Savner et rpg av den gamle skolen, og Divinity er definitivt noe jeg har lyst til å snuse nærmere på.
Men det får bli etter at jeg er helt ferdig med denne fordømte gode skvettefesten som er Until Dawn.
Begynte i går, har fortsatt i kveld, regner med at jeg er ferdig i morgen. Elsker,elsker,elsker det spillet så langt. Jeg merker det er lenge siden jeg var innom noe som helst i skrekkspillenes verden,noe som har gjort meg til en klumpete,bleik pyse.
Jeg skvetter av ALT som er, og alt som skjer i spillet friker meg helt ut. Digger at spillet tilpasses mine valg i så stor grad som det gjør.
Tror ikke det har vært de riktige valgene å gjøre heller, siden disse stakkars ungdommene blir slaktet ned en etter en på brutalere og groteskere vis.
Også fortjener hele kjellerscenen jeg nettopp spilte gjennom en medalje, for mer B film horror skal man lete lenge etter.
Akkurat nå føles det som jeg får game over snart. At alle er død før jeg rekker å vite hva som egentlig er greia med fjellet alt foregår.
Skal bli så sinnsykt spennede å se hvem av de siste tre som overlever.
Anbefales.