Hva spiller du for tiden?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Skumleste bare såvidt omtalen til Eurogamer, så jeg veit ikke så mye om spillet annet enn at det er et vanskelig action-RPG med kongerå grafikk. Bestilte den kinesiske utgaven selv, der er både stemmer og tekst på engelsk. ^^

Eneste ulempen er at sida jeg bestilte fra hadde en måned som leveringstid så jeg får det i juni en gang. Samma det, har jeg noe å dille med i sommer også.
 
Skumleste bare såvidt omtalen til Eurogamer, så jeg veit ikke så mye om spillet annet enn at det er et vanskelig action-RPG med kongerå grafikk. Bestilte den kinesiske utgaven selv, der er både stemmer og tekst på engelsk. ^^

Eneste ulempen er at sida jeg bestilte fra hadde en måned som leveringstid så jeg får det i juni en gang. Samma det, har jeg noe å dille med i sommer også.
Hehe, var lang leveringstid som fikk meg til å kjede meg med Wolverine spillet i mellomtiden!! Bestilte selv kinesisk utgave av samme grunn. Eller så var det fra Singapore, står uansett English / Chinese version eller noe i den duren.


Det er forresten det at det er så vanskelig som utgjør litt av det jeg fikk lyst på det.
Eller jeg har bare lest at det er vanskelig, får se hvor frustrert jeg blir over bosser og "sjel verden" når jeg endelig får det...

EDIT:
Jeg er litt redd for at det _kan_ være kort... Samme er jeg vel med Prototype. Men med de spillene er det akkuratt det du gjør det til å være :S
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Gikk amokk på PSN butikken i stad Plukekt med meg Penny Arcade epidose 2, Sypon Filter til PSX og Future Cop L.A.P.D in b4 Lodin sier at PC versjonen er bedre.

Jeg ble ekstremt positivt overasket da jeg fant ut Penny Arcade 2 forsetter rett etter PA 1 og jeg fikk beholde karakteren min med stats
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Hvordan skal jeg med et ordentlig norsk etternavn, da mener jeg med bokstavene æ, ø, å, få kjøpt noe som helst i PSN shoppen?
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Det funker bare når du skriver meldinger til andre, ikke i butikken.
Vet ikke om ae, oe eller aa funker.
 

Terje

mostly harmless
Jeg har en ø i etternavnet og har handlet i massevis. Tror jeg bare skrev 'o' istedet, samme som jeg må på steam. Funker som bare det på begge stedene.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
In other news så spilte jeg også Wolverine-demoen, og ja, beskrivelsen "God of War i nåtiden" passer ganske bra. Er nok også et par ting inni det spillet med tanke på f.eks. bruk av kullissene for å kverke folk som jeg tipper vil dukke opp i neste GoW også. (Ikke så mye på grunn av plagiat som at det nå er mulig med PS3 å gjøre ting som GoW-folka alltid har hatt lyst til, vel å merke.)

Men det må da vanligvis være skjeldent at spillet som følger med en film faktisk får høyere aldersgrense enn selve filmen?
 
Det har med at folka hos Marvel hater folka hos Fox og gikk over huet deres og ok'a Spillet. Å gjøre det til Wolverine Max før han ene dicken hos Fox fikk sagt sitt ga dem å så mye happy pants.
For å si det sånn, noen av de største fanboysene som finnes er de som lager bladene og når de så hva de planla å gjøre med Deadpool og resten av Weapon X så... :p

Deadpool er forresten den neste karakteren Raven vil lage spill om og da snakker vi gule tekstbobler, ikke Wolverine-katanaer.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Men det må da vanligvis være skjeldent at spillet som følger med en film faktisk får høyere aldersgrense enn selve filmen?
Dessuten, et spill om en mann som skal drepe fiender med sine store skarpe klør uten blod? Spillet selger nok bedre (og er sikkert mye bedre) nå enn det som det hadde gjort uten blod.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
God of War-klone hvis definerende egenskap er at det har med blod? Dæsken steike nå angrer jeg som ei bikkje på at jeg ikke gadd å laste ned den demoen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
punktum punktum punktum
 
Spiller litt Wolverine på datapese. Selve spillet er brütal som faen og jeg digger det. Perfekt hjernedød underholdning. Bare synd at det suger å spille med mus og tastatur. Demon's Souls forlater Hong Kong as we speak(takk for tipset, satser på at dette er hardcore is what we live for), håper spillet er langt nok til å underholde meg i ventetiden.
 
Formulerte meg litt dårlig. Håper Wolverinespillet er såpass langt at det holder meg opptatt til DS kommer. Om det er vanskeligere enn Ninja Gaiden på NES så begynner jeg å grine.