Jeg spiller, det vil si jeg ble mer eller mindre ferdig å spille Skate 2. Gjorde meg ferdig med karrieren for et par dager siden, siden den gang har jeg "eid" alle "flekkene" og gjort et hederlig forsøk på Hall of Meat-achievementen (og videre gitt opp fordi den er fullstendig mongo og hele opplegget er håpløst), samt fått et par andre achievement sånn at jeg runda 800/1000 Gamerscore. Alt i alt havner det nok på en 8/10 hos meg eller noe deromkring. Et jævla kult spill, men siden det ligner såpass på det første er det enda kjipere at de ennå ikke har ordna diverse småting som kan irritere kraftig over tid. Hvordan f.eks tilfeldige utfordringer mislykkes om du faller av brettet og derfor må omstartes (komplett med nedtelling og "er du sikker på at du vil prøve på nytt?"), som kan være jævla irriterende til tider. Det med nedtellinga er spesielt frustrerende, fordi kappløpa har for eksempel ... ingen nedtelling. Det lukter rett og slett litt uferdig, og sånt er jo kjipt når spillet i bunn og grunn er en finpolering av forgjengeren sin med litt ekstrastæsj slengt på. Fortsatt et jævla bra spill da, og grunngameplayet er mer solid enn noensinne. Som med Skate så plukker jeg det nok frem igjen om ikke så alt for lenge, men jeg tar en liten pause så jeg ikke brenner meg helt ut.
Utover det er det mest Halo 3 det går i, siden flere her på forumet har dratt det fram igjen, og det er jo knakanes morro det. Jepp jepp.