Hva spiller du for tiden?

Novastrum

Feminist-elitist
Spiller bare Fallout 3. Jeg trodde ikke det skulle være gøyere enn Little Big Planet - men på mange måter er det det. På mange måter er dette også spillet jeg har ventet på i mange år uten å vite det. Dette er det eneste spillet etter Deus Ex, som gir meg samme type frihetsfølese, uten at valg du gjør er alt for obvious onde eller gode. Even more so, enn Deus Ex.

Har egentlig gitt så og si faen i mainquesten og bare gått rundt og møtt mennesker. Questene i dette spillet slår alt. Man bryr seg om tingene man gjør, og alt har en god bakgrunnshistorie.

Anbefaler forresten alle å slå på Hard vanskelighetsgrad, hvis det føles for lett. Før dette føltes opplevelsen litt ... uengasjerende. Hjelper til på Hard. Skal jeg runde det igjen blir det på Very Hard. Sannsynligvis er dette spillet GOATIE.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Måtte jo matche deg da vettu. ^^

Merk at jeg nå velger å tro at du har hørt uttrykket jeg refererte til før, da. Kan jo hende det er å tro for godt om deg, hva vet jeg. :D

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Ja, random ordtak uten videre utgreining har alltid vært det ypperste av debattering, mann. Kanskje hvis jeg sier JA HEHE DET VAR RETT RÆV SOM FEIS i all uendelighet så er det litt som å vinne en argumentasjon.

Man kan ikke diskutere med Yetipants, selvom han har helt rett eller tar feil, snur han det til at du spiser bæsj uansett.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, jeg snur det rundt som ei faens vindmølle skal jeg si deg. Og Martin er bra teit ass.

SHDR

Gullmedlem
Revan skrev:
Takk, det jeg lurte på. Yeti, jeg kommer til å overse dine innlegg. Du har spilt Too Human som har blitt slaktet av alle og du aksepterer det virket det som, mens dette spillet, som blir elska her og får god kritikk av de fleste anmeldere og kompisen min som nesten begynte å grine av det, det vil du kritisere?

Jeg tuller med deg. Du har vel årelag erfaring med at dine meninger er lik sannhet for meg...
Av og til ... lurer jeg på hva det feiler deg. Og kameraten din som begynte å grine.

Edit: Du snur meg rett rundt beibi rett rundt som en plate beibi rett rundt rett rundt

oma

Village Drunk
Min stemme går til SirkusMartin

Btw, det må uansett være den nest mest ubrukelige diskusjonen jeg har vitnet på spillegal gjennom tidene. Hvertfall med tanke på hvem som diskuterer det. (Den mest ubrukelige er irc diskusjonen i det andre emnet)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Var dette en diskusjon, altså? Trodde bare det var Martin som var neger, som vanlig.

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
Er dette en joint-trolling der yeti og martin samarbeider, eller er dette like tafatt som det virker? Dere driter dere ut.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Ja, jeg er neger. Som vanlig. Men glem aldri det uvurdelige behovet for en neger til å luke ut de øvrige negra.

Ædit: Døh, kongen av trolling, du burde ihvertfall kunne vite det når du ser det. Yeti stakkar veit ikke bedre.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvor mange troll hadde et troll trollet, hvis et troll kunne trolle troll?

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Hvis det der er et dårlig meme sprunget ut fra den derre quit while you're on top-greia fra Seinfeld så dævver jeg.

D

Deleted member 91

Gjest
Det er mye verre enn som så. Men nå erklærer jeg alle for niggere og den neste som poster noe urelatert til tråden får ikke pakke.

Jeg har begynt med å spille WoW igjen nå som expansion er rett rundt hjørnet, sånn for å kaste bort tiden. Ellers spiller jeg Saints Row 2 hos Dodraugen