Hva spiller du for tiden?

Og er er på 2. bossen. Trur ikkje hard er for meg gitt.
edit.
Trur det lønner seg å oppgradere våpen og kjøpe litt greier av og til, gitt! Årna seg. Etter ca 10 forsøk. Ah, Ninja Gaiden.

Kjøpte meg den Sazh-DLC'n til FF13-2 som ikke var så voldsomt spennende. Sønnen har nok en gang forsvunnet og den eneste måten å få han tilbake er å gamble.Chrono Bind var ganske kult dog uten at jeg skal prøve å forklare hvordan det fungerer. Poker-spillet prøvde jeg ikke noe særlig. Så var det også et lite sidemission der man skulle finne noen forsvunnede chocobo-kyllinger som ikke var en helt grei måte å kaste bort tid på. Å ha med seg en gjeng med chocobo-kylinnger på slep av ganske gangster, da.
Skuffa over hvor ræv DLC-ene har vært. Betale for monstre, våpen og kostymer er ikke akkurat det jeg vil ha som utvidelse av spillet.

Åpenbart.

Blei litt sjokka nå, men spillet Shoot Many Robots handler tro det eller ei om å skyte mange roboter. :eek:
Det er da en sidescroller hvor man spiller en redneck som farter rundt i post-apoc USA for å gunne ned diverse skrotinger. Det ble først slippi til 360, men jeg foretrekker musinga på PC selvom det nødvendigvis blir litt mer slitsomt i lengden. Man går bare fra ventre til høyre og skyter ting eller holder seg i en arena og skyter ting. Når man har skutt no får man bolter og for de kan man kjøpe seg nye våpen og klær. Butikksystemet minner veldig om de man finner i gratis mobile spill, men her kan man heldigvis ikke kjøpe smultringer eller smurfebær for å bli best med en gang. Bonus for fin variasjon særlig på klærne som virker inspirert av TF2.
Ålreit tidtrøyte om man liker å skyte roboter. Særlig siden det er ganske mange av dem.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Testa akkurat demoen av Farming Simulator 2012 3D på 3DS-en, og... vel. Selv om du aldri har satt dine ben i en traktor og dermed ikke reagerer på at det går an å gå rett fra tresking til harving til såing på en ettermiddag, selv om du godtar at grafikken har tre hundre ubesvarte eposter fra 1999 med emnet "GIVE BACK GRAFIX PLZ", selv om du på en eller annen måte klarer å ignorere at den derre 3D-effekten som spillet har i tittelen virkelig, virkelig har noe alvorlig gæærnt på gang når du slår på lysene på traktoren, selv om du nikker og smiler når du ser at jordsmonnet på gården din tydeligvis består av aske, selv om du bærer over med at traktor pluss henger styrer likt som traktor uten henger (dvs. som en påseilt hval) og at det er klink umulig å få faenskapen til å kullseile (protip: Nittigraderssving i femti km/t med full henger er ikke - slik Farming Simulator 2012 3D hevder - noe man bare gjør uten at det skjer noe spesielt; i virkeligheten er det en aktivitet kun forbeholdt de med alt for mange traktorer og dyr livsforsikring), selv om du tolererer at musikken er fra stedet heismuzak går for å dø... selv da er ikke Farming Simulator 2012 3D noe artig. Og "Farming Simulator", du liksom. Dette er like mye farming simulator som Gran Turismo er real driving simulator, dvs. ikke. Alle veit jo at du må pløye før du kan harve.

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Har begynt å spille Payday the Heist igjen etter oppdateringen som fikset online lobbyen men ødla A.I'en til polisen enda mer

fake edit: the ex-presidents are surfers

Luigi's Mansion - punktum.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Mens jeg handla inn... Ninja Gaiden 3 i kveld. Har bare spilt ferdig første brett ennå, men det er definitivt Ninja Gaiden dette her. Bare... løsere. Altså, jeg får til Izuna Drop, Ultimate Technique, de vanlige komboene mine og sånt, men innimellom kommer det masse små QTE-er det ikke later til å ha noe å si om jeg klarer eller ikke. Og Ultimate Technique trigges tydeligvis ikke av at man holder inne Y lenger; iallfall har jeg prøvd det noen ganger uten at noe skjer, men innimellom får jeg en UT som slutten på en kombo. Du får ikke Souls lenger, og Ki lades opp av at du kvester folk så det er ikke sjelden du kan gå fra null Ki, dra en Ninpo (bare en; Inferno, i praksis en smartbombe som ser ut som en drage), få en bølge til med fiender og lade opp en Ninpo til. Noe som føles litt... rart, siden spillet maser om at du skal bruke dem hvis du har full Ki og ikke trykker Y+B (Ninpo er liksom siste utvei hvis du virkelig stresser i Ninja Gaiden). Språket i kampsystemet er der fortsatt; akkurat som før går det i blokkering og dodging før du finner en åpning og kan gønne på, forskjellen er bare at feilmarginene er enormt mye videre. Trodde aldri dagen skulle komme hvor jeg kunne spille gjennom en fight i Ninja Gaiden ved å bare holde kontrolleren med høyre hånd og se vekk fra skjermen, men den dagen kom i dag. Høh. Ja, og det er så langt ingenting å plukke opp, du bare regenererer masse liv etter hver kamp og får ekstra livmåler av å lagre. Og UI-en er dritstygg.

Førsteinntrykk: Hmm.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Spilte litt Triple Town i dag. Nå gir antageligvis ikke dette noen mening for folk som ikke har spilt det (dvs. tullinger), men uansett:

Den borga der konstrueres ved at du først setter sammen tre gresstuster til en busk, så tre busker til et tre, så tre trær til et hus, så tre hus til en villa, så tre villaer til et herskapshus, så tre herskapshus til en borg, så tre borger til en svevende borg, så fire svevende borger til en trippelborg. Det tok en stund mao.

Spill Triple Town, folkens. Spill Triple Town, prøv å slå highscoren min, og gråt. :riffa:

Det spillet der er dritbra tidssløs helt til man går tom for runder eller hva faen og må betale for å spille mer, eller sitte å vente en hel evighet for å regenere rundene.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det spillet der er dritbra tidssløs helt til man går tom for runder eller hva faen og må betale for å spille mer, eller sitte å vente en hel evighet for å regenere rundene.
Det er da du gjør noe annet og kommer tilbake neste dag.

Bare på lulz og fordi jeg ville ha en ny sandkasse og fordi det er en stund siden jeg har drept nazier la jeg inn The Saboteur her om dagen. Det viste seg jaggu at Nabbe og Fartzee hadde rett og det er et ålreit spill. Det er da mekka av Pandemic og har skytinga og bilkjøringa fra Mercenaries 2. Den storstilte sprenginga er desverre ikke med, men istedet lånte de parkouren og stealthinga til Asscreed. Ikke noe av det fungerer spesielt bra, men ingenting er heller særlig dårlig så det er grei skuring. Et eksempel er forkledningene. Om man snikmyrder noen kan man bøffe klærne deres og innfiltrere diverse områder. Det er derimot et knotete system og altfor lett å bli avslørt. Løsninga har vært å ikke straffe spilleren for å drite seg ut i stealth missions, men istedet la dem ta konsekvensene. Det betyr vanligvis at man må skyte seg ut av situasjonen og som nevnt er kontrollen for dette helt ålreit. Spillet har mange sånne kompensasjoner for litt shabby design og det funker.
Storyen er no dill om at man er en ire i okkuperte Paris og man skal sabotere dritten til nazier. Det gjør man i story missions eller man kan faffe omkring å sprenge tankser og tårn, stjele nazitjuvgods eller typiske GTAingser som å finne hemmelige hopp.
Hadde absolutt ingen forventninger til dette, men har kost meg stort og anbefaler det til 35 spenn eller hva jeg ga når det var på salg hos Origin. Vil dog heller anbefale konsollversjonen siden dette er en skikkelig bedriten port. Kartet er fek.s ødelagt om man har Nvidia-kort, men det gjør ingenting siden man har ok minimap.