Hva spiller du for tiden?

CyberK

Finner ikke på noe.
I såfall finner jeg det problematisk at det er standarden i stedet for den gamle standarden. (Der man kunne velge Vegas som alternativ.) Dessuten er det nå alt for fancy og animert og med lyder og mange farger og andre sånne nymotens greier. Fullstendig uakseptabelt. Nå kjører jeg uansett Business Edition så jeg slipper å minnes at en slik uting eksisterer. (Da MS mekket business-utgave uten kabal tipper jeg produktiviteten i alle kontorer som oppgraderte gikk rett i taket. Det er vel også en mulig grunn til at så få tok steget til Vista, når jeg tenker meg om.)

Har prøvd meg litt på The Void og det er rimlig :psyduck: saker.
Man spiller en fyr som har dævva og havna i et mystisk limbo. Selv er man bare en skygge uten navn eller identitet. Farger det eneste beboerne på dette stedet bryr seg om. Verden er delt inn i noder som hver styres av en søster. Målet i spillet er såvidt jeg forstår å vinne deres tillit ved å mate dem med farge man høster omkring i verdenen. Da vil de dele hjertene sine med en og man blir mer hel samt får nye egenskaper. Mot seg har man beskytterne deres, brødrene. Disse er freaky skapninger som vandrer verden og super opp mest mulig farge. Disse fungerer da som bosser og man slåss ved å male på dem samt male tegn som fungerer som magiske formeler.
Aner faen ikke hva jeg driver med i dette spillet og det eier. Hvis det forrige spillet til Icepick Lodge, Pathologic var Morrowind med kreft så er dette Okami med kreft.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Syntes jeg leste et forsøk på å kritisere noen som med rette påpeker at Football Manager ikke går under kategorien "spill" her, men det kan jo ikke stemme. Kabal er heller ikke noe spill forresten, med mindre du spiller Vista-versjonen. Den er nesten et spill. Samma det, sjekk hva jeg fikk i eposten akkurat. :D

Downloadan osv. Håper jeg rekker å få det ned før nyttårsaften i år 2011.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nei, artig det der. Sony så sikkert hvor mye jeg hata på God of War her på forumen og prøvde å bestikke meg med eksklusiv demo-axx. :p

Sånn ellers: Testa demoen akkurat og jeg kan slå fast at God of War fortsatt er det beste "spam én kombo hele tiden for autowin"-spillet. Litt rart at det nesten ser styggere ut enn PS2-spillene, men de fikser det vel før release.

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
Selv spiller jeg FM2010, og det er det beste i serien på gud veit hvor lenge. 09 var katastrofalt.

Jeg har ikke merka noen særlig bugs enda, noe det pleier å florere av.

MEN: Da jeg Lada opp til dagens kamp mellom Arsenal og Spurs, knuste jeg Arsenal med en 4-2 seier, etter å ha liggi under 2-1 til pause. Jeg ga spillerne den beste tilbakemeldinga, skrøyt hemningsløst av de på pressekonferansen. Alikevel ble de sure, og påstår at jeg ikke roser de nok, fordi jeg sa at jeg overhode ikke var interessert i å signere Christian Grindheim. HVA FAEN!?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Slutt å prate om Excel for hælvete. :argh:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvis du trur jeg kødder så kan du jo mekke en tråd om Football Manager og se hva som skjer. Double dare ya.

Selv spiller jeg FM2010, og det er det beste i serien på gud veit hvor lenge. 09 var katastrofalt.

Jeg har ikke merka noen særlig bugs enda, noe det pleier å florere av.

MEN: Da jeg Lada opp til dagens kamp mellom Arsenal og Spurs, knuste jeg Arsenal med en 4-2 seier, etter å ha liggi under 2-1 til pause. Jeg ga spillerne den beste tilbakemeldinga, skrøyt hemningsløst av de på pressekonferansen. Alikevel ble de sure, og påstår at jeg ikke roser de nok, fordi jeg sa at jeg overhode ikke var interessert i å signere Christian Grindheim. HVA FAEN!?
Merkelig, logikken er ikke alltid til stede i FM. Jeg mener, du slo Arsenal 4-2 med Spurs? Sånt skjer jo aldri i virkeligheten :smug:

yeti: hvis du tror noen bryr seg om FM-raginga di kan du lage en tråd om det å se hva som skjer. i double dare ya.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
For ca et et år siden spilte jeg en del Football Manager, la meg fortelle om det.

<insert vegg av tekst>

Jeg skal skaffe FM10 og oppdatere minimum 3 tråder på forumet om fremgangen min.

Og det heter ikke Excel i iWork.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
yeti: hvis du tror noen bryr seg om FM-raginga di kan du lage en tråd om det å se hva som skjer. i double dare ya.
Det morsomme her er at du faktisk må legge mer vekt bak denne for at det skal kunne gå an å kalle det en tom trussel. :smugdog:

Tenker jaggu at jeg skal oppdatere forumreglene litt.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Nå er du bare teit og ikke morsom og ikke smug, slutt nå før du ror for langt ut.

Ok da, kom med en post til som jeg tenker vil sette oss på plass ordentlig (som egentlig er helt urelevant, du burde uansett gi deg).

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Minner om at Final Fantasy VII fremdeles er tidenes objektivt besteste spill i hele verden ever. Ville bare påpeke dette.

Nå er du bare teit og ikke morsom og ikke smug, slutt nå før du ror for langt ut.

Ok da, kom med en post til som jeg tenker vil sette oss på plass ordentlig (som egentlig er helt urelevant, du burde uansett gi deg).
Snart kommer han med sin sedvanlige "he he men jeg var jo ike serriøs gutta hehe :mafia:) også ror han seg unna.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg har igrunn sagt mitt, gutta.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Pingle.