Ja, atte jeg kjøpte meg LucasArts-pakka, THQ-pakka, GRID, Batman og Plants vs. Zombies på thanksgiving-salg hos Steam.
Jeg har ikke egentlig tid til å spille om dagen, men jeg fyrte i hvert fall opp
The Secret of Monkey Island Special Edition, siden jeg hadde hatt lyst en stund til å finne ut av hvordan det derre fungerte. Og jeg kan ikke annet enn å slå inn denne spikeren; LucasArts er dødt; leve LucasArts. Kort sagt er jeg enig med Erlend, som
skreiv i august at spillet var slurvete, at magien forsvant i detaljoppdateringen, og at dialogen (og da spesielt taiminga) ikke funker når den uttales. Det er blitt et spill som overhodet ikke forstår hvorfor opphavet fungerte, og jeg satt og fysisk vred meg i stolen den korte tiden jeg gav det.
Festlig at folk har kjørt hue så til de grader langt opp i ræva at de tror dette er bra. Jeg stiller meg bak Erlends 3/10 til remaken; Det skal få ett poeng for bra vanneffekter og ett poeng for brukbare farger. Nei, stryk det; hvis det er remaken i seg selv man anmelder så er dette ikke mer enn en 2/10. Super Paper Mario er tross alt mye, mye fetere.