Blæh, jeg har spillt masse i det siste. Plukka opp Enslaved: Odyssey to the West billig på impuls, da det dukker opp jevnlig i diverse spillpodcaster, og det kan jeg anbefale. Tøff setting, og bra gameplay. Blir nok å skaffe DLC-et etterhvert og. Anbefales veldig, og de har det til en hundrings på min lokale elkjøp.
Ellers så oppdaget jeg her om dagen at 360-en min har veldig lite spill som egner seg til sofaspilling med bros, så jeg kjøpte meg worms 2 armageddon. Vet at mange her syns det er en stor nedgradering i forhold til de gamle PC-spillene, men jeg syns faktisk det er en del bedre. Våpnene som er fjerna var stort sett bare overpowered clustergreier uten særlig taktisk nytte, mens de nye våpnene gjør gameplayet heller mye mer interessant (digger magnetene og turrets, f.eks). Singleplayeren er dog ballehard, men skal nok klare de siste par oppdragene til slutt (2 marker med 1 i helse hver mot 8 med hundre. D

. Xbox-360 kontrollen fungerer faktisk også mye bedre enn jeg trodde, men merker at det frister mer enn noen gang å kjøpe den nye med bedre styrekors. Så, om noen faktisk kjøpte 360-versjonen da sheriffen drev og messa om det tidligere, er jeg gjerne med på noen runder.
Og, har til slutt lånt Mafia 2 av en kamerat og kjørt gjennom det. Digger stemningen, historien og alle de små detaljene, selv om gameplayet bare er sånn halvveis. Men, det funker, og det er vel verdt å kjøre gjennom. Bestilte meg en sånn Directors Cut-utgave istedet for å kjøpe DLC til et spill jeg ikke eier selv, men foreløpig ser det ut til at det er ganske bedritne greier (tekst istedet for film, blæ). Får prøve litt mer før jeg dropper det.