Hva spiller du for tiden?

Holder på med PSX-versjonen av FFVI, som virker rimelig bra. Kjedelig kampsystem, men jeg liker atmosfæren veldig godt. I tilleg fikk jeg Super Mario 64 DS i posten for et par dager siden, og har det rimelig morsomt med det. Hadde ikke N64, så dette blir første gang.
 
1. Tekken tag , tekken 4 , tekken 5
2. Fallout 2
3. Aq2
4. Zelda windwaker
 

Lodin

Der Waaaah
Driver for tiden med Snake Eater, Wario Ware og Freedom Force 1. Nummer 2 var så forbanna kort så jeg fant ut at jeg måtte spille gjennom orginalen også for å få full superhelt utelling. Ellers driver jeg også med den råtne Norden min i Morrowind.
 
Kjøpt mer, eller Bestillt mer ram for litt siden, så når jeg endelig får litt fart på dataen tror jeg det vil gå mest i Rome: Total War som jeg nesten måtte gi opp PGA. framerateproblemer, og så skal jeg forhåpentligvis kjøre opp Morrowind igjen.
 
Opprinnelig skrevet av Mongis@06.03.2005, 18.18
Spiller nå Xboxspillet "Neighbours From Hell". Akkurat spilt gjennom de to første episodene, og førsteinntrykket er at det er et litt småsykt, men veldig morsomt spill.
185917​

Finnes det på Xbox??? PAL eller NTSC?
 
Opprinnelig skrevet av blizzy+07.03.2005, 18.29-->
<!--QuoteBegin-Mongis
@06.03.2005, 18.18
Spiller nå Xboxspillet "Neighbours From Hell". Akkurat spilt gjennom de to første episodene, og førsteinntrykket er at det er et litt småsykt, men veldig morsomt spill.
185917​

Finnes det på Xbox??? PAL eller NTSC?
186364​
[/b]
Det finnes på Xbox ja. Kun PAL rettere sagt :tommelopp:
 
Opprinnelig skrevet av blizzy@07.03.2005, 18.35
Når kom det? svært merkelig at jeg ikke har lagt merke til det før, ellers skulle jeg kjøpt det på flekken
186370​
4 mars ifølge ToTheGame. Men det har selvsagt vært tilgjengelig på nettet en god stund før den datoen har jeg sett. Har du hørt om spillet? Har ikke fått så mye oppmerksomhet egentlig... Spillet eksisterer vel på pc også om jeg ikke tar feil.
 
Opprinnelig skrevet av Mongis+07.03.2005, 18.40-->
<!--QuoteBegin-blizzy
@07.03.2005, 18.35
Når kom det? svært merkelig at jeg ikke har lagt merke til det før, ellers skulle jeg kjøpt det på flekken
186370​
4 mars ifølge ToTheGame. Men det har selvsagt vært tilgjengelig på nettet en god stund før den datoen har jeg sett. Har du hørt om spillet? Har ikke fått så mye oppmerksomhet egentlig... Spillet eksisterer vel på pc også om jeg ikke tar feil.
186375​
[/b]

Jeg har hørt om det på pc bare, og det er et sånt sært spille som bare visse gamere lliker=P passer perfekt til meg
 
Er nok enda en av de som spiller Snake Eater nå for tiden.
Fikk ikke så veldig godt førsteinntrykk av det, men nå etter å ha spilt det en stund synes jeg det er skikkelig fett :)