 før du gikk lei? Alle minispillene som bare var til bry og de senere oppdragene som ble vanskeligere ved å bli mer frustrerende ødela gleden for meg, selv om det var moro fra time 5 til 20 eller noe sånt.

Jeg ligger sjuk om dagen, noe som hindret meg i å reise på den obligatoriske firedagers sykkelturen med klassa, noe som igjen betyr at jeg må ta den turen neste år. Min trøst og medisin i dette fant jeg da i God of war. Starta på det første idag, og tenkte å spille igjennom de to til ps2. Elsker de spilla.

Spiller litt kabal en gang i blant. Har begynt å gå lei av Football Manager (eller excel som det heter her) så da er det kjedelige tider å eie en mac. Savner konsollene mine :(

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
... så da er det kjedelige tider å eie en mac. Savner konsollene mine :(
Jeg har konsollene mine, men er veldig ofte TV´en er opptatt, så da skulle jeg gjerne hatt noe crunk på macen. Har også gått lei av Football Manager, og fant ut Diablo 2 og de Blizzard spillen ikke funker på Intel mac, så... Trackmania skulle fungert, det hadde hjulpet!
Har jo noe DS greier jeg er keen på å spille, men liker å fikle på macen/spille litt om hverandre.

Lodin

Der Waaaah
I mangel på PS3 og 360 går det i PC og PS2 her. Stalker, Jedi Academy og Bionic Commando Rearmed til PCen og av en eller annen uforståelig grunn Digital Devil Saga 1 til PS2. Var innom fettern min og raida med meg noen spill nylig, men det var bare en masse jørpergere jeg egentlig ikke har no lyst til å spille. Når det er sagt har jeg kommi to timer uti DDS så det er ikke så verst. :$

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Spiller Magic Pen, takk Doktor.

Også dratt opp Silent Hill 2, som jeg aldri fullførte i førsteomgang. Kremspill, masse atmosfære og stemning selv om grafikken er mer utdatert enn å bo "alene" når man bor i kjelleren til foreldrene sine er feil.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg prøvde å innstalere, men ville ikke! Har ikke prøvd Starcraft, men det er jo definitivt verdt et forsøk...

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Sjekk litt rundt på det store internettet, Diablo2 er laget for å fungere på Mac. Ikke med patch engang, hvis det er Intel-biten som krangler?

oma

Village Drunk
så, driver å spiller fight night round 3 og condemned 2 for øyeblikket. Fight night hadde en moroere carreer del enn jeg hadde trodd, men når man vinner heavyweight beltet første gang, så blir det plutselig jævlig vanskelig, fikk 7ko's mot meg nå sist jeg spillte. Noen som har noen tips?
Condemned 2 er mye bedre enn jeg trodde også, til tross for anmeldelsene, så må jeg si at jeg liker hele greien, det er ett par av characterene som er litt tåpelige, men stort sett så funker det. Liker veldig godt de oppdragene der hele skjermen blir helt feilfarget og skurrete for å illustrere at han er ute å kjøre, en veldig fin måte å implementere det fremfor måten de gjorde det på i max payne (dog jeg setter også mer pris på de blodstripebanene der nå etter å ha sett hva jeg tror de prøvde på den gangen)