Hva spiller du for tiden?

Klokkespill

Velfungerende female zombie.
"You know. The thing i like about music is that everyone likes different kinds of music"
Han sa dette med den verste aksenten og hørtes ut som han hadde downs da han sa det.
Dette hørtes litt ut som en "had to be there"-historie. Men jeg tok poenget. ;)

Siden dere drar den der så får vel jeg dra ÅNEI tenk å DISKUTERE SPILL på et SPILLDISKUSJONSFORUM.
Vi liker jo alle spill, hvordan kan vi da være uenige?! Min konsoll og mitt yndlingsspill er det beste i hele verden, og våger du å mene noe annet skal jeg steine deg! (Evt. bitch and moan om hvor dum du er og sende hatmeldinger på PM.)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Og et dryss glitter!

CyberK

Finner ikke på noe.
Heihei dette er spillegal ikke spilldiskusjonsga... Nei vent litt.

Red Dead Redemption: Min trofaste hest gjennom mange farestunder, en Kentucky Saddler som jeg fanget på oppdrag med hun ranchdamen og umiddelbart ga navnet Binky, døde i helgen etter et tragisk ulveangrep der jeg kom til å skyte han i hodet i forsøket på å treffe en ulv. Fikk meg en ny hest, Binky 2, MEN DET ER BARE IKKE DET SAMME. D;

Nå har jeg blitt så fiendtlig innstilt mot ulver i RDR at selv en bonde i de norsksvenske grensetraktene ville bedt meg rode meg litt. Ulvehjerter til middag hver dag.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg startet på Ghost Trick i går og kan nå angre på at jeg egentlig er sent ute! Bare to "rom" fullført, men spillet har meg i sine dype klør nå. Spillet virker godt skrevet og har humoren man forventer av skaperne av Ace Attorney, men uten å bli japsekleint som det ved noen tilfeller kunne bli i Phoenix Wright. Det må derimot nevnes igjen at animasjonene er upåklagelige! Animatørene er arbeidere med stolthet over sitt virke og det gir spillet en sjarm man virkelig sjelden finner i spill. Jeg gleder meg til jeg skal legge meg i kveld og kan spille noen rom til før jeg sover.

Jeg er "fan" av Bethesda på fisboka, og som et ledd i markedsføringen til Skyrim har de kjørt på med screenshots fra minneverdige hendelser i Oblvion. Jeg vet jeg ikke bør tenke det, men dæven knuse jeg fikk lyst til å spille den spillen igjen. Jeg får de tankene med jevne mellomrom og siden det ikke er noe annet å spille for tiden tenker jeg at tiden er inne for å Re-revisite Oblivion igjen.

Så, hvilke mods og greier er det jeg bør legge inn så at dritten blir spillbart?

Jeg spiller for tiden COD. Bytter mellom MW2 og Black Ops. Spilte black ops multiplayer for første gang i dag. Radiostyrte biler, armbrøst, napalm strikes. Og hunder. Jeg klarer ikke drepe hunder.

Skulle ønske jeg var litt flinkere med internettet og slikt, for som regel blir jeg kastet ut av lobbyen etter en viss tid, fordi signalene er for dårlige. Kjøpte meg 15 meter med LAN-kabel, men der ikke ut til å ha hjulpet en drit. Kan starte og lete etter en match og rekke og lage meg mat innen jeg har fått noen å spille med.

Kjør en sånn nett-test gjennom settings-menyen eller hvor faen det ligger. Hvis det er snakk om at du generelt har dårlig nett, er det vel ikke mye å gjøre enn å ringe leverandøren.

Har testet det der, og er ingenting galt, egentlig. Nettet på macen er overlevbar, men uansett langt under det jeg betaler for. Bare lurer på om det er noe jeg kan gjøre med modemet eller noe som gir xboxen mer power.

Rush'n Attack: Ex-Patriot dukka opp på Live Arcade i går og siden det er en remake av den gamle "klassikern" til NES og mekka av Vatra, de som lager neste Silent Hill tok jeg en titt. I motsetning til orginalen som bare handla om å løpe til høyre og stæbbe russere skal man her snike rundt på Metroidvaniaete kart og stæbbe russere. Eller man kan fortsatt løpe og stæbbe og spillet har en haug med special moves og comboer. Derimot fant jeg de litt meningsløse siden det alltid funka å stealth kille. Blir sikkert nødvendig etter hvert. Fant og diverse power ups som night vision og skuddsikre vester samt ei rifle som mørdar alt med et skudd. Men kniver er tydligvis hovedvåpenet til alle i denne verdenen.
Kontrollen var ikke helt 100% og veggklatring var litt kinkig, men snikinga fungerte i det minste.
Jo også er grafikken stygg, det er ikke no voice acting og storyen er mongo. Ikke at jeg bryr meg om det. :p
Om noe vil jeg si at dette minner en del om Metal Gear 1 og 2 slept forbi alle MGSene og inn i 2011. Minner litt om Shadow Complex og forsåvidt. Ikke i nærheten så finpussa dog. Uansett var det relativt imponerende til å bare koste 800 funbux så det blir å coppe.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg har spilt Codblops og kan informere om at å drepe hundene i det spillet ikke akkurat er spesielt vrient.