Litt over 25 timer inn i Skyward Sword nå, og spillet imponerer bare mer jo mer man holder på med det. Nintendo har fått til det jeg aldri trodde kom til å skje: Fått meg til å elske motion-kontrollere. Jeg kunne nesten ikke tenkt meg å spille dette spillet med bare stikke og knapper. Likevel hadde det vært et overlegent spill uten motion-dill, siden stemningen er jævlig knall, dungeons er klassisk Zelda samtidig som de føles nye og spennende ut, oppgavene er morsomme å løse og kampene er noe utfordrende og til tider fantastiske (fuck yeah Koloktos sverdbuddha) så dette er bare over all forventning for meg. Historien er enkel men veldig interessant bare fordi den er fortalt så bra, og jeg lurer alltid på hva som vil skje videre. Eneste jeg kanskje kan utsette litt på er musikken, som er kjempegod og gjør jobben sin men jeg savner minneverdige melodier, slik Zelda pleier å være fylt av. Men ellers har de virkelig fosset på med kreativitet i dette spillet, spesielt i forhold til det rimelig underveldende Twilight Princess. Så yesss, jeg elsker dette spillet. Jeg klarer nesten ikke vente med å fortsette, men jeg følte at jeg trengte en pause da jeg har spilt det siden jeg sto opp.
Jeg fikk også Super Mario 3D Land til jul som han over, noe som resulterer i litt lengre dassturer enn nødvendig. Konge spill det og, gir meg håp for det lille gimmick-vidunderet.