Hva spiller du for tiden?

K999

Keystone State Of Mind
Vel da har jeg nettopp gjort meg ferdig med en fire timers open TTD run:

Her ser dere K999 transport! For meg så er dette hvertfall høy company value, som jeg sa til Yeti før i dag så sleit jeg med å komme meg over 500 000 company value før nå. Har funnet ut litt nye triks. Bildet er fra en online session som er ennå igang, med 3 andre kompiser og 3-4 andre randoms, hvor han ene random fyren joinet mitt team og hjalp meg en del.

Tenkte jeg skulle snike til med TTD selv og har nå gjort det, men jeg har vel ikke spilt dette spillet siden jeg var lite unge og har ikke den fjerneste aning om hva jeg skal gjøre og burde gjøre. sleit i 30 minutter før jeg skjønte hvordan jeg skulle kjøpe min første buss. Finnes det noen alrighte tutorialmaps eller noe lignende man kan skaffe? transport tycoon deluxe tutorial i google hjalp liksom ikke så mye:sukk:

Har lekt meg en del med det selv, nå... men! Hvorfor kommer det aldri noen oljeplattformer i havene mine, og hvorfor er det kun passasjertransport som subsidieres? Uansett, jeg har blitt stor på busstransport, men er det noen måte man kan endre kjøreruten til mer enn én buss om gangen? Er litt slit å legge til busstasjoner på enkeltbusser.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Oljeplattformer kommer først i 60-70-årene, og du må dessverre endre hver eneste buss for seg. Derimot er det lett å bytte ut kjøretøy med nye, siden nykjøpte enheter tar over kjøreruta til den du sletter.

EDIT: I originale TTD ble alle typer gods og passasjerer subsidiert.

Laster det ned nå. Faen at dere tipsa meg om det. Istedenfor å være hekta på FM08 kommer til å bli hekta på dette nå :(

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det var det som var planen hele tida, detta ække Regnearkgal veit du.

Novastrum

Feminist-elitist
Kan kanskje ha noe med at han spiller HL2 med max oppløsning/effekter.
Ikke sikkert det er samme maskinoppsett som når spillet først kom ut og ble anskaffet.

Bare en teori :)
Har kommet mange oppdateringer til HL2 siden det kom ut, og mange av dem gjør spillet penere. Mye penere faktisk.

Kjøpte Okami til Wii jeg, siden det liksom er så bra og sånn og det er billigspill! Og passer bra med et langt epos når man likevel må være inne, til å supplementere openTTD. Det virker ganske kos, tre og en halv time uti, og stilen er helt fantastisk, men det er noe som irriterer meg grønn: Wiimoten min ser ikke ut til å ville registrere at jeg rister på den, så det å sloss er veldig slitsomt. Komboer er ca umulig, f.eks, til tross for at jeg veiver som en gal. Har noen andre også tilsvarende problem? Jeg har aldri merket at den er uresponsiv før... rister jeg feil?

Jante

privileged CIS shitlord
Lastet ned Choke on my Groundhog, YOU BASTARD ROBOTS i går. Ganske morsomt egentlig. Styr med WASD eller piltaster og sikt/skyt med musa. Ikke så veldig originalt konsept, tenker du? Det ser unektelig fantastisk ut, og introduserer et nokså brilliant konsept. Når du dør, drar du tilbake i tid, noe som vil si at du slåss ved siden av ditt forrige selv. Dør du flere ganger slåss du sammen med to-tre av deg selv, opp til det punktet de skulle ha dødd.
Debrysis - nytt spill, samme sjanger. 3mb og mange minutter med rask underholdning. Det eier. :)

Kjøpte Okami til Wii jeg, siden det liksom er så bra og sånn og det er billigspill! Og passer bra med et langt epos når man likevel må være inne, til å supplementere openTTD. Det virker ganske kos, tre og en halv time uti, og stilen er helt fantastisk, men det er noe som irriterer meg grønn: Wiimoten min ser ikke ut til å ville registrere at jeg rister på den, så det å sloss er veldig slitsomt. Komboer er ca umulig, f.eks, til tross for at jeg veiver som en gal. Har noen andre også tilsvarende problem? Jeg har aldri merket at den er uresponsiv før... rister jeg feil?

Ja, du gjør det, og jeg gjorde det selv. Spillet forklarer det ikke engang, så er ikke rart man går i fella. Trikset er å ha en viss rytme på slåinga, ikke bare riste løs. Gå til dojoen og tren der, trikset er altså å slå i rytme.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Apropos Okami så har jeg vel spilt det i cirka ti timer og enda ikke klart å kutte strengene på mandolinen til de der trolla med mandolin dere veit. Ja, jeg suger.

Jante: Skjera RPS-bøddi.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, jeg veit det, for spillet forklarer det for deg. Men å få det til er en annen sak, tydeligvis.

Kom jeg på at det er evigheter siden sist jeg spilte Okami også.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Til PS2 her i gården ja.