Hva spiller du for tiden?

D

Dalai'Lama

Gjest
Akkuratt nå spiller jeg GTA: SA på ps2 og Freedom Fighters til pc..
Spiller litt Red Alert 2 også. Skal snart begynne og spille C&C Generals :)


EDIT: Noen som har crack til Warcraft 3 The Frozen Throne? (nei det er ikke piratkopi, cd'n knakk, men jeg klarte å laste det ned, nå trenger jeg bare en crack, den kopierte cd'n virker ikke, og den knekte orginalen popper bare ut av cd'rommen med en gang jeg setter den inn... :ninja:


:kos:
 
Opprinnelig skrevet av impywimpy@16.03.2005, 16.26
Jeg har kommet meg skikkelig i gang med Kotor 2 nå, og joda, det virker interessant nok. Men hvorfor gir de meg ikke bare et lasersverd med en gang? En superond force bruker uten en rød dings som spretter frem av rent estetiske årsaker en gang i blant mens den lager kule lydeffekter er som gud vet hva. Det er ihvertfall viktig!
191099​
Fordi RPG er ikke for deg.
 
D

Dalai'Lama

Gjest
ingen som har en crack til wc3 tft ? lett en del, men jeg finner bare sånne teite /last ned denne å du kan hacke andre(men vi hacker deg) greier..
 
Metroid Prime2 echoes. BFV....
Blir deilig med nytt Battlefield, begynner å bli riktig lei av vietnam nå.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Vel hvis går lei Battlefield: Vietnam, så kan du jo altids gå tilbake til Battlefield: 1942 med diverse moder som Desert Combat eller Forgotten Hope moden, som har en Norsk del som heter Norwegian Resistance :)

Selv går det en del i CS:S, Battlefield: 1942 og MGS3 ;)
 
Spiller for tiden:

GBA
- Super Mario Advance 2: Super Mario World
- Final Fantasy I & II: Dawn of Souls

DS
- Super Mario 64 DS
- Metroid Prime Hunters demoen

SNES
- Skyblazer
- Super Mario All-stars
- The legend of Zelda: A link to the past

PC
- Heroes of Might and Magic III


Spiller med andre ord veldig mye for tiden, derfor passer det ekstremt godt at vi har ferie nå. :D
 
Opprinnelig skrevet av Shigsy@21.03.2005, 00.45
Spiller for tiden:

GBA
- Super Mario Advance 2: Super Mario World
- Final Fantasy I & II: Dawn of Souls

DS
- Super Mario 64 DS
- Metroid Prime Hunters demoen

SNES
- Skyblazer
- Super Mario All-stars
- The legend of Zelda: A link to the past

PC
- Heroes of Might and Magic III


Spiller med andre ord veldig mye for tiden, derfor passer det ekstremt godt at vi har ferie nå. :D
193565​

Ja ikke sant?!

Spiller Resident Evil 4. :)
 
D

Deleted member 91

Gjest
TimeSplitters 3 er faenmeg sakene sine. :kul: Nettopp ferdig med de to zombie-brettene, og de rocket shit. Historien er søtt sammenflettet og veldig stilig, og utrolig spillbar. Multiplayerdelen har jeg ikke fått testet altfor mye ut, men virker utrolig lovende. Figurene er det heller ingenting å si på - alt fra Cyber-aper, til kaktuser med cowboy-tendenser. Gromme saker.
 
Jeg satser på å runne Tales of Symphonia i løpet av ferien, og så har jeg begynt på Zelda: A link to the past.
Jeg får se om jeg blir ferdig med det før WoW-kontoen min kan brukes igjen, for da skal jeg fortsette på det.