Og nå som jeg er ferdig med hele greia er Citadel enda mer å anbefale. Når jeg trodde den var ferdig pælma de enda fler scener etter meg og alle eier. Der dritings Tali tidligere var den beste scenen i spillet har nå en med Javik av alle folk tatt over.
Men jeg kjørte gjennom resten også og med den nye slutten samt Leviathan mekker alt jævla mye mer sense. Hovedproblemet med orginalen var at de ikke forklarte skikkelig hva resultatene av valget ville være og ikke viste det. Etter patchen forklarer Katalysten det mye bedre og det er konkrete kuttescener når man er ferdig. Det vises også orntlig hvordan de to man hadde med seg på slutten ender opp på Normandy. Jeg gikk for syntesen og digga den skikkelig. Vel dævva Shep, men han er uansett ikke den ekte siden det er ei dame som heter Morrigan Shepard og hu overlevde sitt valg så det er greit. Med alle de endringene de har gjort er dette faktisk en god slutt på triologien.
Bare ikke edit en save fra 2 for det blir masse krøll. Jeg gjorde mission med folk som Kasumi og Zaheed, men jaggu sto de ikke nevnt på veggen i Normandy. Mye annet rot og.
Men men, etter å ha redda galaksen for alltid tok jeg turen over til San Francisco. Spillet liker å kalle byen Lego City, men det er ganske opplagt hvor det foregår og man er undercover. Det er såklart bare enda et av disse Lego-spilla jeg har evig fetish for og det eier no jævlig. Man er Chase McCain, en tidligere forvist snut som er kalt tilbake fordi en eller annen snusk har rømt og lager helvete i byen. Dette er typisk snuteserie så man har en eks i witness protection man macker på, politimestern skriker stadig om at man er out of control, jeg tar det for gitt at jeg må partnere opp med en ung jypling og det spruter legobrikker over alt. Ihvertfall er spillet mer eller mindre Grand Lego Sainty Dogs. Man promper rundt i en diger by med masser å gjøre og finne. Det er fortsatt en del oppdrag som går over til egne brett som Batman 2, men her foregår faktisk fler av dem i sandkassa. Det er veldig gledelig og jeg håper Spilla utvikler seg i den retninga. Nytt denne gangen er at man ikke bare plukker opp studs, men og vanlige legobrikker. Rundt om på karta er det masse dritt man kan bygge for bonuser og disse finansierer man med dem. To økonomier hjelper veldig på variasjonen, noe som er sårt trengt i serien.Kjøringa er og relativt oppgradert. Det er fortsatt ikke realistisk og det vil man vel heller ikke ha fra legobiler, men i forholde til Batman 2 er det en drøm.
Alt i alt er dette klart et lurt kjøp og sårt noe WiiU trenger. Padda brukes forresten veldig bra med kart, stats og samtaler, men jeg tar for gitt at det dukker opp på andre formater om et halvt år.
Jo også er dette den beste special editionen (den vanlige nordiske) av noe spill noensinne. Det følger med en Legofigur av Chase McCain!