Hva spiller du for tiden?

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Jeg holder på med Onimusha 3 - Demon Siege for tiden. Det har ikke helt grepet tak i meg ennå, men det skal visst være det beste i serien.

Når jeg er ferdig med det, har jeg store planer om å investere i Splinter Cell: Pandora Tomorrow.
 
Pandora Tomorow på nett (ps2), spiller i den engelske lobbyen. Nicket er f0kmi (det er en null og ikke en o)
 
C

Crizpy

Gjest
Command & Conquer Generals.

Faen, jeg synes faktisk alle spill jeg spiller nå, er kjedelig.
Prøvde å like doom 3, hadde forhåpninger til C&C Generals, men det virker som jeg bare spiller igjennom det for å gjøre det.
Får ikke så mye glede av spil nå, som jeg gjorde før... noe som ikke er noe fett.
 
Når de nye pc-delene kommer blir det mye Battlefield 1942. Kjøpte det på mandag for 150 kroner.. Har også tenkt å kjøpe UT2004 så forst som mulig. Akuratt for øyeblikket spiller jeg bare PSO..
 
Det eneste jeg spiller for tiden er Minigolf og Qbert på T630.
 
42 :/
Men i rettferdighetens navn skal det nevnes at jeg har spilt alle 18 hulla bare tre ganger.
 
jeg spiller day of defeat.
noen andre som spiller det ?
 
spiller:
litt doom3
litt battlefield 1942, og pirates modden.
crimsonland

skal straks begynne på:
Chrono trigger
FFVII
 

SHDR

Gullmedlem
Opprinnelig skrevet av Lurtz@04.08.2004, 20.11
Megaman VI fra Megaman anniversary collection til gamecube. Ganske morro egentlig, en av de lettere spillene i serien kanskje, men still fun.

Painkiller til pc. Begynt på nightmare vanskelighetsgraden nå. Ikke kommet så langt enda, men det virker ikke så altfor vanskelig. Spillet er like morro som før. Ren underholdning.
83034​
Det er den vanskelighetsgraden vi ekte menn startet på. Ler av deg og ditt, ass.

Ellers går det i Doom 3, ja. Og Yoshi's Island til GBA. Har ikke fått spilt så mye i det siste.
 
PGR 2 for øyeblikket. Prøver (igjen) å få fatt i CLKen, og er nesten der. Pgr 2, ett spill for ekte menn!