Hva spiller du for tiden?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du har spilt Too Human som har blitt slaktet av alle [...]
Neheiså.

Men igjen, største kritikken jeg har på Dead Space er at det er så jævla utvanna og at jeg dermed ikke klarer å bli grepet. Kompetent laga og ikke en plage å spille på noen måte, bortsett fra at kampene er passelig stusselige.

oma

Village Drunk
Av det jeg leste på metacritic om Dead Space, så var det atmosfæren som gikk igjen i nesten alle headlinene :/

Speaking of which, når begynte det å komme norske reklamer for Dead Space her på SG? Hvor ble det av polske protistuerte horer? Er det komersiell virksomhet i lomma på Nicholas det er snakk om her?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Veit ikke om du har fått det med deg, men kampanjene for Dead Space og Fallout 3 er ganske påkosta til å være Skandinavia (dvs. det er reklamer for greiene på TV med norsk dub istedenfor bare papplakater i butikk).

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Igjen så er monstrene fra The Thing og setting/atmosfære fra Event Horizon, veit ikke helt hva som skal være kult da jeg.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
For faen da, jeg digga både The Thing og Event Horizon, er derfor jeg synes Dead Space blir så platt for helvete. >_< Se her ja, monsterdesignen deres kopierer noe som er ett år yngre enn det jeg er og gjør det dårligere, og dette skal jeg bli skremt av?

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Æ sje itj nå problema æ, nej. Synes monstrene er mer troverdige enn lassevis av annet overdreven, overdimensjonert og beint fram lite overbevisende dritt de kunne ha funnet på å hive i trynet på deg, og hvis man skal klage på gamle idéer, hvorfor ikke gå tilbake til Solaris på 70-tallet eller noe. "Å nei, jeg har sett noe lignende før! De gjorde aldri noe bra før!"

Det er det jeg sier altså, musikk før nittitallet er ikke verdt en dritt.

Det jeg føler plager Dead Space mest er hvordan utviklerene ikke dro konseptene sine fullt ut. Et helvetes godt eksempel er det faktum at du spiller som en mekaniker, og at våpnene sine visstnok skal være verktøy. Men seriøst, alt sammen var i bunn og grunn gønnere. Jeg føler at det hadde vært så jævlig mye kulere om du fikk skit som faktisk var verktøy. Driller, sager, skjærebrennere, spikerpistoler, osv. Og for den saks skyld ha med en del puzzles som faktisk omfatter å kutte, sveise, hamre og generellt gjøre mekanikerfaen. Ikke bare trykk på knapper, deng stygginger og plaff ned astroider.

Vel vel, det er jo så lett å sitte her og syte. Er et fett spill uansett.

Men en ting må sies. Den slutten var totalt neger...

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Helt enig, spillet er gøy og lovende helt til siste episode som er repetitiv og smått frustrerende. I tillegg er sisteboss dessverre så ufattelig ræva at jeg ikke finner ord. Heldigvis var ikke brettet direkte langt. Epilogen derimot var ganske tilfredsstillende og til dels overraskende, selv om noe av det som løses opp allerede ble tydelig gjennom spillet.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Æ sje itj nå problema æ, nej. Synes monstrene er mer troverdige enn lassevis av annet overdreven, overdimensjonert og beint fram lite overbevisende dritt de kunne ha funnet på å hive i trynet på deg, og hvis man skal klage på gamle idéer, hvorfor ikke gå tilbake til Solaris på 70-tallet eller noe. "Å nei, jeg har sett noe lignende før! De gjorde aldri noe bra før!"
Hvordan i faen klarer du å skaffe deg noe å drive med uten å kunne forstå det du leser, egentlig? De kunne ha kopiert hulemalerier fra krittiden uten at jeg hadde klagd på det, så lenge de hadde gjort det skikkelig for faen i fittehelvete som jeg har skrevet nittiseks ganger nå. Og jeg liker The Thing og Event Horizon, igjen for n-te gang, så det er ikke det jeg klager på. I-faens-gjen så klager jeg på at jeg har sett detta før, bare at da var det bedre gjennomført. Dead Space framstår som en slapp reprise og er dermed ikke all verdens å slenge gamla i veggen for. Du får slå av den der fordummende blackdeath metalcoren din sånn at du får med deg detta her nå.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Igjen er det snakk om smak og behag, hva? Vi er begge (alle?) glade i Event Horizon, men har polariserte meninger om spillet, er det noe igjen å kunne diskutere?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nei, er liksom det som er poenget mitt. PrompeMartin driver og sier at påstanden min ikke har noen gyldighet fordi jeg klager over at spillet kopierer filmer, men jeg mener - som dere kanskje har skjønt - at den har det. Akkurat som at det er gyldig at dere andre liker spillet, for all del. Dette her var liksom en sånn ting jeg regna med var selvsagt, forresten.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Nå nå, dette er Spillegal og personlige meninger blir forsøkt slaktet ved enhver anledning som byr seg.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Klart det, er derfor jeg må påpeke at Martin er en skitten jøde osv. ^^

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Men det er deg alle ler av når du ikke følger med :)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
If someone ain`t hatin on you, you`re doing something wrong.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Touché din jævla neger! :D