Hva spiller du for tiden?

Det går egentlig bare i ett spill nå for tiden, og det er CS:Source. Innimellom så gyver jeg løs på Empire Earth II, og koser meg med det.

Venter spent på ResEvil4, og vurderer om jeg tør å sette meg inn i World of Warcraft...

Men, nå er det tilbake til jobb. Ikke stress så fælt på skolen da ungpuker.
 
Kjøpte MGS3 i dag!
Men til stor fordervelse, maskina nekter å kjøre inn spillet. Renska linsen med diverse CDer, dette til ingen nytte. Så det ser ut til at jeg må skaffe meg en PS2 mini-edition i morgen.


Kanskje like greit å vente med spillet til helga setter i gang, om jeg klarer å løsrive meg fra CS da...

Me får sjå.

Er det ikke noen her som hoster en Source server da? :tommelopp:
 
Opprinnelig skrevet av MattMan+27.02.2005, 01.11-->
<!--QuoteBegin-plan_9
@26.02.2005, 16.47
Næmmenialledager, der dukket Metroid Zero Mission opp i postkassa mi. Likesågreit, Dino Crisis 3 var kun sånn midtpåtreet. Litt synd at jeg må spille Metroid på GBA da, den UTEN lys. Men litt nakkesmerte må jeg stå i for et såpass ok spill. Da har jeg enda noe å fikle med i påvente av DS. Hipp hipp hurra.
182008​
Jeg synes du har så mange spill for tiden.
182229​
[/b]
Mulig det. Blir så veldig utålmodig av å vente på DS og derfor trenger jeg hele tiden nye ting å sette fingrene i. Ingenting ser ut til å være godt nok for meg om dagen, det vil si helt til DS kommer. Det må nevnes at omtrent alle spillene jeg kjøper er brukte eller iallefall på tilbud. Metroid betalte jeg ca 90 kroner for inkludert porto.

For et par dager siden plukket jeg opp Fable til 210 kroner på den lokale bruktsjappa. Måtte ha noe nytt nå som jeg nesten har rundet Metroid (bare nesten). Fable var et helt ok spill. Ikke på nær langt så bra som hypen ville ha det til, men et finfint eventyrspill. Grafikken er kanskje litt anonym og fighting-systemet har noen mangler, men alle de morsomme subquesta gjør opp for dette. Enkelte vil kanskje kalle det en simpel Morrowind klon - noe som faktisk ikke er helt feil - men dette spillet er mye mer tilgjengelige og intuitivt. Selv ga jeg opp etter ca 1 times spilling i Morrowind, men Fable funker kjempefint for meg. Morrowind var jo et elsk det eller hat det-spill, Fable er kanskje slik som det burde ha vært.
 
Spilte WoW inntill nylig, men jeg er så forbanna på det spillet at jeg tør ikke logge meg inn igjen. Har allerede ødelagt en stol og speilet på badet. Hvem vet hva som blir det neste.

Vurderer å plukke opp MGS3 igjen nå når det er ute i Europa. Begynner å bli en stund siden jeg har spilt det. Har runda det 15+ ganger, så hva er vel en gang til? ;)
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Fikk MGS3 vi dag, så det skal få kjørt seg hardt i helga. Eneste "minuset" er at jeg får damebesøk, noe som var utrolig dumt timet... Kanskje hun vil spille sammen med meg? ^_^
 
Det er flaut å innrømme, men jeg har sittet å spillt WOW en stund nå. Jeg har både Gran Turismo 4 og Resident Evil 4 liggende ved siden av, men det er WOW som har fått oppmerksomheten.

Flaut fordi jeg lovte meg selv å aldri like MMORPG... :(
 
Opprinnelig skrevet av LocoLennon@04.03.2005, 01.32
Det er flaut å innrømme, men jeg har sittet å spillt WOW en stund nå. Jeg har både Gran Turismo 4 og Resident Evil 4 liggende ved siden av, men det er WOW som har fått oppmerksomheten.

Flaut fordi jeg lovte meg selv å aldri like MMORPG... :(
184900​
Ditto!

Jeg tror jeg har rakket ned på så og si alle MMORPGs som finnes, men nå sitter jeg og spiller dagen lang selv. Jeg har også en god del spill jeg skulle ha spilt ferdig, og ikke minst Halo 2, som jeg faktisk tok meg tid til for litt siden, men det var mest fordi jeg døde tre ganger på rad i WoW.
 
Opprinnelig skrevet av And1Playa@05.03.2005, 10.33
Jeg spiller en god del Halo 2 over Live.
185376​
Det roxxer. Anbefales.

Hvorfor spiller ikke du det, Houseman?