Hva spiller du for tiden?

De spillene jeg ikke er ferdig med:


FFX-2
KH
Zelda WW
Onimusha 3
The way of the samurai 2


Prøver også å tvinge meg selv til å spille litt FFXI.

Og selvfølgelig spiller jeg Socom II

:julenissen:
 
Har vært helt hekta på KOTOR i det siste. Endelig klar for å drepe Malak, men kukken vil jo aldri dø.

Går mye i SSX3 også egentlig..
 
Her går det i Mario Kart: Double Dash!!, Doom 3 og Wario Ware Inc
 
D

Deleted member 91

Gjest
Ah. Går bare i Xbox her, og da spiller jeg disse:
Red Dead Revolver
Spider-man 2
Mashed
Full Spectrum Warrior
..Laaala.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Megaman VI fra Megaman anniversary collection til gamecube. Ganske morro egentlig, en av de lettere spillene i serien kanskje, men still fun.

Painkiller til pc. Begynt på nightmare vanskelighetsgraden nå. Ikke kommet så langt enda, men det virker ikke så altfor vanskelig. Spillet er like morro som før. Ren underholdning.
 
jeg spiller ikke så mye nå... min gamle pc suger til diverse spill. Som doom3 :p hehe prøvde doom 3 på min "antikk-pc" 2 1/2 år gammel.

Men har planer om å spille:

-BFV
-Doom3
-HL2
-Diverse "nye" starwars spill
-og cs :p


(sry hvis dette sporer av for emne)
 
Nå for tiden spiller jeg Suikoden 1. Må prøve å få bruke en savefil fra Suikoden 1 på Suikoden 2 :)
Spiller også Onimusha 3 og Chaos Legion, men har tatt en liten pause fra dem nå. Har ikke tid til å spille alt på en gang.

Spiller ikke Doom 3 av den grunn at jeg tviler på at dette skrapet har kan kjøre det...
 
Grandia 2!! WOHO
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Har vært sengeliggende ett par dager nå, og da har jeg kost meg gjennom Resident Evil Ø og Remaken til GameCube nok en gang. Elsker disse spillene, og det er noe helt spesielt når man klarer å unlocke unlimited ammo :D