Hva spiller du for tiden?

For tiden går det i Thief: The Dark Project (dvs, Thief Gold i mitt tilfelle, som betyr fire ekstra brett), et spill som stadig overrasker meg med hvor utrolig fett det er.

Er på fjerde brett nå, har noe rundt fem timer spilletid, og har fortsatt til gode å se et eneste kjedelig sekund. Lyddesignen er ypperlig (om enn noe teknisk røff), grafikken er faktisk svært effektiv (til tross for å være teknisk helt avlegs), og oppdragsdesignen er konsekvent glimrende så langt.

Brettene er fulle av hemmeligheter å oppdage, og som noen sikkert har nevnt før er halve poenget her at det er steder og ikke lineære hendelsesforløp vi besøker. Med andre ord finnes det alltid mange måter å komme seg fra A til B, og det overlates til spilleren selv å finne ut hvor hun faktisk skal. Dette liker vi.

Planen er å ta Thief II når jeg er gjennom Thief Gold, men siden jeg spiller på Expert og har glemt alt siden jeg spilte det sist, kommer det til å ta en god stund.

Et glimrende, glimrende spill som selv med 2009-briller, for meg, er kandidat til en vaskeekte 10/10.

Jeg spiller TF2, og i kveld synes jeg ALLE som har datapese burde ordne seg TF2 fordi det er gratis å spille i helgen, og tilbud om man kjøper det. Heia.

Kan du ikke skrive en liten anmeldelse om Sonic, oerhört
Hvis du leverer varene (til PS3, 360-en døde) så skal jeg alltids skrive noen koselige ord. :)

Da er Demon's souls underveis.:D Vet ikke hvor lang tid det tar fra hong kong, men satser på at det er her i starten av juni. Spillet ble sendt i dag i allefall. Jeg har lest veldig mye om dette spillet, og det er noe som interesserer veldig med det. Stemningen i spillet virker fantastisk, bossene ser episke ut og den høye vanskelighetsgraden høres fristende ut for en sulten veteran.
Jeg utsatte både infamous og prototype for å kjøpe dette, så det burde være bra.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Mitt ble også sendt i dag. Får satse på at Yesasia fikser biffen. ^^

Da er Demon's souls underveis.:D Vet ikke hvor lang tid det tar fra hong kong, men satser på at det er her i starten av juni. Spillet ble sendt i dag i allefall. Jeg har lest veldig mye om dette spillet, og det er noe som interesserer veldig med det. Stemningen i spillet virker fantastisk, bossene ser episke ut og den høye vanskelighetsgraden høres fristende ut for en sulten veteran.
Jeg utsatte både infamous og prototype for å kjøpe dette, så det burde være bra.
Cool! Jeg har kjøpt en del ting fra Ebay osv. i det siste som er sendt fra Hong Kong og de tingene har kommet veldig fort.. Kan hende jeg bare har vært heldig. Eller de fleste tingene har tatt rett under 10 dager. Håper du får det like mye morro med dette spillet som meg iallefall :) Det tok litt tid å sette seg inn i for min egen del. De tingene du akkuratt har nevnt er det som har gjort hele spillet.

En kompis av meg har allerede retail av inFamous så jeg har fått spilt det litt de siste dagene(han er allerede ferdig med det). Missionene kan bli litt av det samme men det er egentlig helt greit :) Jeg synes story'n har en ålreit utvikling. Jeg gidder ikke røpe noe med mindre noen vil :p

Javi

elsker dette landet
Vært lite spilling og mye jobbing for tiden, men når jeg kan avse litt tid vekk fra bachelor-oppgaven hygger jeg meg med Broken Sword 2 -The Smoking Mirror.
Har ikke spilt det lenge nok til å sammenligne det med eneren, men det er gøy så langt :)

Da satte jeg meg endelig ned å runna Shadow of the Colosuss og eh. Slutten kunne vært bedre. Gikk omtrent slik jeg hadde trodd, men det var litt unødvendig med
en gammal gubbe og fem soldater som deus ex.
Om ikke annet var siste kolossen episk vinn.
Nå skal jeg starte opp Twilight Princess for andre gang. ^^

Synes slutten var veldig bra i SotC, selv om den kanskje ikke var så utrolig overraskende så var det ihvertfall litt rom for tolking..
Og jeg likte godt hvordan den bekrefte historien som en prequel til ICO.

Øhh.. Jeg spiller Pokémon Pearl for tiden. Siste jeg spilte var Red på gamle Gameboy, og dette virker som akkurat det samme :S Allikevel er det arti nok, da det er over ti år siden sist.

Masse Team Fortress 2, siden windows partisjonen på mac'en min ble kun 15 gig ved en feil slik at jeg ikke har plass til så alt for mye ekstra. Har installert Demigod fordi jeg mora meg med det med en kamerat før ferien, men vurderer å avinstallere det til fordel for Ryzom.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Ryzom er okei, men du trenger en spesiell spillpersonlighet for å komme skikkelig innpå det - De som liker det mest er som regel rollespillere i ordets bokstavelige betydning.

Det kuleste med det er at du kan lage dine egne skills og spells ved å kombinere effekter (aoe, skade, sikte på spesiell kroppsdel, osv) med 'motvekter' som selvskade, parry followup, og alt det dillet.
Ganske artig å finne på skills som funker bra sammen eller i comboer, men systemet lider en del av at det finnes noen "beste" skills man kan lage.

Team Fortress 2, motherfuckers. Jeg er så jævlig sein til det toget at det er litt pinlig, men jeg har ikke følt like mye tilfredsstillelse med et spill siden ... uhhhhm ... DMC4 i fjor, gitt. Jeg er i ferd med å bli en svært habil medic (moro å sjonglere über-charge mellom en heavy og to pyroer, gitt), en ok Scout (elsker hastigheten på scout-ene, minner meg om UT2004 og Q3, som passer meg perfekt) og en litt middels heavy som ikke er helt sikker på hva han skal gjøre når det ikke er noen i ryggen på'n. Jeg klarte å score ganske bra på min første runde som Sniper, men jeg tror ikke det er helt klassen for meg. Jeg er kjapp, sikter bra og har lav ping, men det føles mer ut som om jeg driver en war of attrition mot andre snipere heller enn å faktisk påvirke flyten i kampen noe særlig.

Tror faktisk jeg liker Medic best så langt, men skal begynne å spionere så snart jeg kan brettene bedre.

Jeg var å henta posten min nå, og der lå det en lapp om at et PS3 spill fra Hong Kong venter på meg på postkontoret. Det er demon's souls kara! Jeg hadde et håp om at det kom idag, men jeg trodde ikke det var realistisk at jeg fikk det før slutten av uka. Jeg gleder meg som en unge. Cola, potetgull og demon's souls, here I come! :D

Skal skrive litt tanker om spillet i kveld.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
*Løpe ut og sjekke posten*

Drauden

SGs kollektive lillebror
Faen, tror jeg vil gjøre det jeg også. Får heller bare skippe alle filmene sånn at jeg slipper å /facepalme, og nyte gameplayet i stedet for.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg var å henta posten min nå, og der lå det en lapp om at et PS3 spill fra Hong Kong venter på meg på postkontoret. Det er demon's souls kara!
Jeg har et viktig spørsmål til deg: Hadde Tollvesenet vært ute med labbene sine på pakka di slik at du måtte betale moms og faenskap?

(Nei, fikk det ikke i dag :()