Hva spiller du for tiden?

Har ønsket meg SM3DL til jul. Om jeg ikke får det skal jeg sende hatbrev til nissen :argh:
 
Kommer i gang med Cryostasis, og det er blandede reaksjoner så langt. Jeg liker spillet, jeg synes historien er interessant, men for en forferdelig flyt spillet har.
Får lov til å spille i 5 min, før jeg må vente på at en historie skal fortelles ferdig, en animasjon når jeg skal redde en død kis eller stå der med frossen pikk i hånda og vente på at jeg skal bli varm igjen. Start - stopp-opplevelse jeg aldri har vært borti før og det er slitsomt.
 
Jeh, Cryostasis er et slitsomt spill å spille. Det krever mye av deg for det lille det gir. Jeg syns det var verdt det når alt var sagt og tint, men jeg ser hvorfor folk ikke gidder.

E: Nå var jeg negativ. Cryostasis eier, men det er slitsomt og old school så til de grader.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Klarte ikke bli ferdig med Cryostasis. Det var et ork å spille. La det fra meg og så aldri tilbake.
 
Killing Floor sin christmas update, so festive <3
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Endelig noe cashmoneys (heh) inn på konto igjen, så i dag ble det mad dash for å rekke over mesteparten av julegavene. Selvfølgelig sammen med kjerringa, så de dyreste og vanskeligste gavene fikk jeg ikke kjøpt (tusen hjertelig takk til svigers for at de sørga for at frua har bursdag fjerde juledag forresten). Men! Derimot fikk jeg skaffa meg noe å spille på i ledige stunder (altså ikke så mye denne uka):

Mario Kart 7 er Mario Kart og dermed veit du alt om spillet, inklusive at det er med en liten vri på konseptet som gjør at også denne utgaven er verdt å punge ut for. I dette tilfellet er det hangglider og båtpropell, som gjør at banene har mindre "ånei du datt i vannet nå døde du"-mas (bra) og et par av banene hittil har hatt noen råartige hanggliderseksjoner (veldig bra), men ubåtfunksjonen suger og er bare en døllere versjon av å kjøre på land (ikke så bra). Spesielt en bane hvor jeg stadig var nede i drinken sugde hardt, men en bane som utforska kloakksystemet i Soppriket tilfredsstilte på samtlige plan, mest fordi at hvis jeg ikke var ræva så slapp jeg stort sett å plaske rundt på bånn. Siden det er på 3DS kommer jeg også faktisk til å benytte meg av nettspillinga, nettgreia på Wii-utgaven er fortsatt ubrukt siden nettspill på Wii medfører leukemi. En bra spill så langt. Ja og du kan bytte deler på karten din og derfor rocker jeg rundt med Yoshi i Koopa-helikopteret med monstertruck-hjul.

Cave Story+ til PC. Andre gang jeg har kjøpt dette spillet (har det på Wii også), og jeg blir pent nødt til å kjøpe 3DS-utgaven også bare for å se om de har loka den fullstendig til. Uansett så eier Cave Story fortsatt og selv ikke den kjipe oversettelsen kan gjøre noe med det.

Serious Sam 3 er Serious Sam, av en eller annen grunn med en sprintefunksjon som gjør at Sam løper omtrent like fort som en bil til forskjell fra tidligere spill hvor man måtte nøye seg med å løpe like fort som en crosser. Var litt engstelig for at de hadde gjort treeren mer strømlinjeforma, polert og gritty; ingen grunn til panikk, det ser fortsatt halvjalla ut og det er fortsatt artig å utforske og finne teite hemmeligheter.

Så de anbefaler jeg antar jeg. Hvis noen vil karte litt Mario med meg er det bare å si fra ps dere kommer til å vinne.
 
Online Mario Karty på Wii var bedre enn andre spill. Endrer ikke det faktum at det er et faens hav av forskjell på hvor mye bedre det fungerer på 3DS.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Dro frem Super Mario Galaxy 2 igjen for å ta de resterende stjernene. Den banen hvor du hopper rundt på mange fine pakker du hopper rundt på, og når du spiser gullfrukten ser du gjennom papiret at alt er gigantiske kaker <3 Herlig banedesign rett der.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Online på Mario Kart Wii var helt okay, har ikke forsøkt å spille med andre jeg kjenner riktignok.

Nossen hadde startet på Batman: Arkham City så ikveld begynte jeg på det selv siden det lå i xboxen. Spilte noen timer og det virker veldig solid, kjørte et par storymissions men brukte mesteparten av tiden på å prompe rundt i byen, ta telefoner og AR missions (fikk den oppgraderte grappelen). Vil spille mer.

Og det er et problem siden jeg er er kanskje 40% ferdig med Dark Souls, 70% gjort av Uncharted 3, Skyward Sword ligger i plasten, kommet godt igang med Skyrim og ser for meg mange flere timer med multiplayermoro i Battlefield 3. Det er synd på meg, jens må nok trekke sei ja.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg startet NG++ i Dark Souls i går (tok altså sisteboss for andre gang og startet på tredje gjennomspilling) og jeg er fullstendig avhengig av dette spillet. Skyrim og Zelda har jeg ikke rørt siden jeg plukket opp Dark Souls igjen, og jeg har i tillegg til sorcereren på level 140-ish en nærkampsfigur på level 73 og en helt fersk dexteritykar på level 10. Dette spillet er så nær perfekt som man kommer, det er virkelig lenge siden (Demon's Souls kanskje) jeg har vært så avhengig av et spill. Jeg har ikke engang klart å dra meg til no multiplayerings i BF3, og jeg digger multiplayer såpass at det tidligere alltid har trumfet singleplayer.

Denne spillen. DENNE SPILLEN!
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Heh når jeg ble ferdig med første gjennomspilling så gleda jeg meg til å spille andre ting jeg har hatt på backloggen. Tok meg mindre enn en time før jeg fikk skikkelig darksouls-kløe og starta en dex-dame "bare for å teste litt" og følte jeg var like hekta igjen. Samme med når jeg bare skulle "teste ng+ litt" med halleberd-duden min. Planla å bare denge litt dudes i undead asylum, men ble til å denge noen bosser og ringe ei bjelle.
 
Jeg skulle teste ut expansionen til Dungeons of Dredmor siden den hadde dukka opp på Steam. Det får jeg derimot ikke gjort siden Valve ikke har giddi å laste opp filene til serverne sine. De har ikke no problem med å selge det derimot. :ras:
Får teste Path of Exile istedet.

Mac-filene er der! Man kan spille det på Mac!!! :argh:
 
Det første jeg begynte på når vi fikk GBA ROMS til 3DS i går var Yoshi's Island og jeg elsker fortsatt spillet. Feilfri perle det der. Skal forsøke meg på 100 poeng på alle banene, det ser ut til å gå greit foreløpig.

Og så fristet det noe voldsomt med Half Life 2 igjen, noe som var gøy helt til jeg innså at det kanskje ikke var så lurt å velge Hard da det er sånn dritt at all motstand tåler 536529749 kuler mens jeg tåler ca 3. Hjelper rent lite når alt har 99% accuracy :brainfuck: Så der var det normal mode på meg da.
 
Lodin skrev:
Har du spillet det med SMOD? For det er en ting alle fans av HL2 burde gjøre.
Shit, skal sjekke ut!

Har for øvrig plukket opp ps3'en min igjen, koser meg med Mortal Kombat. Storymode er skikkelig knakandes gøy, beste sammensatte fighterhistorien eg har spelt så langt! Tviler på at eg blir god nok til å spele særlig online, men gøy lell.