Hva spiller du for tiden?

Nope. Men jeg måtte bare underskrive på at jeg hadde fått spillet. Kællen på ebay hadde merka pakka som gave, så det var ikke noe stress med toll.

Holder på å lage the great warrior Jostein i skrivende stund.;)

Synd at du ikke fikk det idag da...
 
Dobbelpost for å snakke litt om demon's souls.

Er ferdig med tutorialen, og jeg må si at den er ganske enkel. Jeg klarte faktisk nesten den "unbeatable" bossen i starten. Han hadde kanskje bare 10 % av livet igjen, da jeg gjorde en dum feil og ble truffet.

Uansett. Du blir vanvittig dratt inn i dette spillet, og så langt har jeg ikke noe negativ å si. Jeg skal nå avgårde på mitt første mission.
 
Fåkk det kjipe japsedillet deres, Christian Bulgur spiser P&B-skive for å feire at at den første boka hans akkurat er gitt ut. Gnøh Wars har fått rasende god kritikk i diverse Sci-Fi sirkler.

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fåkk det kjipe japsedillet deres, Christian Bulgur spiser P&B-skive [...]
Peanut & Butter-skive?

Du slår ikke min Gulbrand Gråstein, forresten. Han hater folk og bryr seg bare om fisking og å stulle i hagen.
 
Det har gått mest i UFC Undisputed her. Men nå gidder jeg ikke spille Ranked matches før den etterlengta oppdateringen kommer (som er ventet 14 juni). Hvorfor ? Fordi hver en drittunge som er i ferd med å tape under submission hopper rett til dashboardet før resultatet lagres og kampen blir dermed ugyldig og jeg ender opp snytt for seieren. Sist skjedde det åtte kamper på rad. Etterpå tapte jeg to selv som selvsagt ble registrert. Og du kan banne på at ingen disconnecter når de selv er i ferd med å vinne. Oppdateringen gjør heldigvis disconnects automatisk til tap og vi er blitt lovet at nettkoden blir forbedret også. Jeg gleder meg.

fakeedit: Kleenex, nice touch. Dirty approves
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
DiRTY: Du får mekke en side alla dette. SFIV har i det minste fått en disconnect ratio, slik at man kan styre unna notoriske buskemenn.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Ecxactly. Om en person disconnecter fordi han har dårlig linje eller fordi han er kuk er likegyldig. Jeg ønsker ikke å spille med noen av dem.
 
Det er så helvetes idiotisk at ikke alle spill har en betydelig straff om folk disconnecter/quitter. Det hadde vært så jævlig lett å få has på også! Hvis man quitta masse så går man ned i rank eller noe lignende, disconnecter man så får man ikke spille igjen innen en hvis periode, f.eks 30 minutter. Har man ustabil linje er det jo kjipt, men da burde man ikke spille online før det er rettet opp uansett.
 
Er helt enig med deg der Morbo. I UFC sitt tilfelle var det ekstremt sløvt gjort, utviklerene har tross alt erfaring med wrestling spill som fører stats. Jeg er heller ikke interessert i å spille mot folk som har kjip nettforbindelse og ødelegger hele opplevelsen, ergo den nye oppdateringen er høyst velkommen her i gården. Sånn ellers legger jeg merke til at at flere og flere jukser på Xbox Live som er jævlig irriterende.
Man har feks Madcatz sin kontroll der autofire kan programmeres. Ikke særlig rettferdig for resten av oss som hamrer som en gal for å komme seg ut av submission forsøk. Og det er heller ikke artig når autofire blir brukt i fps spill. Pistoler og andre semi-automatiske våpen blir hel-automatiske og med en latterlig presisjon attpåtil. Aprops presisjon så er bruk av mus/tastatur adapter til X360 også max homo når konkurrenten spiller fair and square med orginal kontrollen sin.

Men gullmedaljen av cheating går til den økende bruken av såkalte network lag switch som sikkert noen få av dere har hørt/sett men mange av dere ikke har hørt om engang. Populært brukt i fps spill for å magisk dukke opp bak fienden når man i utgangspunktet stod foran og var i ferd med å miste halve hodet :kaste:
 
D

Deleted member 91

Gjest
Lag switch er jo en gammal røver, selv en contard som meg husker oppstyret i Halo 2s dager da niggere jukset seg til å bli host, for å så restarte routeren så de selv kunne løpe rundt og fiste.

Autofire er stress ja, CoD4 merket faktisk (etter en patch) når personen skjøt unaturlig fort og jevnt og blokka så et skudd eller tre. Løsningen på det? Ny modell på markedet som holdt seg *akkurat* under grensa. Det er så herlig.

Ellers liker jeg å tro autoaim og relativt lav følsomhet er nok til at de fleste dropper m+kb-adapter til 360, men det varierer jo fra spill til spill.
 
Har skaffet meg en wii i et siste desperat forsøk på å få dama interessert i gaming. Har kun Smash bros foreløpig, men vurderer kjøp av galaxy. Noen andre spill som er verdt å spille på wii? Har Zelda, Mario Kart og Punchout på lista.

Runda Infamous som good guy i går, herlig spill. I kveld blir det cola og Uncharted 2 beta. :trollmann:
 
Galaxy er bedre enn de andre spilla på lista di. :p Ikke for det, de andre må og skaffes selvom jeg enda ikke har testa Punch Out.
Men ja, Metroid Prime 3 eier siden det er FPS Metroid som vi kjenner fra GC bare med kontroll som ikke suger balle (men det kommer en utgave med alle 3 Primes i et så vent evt). Okami må du skaffe hvis du ikke spilte det på PS2. House of the Dead fordi det har satt verdensrekord i spill med ordet motherfucker brukt flest ganger (og det er et jævla fett lightgun-spill). Wario Shake Dimension er en ypperlig 2D platformer med jævla lekker grafikk (men nye Super Mario kommer "snart" og blir sikkert bedre). Hvis du ikke spilte Pikmin er 1 og 2 gitt ut med Wii-waggle så det eier (2 er klart mye bedre enn 1 riktignok). No More Heroes og Madworld bør oppleves bare fordi. Jo også eier Paper Mario fordi det ikke er turnbased fighting som i forgjengerne, men fortsatt har samme sjarm og stil.
 
Jeg syntes Super Paper Mario ble veldig kjedelig etter noen timer, de klarte ikke gjøre så mye spennende ut av det i utgangspunktet fiffige konseptet. Kjedelig 2D-plattforming, jeg spiller heller Super Mario World eller Sunshine. Og mesteparten av navigasjonen er kjedelige nøkkel-lås-konstrukter som ikke krever noen finesse.

Obligatorisk Wii-lektyre innebærer for øvrig (ut over de som er nevnt): Zack & Wiki (utfordrende humorpuzzles), De Blob (morsomt og pent plattformspill), Kororinpa (nesten perfekt kulerulling med glimrende bevegelseskontroll), Excite Truck (Fantastisk hopperacing), Tony Hawk's Downhill Jam (Litt røft i kantene, men herlig flyving og fart og tøff tominuttspunk). Table Tennis er også veldig gøy (og utmattende), selv om jeg ikke er sikker på hvor mye kontroll man egentlig har. Døm sier at Guitar Hero og Rock Band også er veldig bra, og døm har helt rett, men jeg må innrømme at jeg gikk littegrann lei av Guitar Hero en gang i fjor. Call of Duty 5 har rykte på seg for å være veldig forseggjort og med en god onlineopplevelse, så skal du ha reint FPS tror jeg det er stedet å gå. Jeg har spilt en del mer middelmådige forsøk, og det er morsomt det også, men jeg har inntrykk av at Activision tok Wii-versjonen mer på alvor denne gangen.

Ellers er Wii Fit og Wii Sports fantastiske saker, men det vet jo alle.