Jeg spiller Ninja Gaiden Black som jeg fant på XBLABLA, og tre kapittler ut innser jeg at jeg faen ikke har tålmodighet til å spille dette drittspillet. Bossen oppår luftskipet klarte jeg ene og alene fordi jeg spamma ham med angrep i bytte mot litt pain på slutten fremfor å forsøke å finne ut hvordan i helsikke jeg skulle hoppe unna den siste multiraske avfyringssekvensen hans. Politifolka med sånn derre granatkaster er ille nok, han drepte meg først tre ganger til jeg innså at jeg måtte drite i blokkinga og bare gjøre kort prosess av ham mens de andre skjærte i vei på halsen min, men så dukker han forsyne meg opp sammen med tre ninjaer som er helt loco, og hver gang jeg ensten får has på en, er den en granat som spretter i trynet på meg. Jeg veit ikke om det var ham eller ninjaene en gang, kameraet er ikke akkurat spesielt hyggelig mot meg, nesten som å forsøke å styre rundt Resident Evil. Og det er noe helt innihampen frustrerende å loade fra søtti mil bak når du dauer i et kjør. "Uhuhu, er spillet for vanskelig for deg?" Nei, klarer det sikkert etterhvert, men jeg gidder ikke å feile søtten ganger mot en fiende på andre sida av kartet for saven før jeg klarer å lirke gjennom en seier, hver gang. Især ikke når du gratuleres med å ha funnet frem til en dritbra taktikk bed at fiendene imellom klikker fullstendig imellomtiden (typ jeg kommer gjennom en port, jeg må stå med ryggen mot porten og vente litt før jeg kan rulle fremover, for hvis jeg trykker på x for å hogge ned tjukkasen så hopper jeg bare gjennom porten igjen, helt genialt, også flipper plutselig onkel politi ut og skjærer halsen min tre ganger på rad før jeg får sagt kake). Dritt og faen, jeg kan ihvertfall leve med frustrasjonen fra Walo, for der blir jeg ikke sparka og pissa på i et kjør.