Hva spiller du for tiden?

Spilt meg ihjel på TF2. Har enda til gode å få en hatt, men har heldigvis sikkert 20 flareguns.
Lyst på soldier's stash. :(

Lang tid tok det folk her å få noe hodeplagg?

Yetipant skrev:
Kjøpte meg Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts og Blue Dragon på sånn billigsalg her om dagen. Banjo-Kazooie er faenmeg 100% teksta på norsk.
Samme greia med Assassins Creed II, tekstet på norsk og jeg fant ingen plass i menyen hvor jeg fikk bytte det over til engelsk. Ble vant til det til slutt. Er enda ikke ferdig med spillet men det kan ikke være mye igjen nå. Flott spill
Og av multiplayer spill så veksler jeg mellom Modern Warfare 2 og Bad Company 2 beta. Jeg har blitt bedre i MW2 så det er jo gøy, men fremdeles irriterer jeg meg over en hel haug som f.eks dual wield av hagler, herregud... Bad Company 2 beta er gull som bare f, men jeg kjenner at det begynner å bli liiiitt kjedelig å kun ha 1 map å spille på. Pluss jeg vil ha helikopter! Plujss mesteparten av kameratene mine sitter på X360 og ikke PS3, det blir litt "ensomt" i lengden :p

Drauden

SGs kollektive lillebror
Kan ikke huske å ha satt et annet land enn Norge på maskinen, ettersom jeg aldri visste at noen gir ut forskjellige språk på spill utifra det, får likevel automatisk engelsk på alt sammen.

Kjapt spørsmål: Pleier videogamesplus.ca fortsatt å skrive at varen koster under 200 slik at det ikke blir noe toll på den?

Skal bestille modern warfare 2 og hvis det blir tollfritt å bestille derfra gjør jeg det. Hvis ikke sparer jeg på å kjøpe fra norsk butikk.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Ja, men det er ingen garanti for at ikke det snappes opp i stikkontroll eller no'.

(har skjedd meg 2 ganger på ca. 40 ordre)

Ja, atte jeg kjøpte meg LucasArts-pakka, THQ-pakka, GRID, Batman og Plants vs. Zombies på thanksgiving-salg hos Steam.

Jeg har ikke egentlig tid til å spille om dagen, men jeg fyrte i hvert fall opp The Secret of Monkey Island Special Edition, siden jeg hadde hatt lyst en stund til å finne ut av hvordan det derre fungerte. Og jeg kan ikke annet enn å slå inn denne spikeren; LucasArts er dødt; leve LucasArts. Kort sagt er jeg enig med Erlend, som skreiv i august at spillet var slurvete, at magien forsvant i detaljoppdateringen, og at dialogen (og da spesielt taiminga) ikke funker når den uttales. Det er blitt et spill som overhodet ikke forstår hvorfor opphavet fungerte, og jeg satt og fysisk vred meg i stolen den korte tiden jeg gav det.

Festlig at folk har kjørt hue så til de grader langt opp i ræva at de tror dette er bra. Jeg stiller meg bak Erlends 3/10 til remaken; Det skal få ett poeng for bra vanneffekter og ett poeng for brukbare farger. Nei, stryk det; hvis det er remaken i seg selv man anmelder så er dette ikke mer enn en 2/10. Super Paper Mario er tross alt mye, mye fetere.

Jeg spilte det for første gang i sommer (på iPhone) og hadde goood times :/

Enig i at den nye grafikken er stygg, men stemmene likte jeg. Manuset er som nevnt ikke skrevet for å leses høyt, men jeg syns de gjorde en god jobb. Mine største problemer har mer med orginaldesignet. Fektinga er noe dritt. Å måtte tråle hele øya etter tilfeldige pirater for å lære seg alle frasene tar sinnsykt lang tid og var kun til nød akseptabelt når spillet først ble gitt ut.
Det andre er at det tar mongolid lang tid å komme seg rundt på kartet. Hurra, Snotbush må ro rundt hele øya for å komme til kanibalene. Hurra, nå har han plukket opp bananplukkern så nå må han ro tilbake i det som føles som fem minutter til! Artig nok har Telltale valgt å gjøre akkurat det samme i de nye Minkyene. :argh:

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Spiller ikke så mye for tida, men driver fremdeles på med LittleBigPlanet. Det er jammen meg både teksta og gaula på norsk, men dette er heldigvis et språk jeg forstår, så jeg tar det ikke så tungt.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Et hett tips er å sette PS3-en din til engelsk så blir spillet det også. Og grunnen til at folk klager på norsk tekst og tale er ikke fordi vi ikke forstår det, det er fordi oversettelsen uten unntak er hemningsløst krise.

Og apropos hemningsløst krise så spiller jeg Final Fantasy VII om dagen dooohohohohoho

Og jeg spille Mass Effect på PC for å slippe å spille oppfølgern på 360. I motsetning til det Yeti hevder så kjører det som olja katte i smør. Deilig å slippe at alle kuttescener starter med halvferdige modeller mens spillet laster inn resten.
Morrigan Shepard er adept og en rimlig blåkopi fra et annet Bioware spill. =D

Novastrum

Feminist-elitist
Også digg å slippe at kjeksboksen sier at disken din er feit og gjør at du må restarte faenskapet og spille de siste 40 minuttene på nytt.

Når det er sagt så er Wiien min på bærtur så jeg får ikke spilt Super Marie (faen!), forhåpentligvis bare strømforsyninga. Vurderer å bestille billigjall, men kanskje lurest å gå til bergsala? Hvordan tar privatkunder kontakt med Bergsala egentlig? Skal man ringe dem? Står ikke en dritt på siden deres.

I tillegg lager PS3-en min skumle lyder når jeg popper inn DVD-filmer.

Spiller derfor på PC-en. Modern Warfare 2 og Left 4 Dead 2. Dragonage fenga sånn passe, men det tar for mye tid i forhold til hvor mye gøy man har det.

Ellers skal jeg snart kjøpe meg 55" Samsung LSD/LED-TV og da bør faen meg konsollene mine funke igjen.

Okay, nå som vann endelig kommer til Little Big Planet blir det nok en del spilling framover. Vet ikke om det er satt noen dato på addonen da. Tror i hvert fall den skal være gratis.

[yt]Wi462bVXrKs[/yt]

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hoho, ser digg ut. Driver og tester PSP-versjonen om dagen, og selv om den er veldig bra frister det mer å spille storebroren merker jeg. Så dette blir nok bra. ^^

Jepp. Og nå fant jeg ut at om 2 dager kommer det også en ganske stor update der de blant annet har skrevet om hele "nettverkskodingen" og det skal visst redusere lagg vesentlig. Man skal også nå kunne lage baner med opptil 3 andre online. Les mer om den her. Det er visst den største updaten hittil.

[yt]3VLTUfa-iY8[/yt]

Angrer ikke på at jeg bestilte LBP (igjen, mista forrige) fra Play for 170 spenn nå.

[yt]4hccA6D-JN8&NR=1[/yt]

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Et hett tips er å sette PS3-en din til engelsk så blir spillet det også. Og grunnen til at folk klager på norsk tekst og tale er ikke fordi vi ikke forstår det, det er fordi oversettelsen uten unntak er hemningsløst krise.
Jeg synes det er koselig å spille på norsk :)

We've rewritten both the way the game handles networking code and the way it finds people for you to play with when you hit 'Play Online'. Now, it searches for people who are closer to you and more likely to have a lower ping. This should bring significant improvements to lag and other networking problems.

The POD Computer will first try to match based on location, if this fails it will fall back to matching with any location.
Er det ikke sånn det burde vært i utgangspunktet? :doh2:

Drauden

SGs kollektive lillebror
Ofte jeg har endt opp americunts som, etter at vi har spilt ferdig, kommer inn i poden min og knottær, også får jeg dem ikke ut!!:neve: <_<

Satt meg akkurat ned med Modern Warfare 2 på kjeksboksen, og fytti helvete det spillet er intenst.
Hjertet banker, svetten pippler og kun en tanke går gjennom hodet. "Mer... Mer... MER!!"