Hva spiller du for tiden?

Lodin

Der Waaaah
Driver å spiller Freedom Force vs. the 3rd Reich. Jævla fett, men det er ikke sluppet enda.

Spiller uansett liten rolle siden det må anskaffes når det engang dukker opp i butikkene.

Næmmenialledager, der dukket Metroid Zero Mission opp i postkassa mi. Likesågreit, Dino Crisis 3 var kun sånn midtpåtreet. Litt synd at jeg må spille Metroid på GBA da, den UTEN lys. Men litt nakkesmerte må jeg stå i for et såpass ok spill. Da har jeg enda noe å fikle med i påvente av DS. Hipp hipp hurra.

Får tiden er det vel:

World of Warcraft [PC]
Star Wars: Jedi Knight III: Jedi Academy [PC]
Grand Theft Auto: San Andreas [PS2]
The Sims 2 [PC] (Ja, faktisk :blunk: )

Opprinnelig skrevet av plan_9@26.02.2005, 16.47
Næmmenialledager, der dukket Metroid Zero Mission opp i postkassa mi. Likesågreit, Dino Crisis 3 var kun sånn midtpåtreet. Litt synd at jeg må spille Metroid på GBA da, den UTEN lys. Men litt nakkesmerte må jeg stå i for et såpass ok spill. Da har jeg enda noe å fikle med i påvente av DS. Hipp hipp hurra.
182008​
Jeg synes du har så mange spill for tiden.

Jeg spiller fortsatt bare halo2, litt PGR2, og testa Empire Earth II Demoen. Likte ikke den.

Jeg spiller WoW, alt for mye.

Jeg vet ikke helt hvordan det skal gå nå som skolen starter. Jeg har ikke vært ute av husket siden mandag.

D

Deleted member 91

Gjest
Mashed er fortsatt et av tidenes beste multiplayer-spill. :konge:
Ellers spiller jeg fortsatt en god del Halo 2 over Xbox Live.

Går mest i Battlefield Vietnam nå.

Jeg spiller Joint Operations. Hvertfall når jeg er på LAN, ellers spiller jeg svært lite.

spiller for tiden BFV...

Har jeg svart er før?
...

Jeg spiller counter-strike, men det blir fort lagt på hylla når jeg får world of warcraft. også kan jeg jo alltids starte på half-life 2 men venter til alt oppstyr rundt det har lagt seg litt.