Hva spiller du for tiden?

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Nå kan jeg også si jay for GT4. Begynte å spille det i går.

Men så måtte selvfølgelig strømmen bli borte i dag, og jeg må spille opp igjen mætti. Troen på Gud blir ikke sterkere av slikt.
 
Opprinnelig skrevet av NukleuZ@10.03.2005, 17.09
Skal si det går utrolig mye i enten Tekken 5 eller Fallout 2 for øyeblikket..
187827​
hehe jau :p , Tekken 5 , fallout 2 og aq2 :p , blei ferdig med windwaker her om dagen jippi , no more "Celda" in a long time :p , kanskje starte opp og spille warcraft3 forzenthrone igjen ..
 
Opprinnelig skrevet av Yggdrasill@13.03.2005, 00.50
Dagensprogram: Stå opp, spille WOW, ete mat, spille WOW, drikke brus, spille WOW, sove.
189165​
altså vis du forsetter sån , blir du garantert lei wow , da jeg spilte betaen spilte jeg sån i 2 dager , wow blei kjedelig for etter vert føler man seg bare helt luka i spillet at d ikke er nok og gjøre.
men men... min mening da :p ..
noen som har noen tips om spill og spille for tiden lr ? begynner og gå tom for spill :p
 
Spiller Ratchet and clanck 3 og Transformers for tiden på ps2, samt at jeg spiller diablo 2 og red alert 2 over nettet.
Får nå snart en DS og mgs 3 samt platinum versjonen av ratchet and clanck (begynte visst i feil ende i den serien jeg).
 
Spiller for tiden CSS, og... (tromme virvel) RIDGERACER PÅ FLUNKA NY PSP :tommelopp: ... selvfølgelig er det litt japansk, men har allerede klart å pugge opppstarts menyen... gleder meg til å få duo-memory stick slik at jeg kan save...
 
World of Warcraft. Jeg har MGS3 liggende her og ... skal nok spille det i dag, etter skolen. Spilte WoW i ti minutter i går. Bare ti ... utrolige saker.
 
Går mye i Halo 2 online. Ellers blir det jo Oddworld, Juiced, Metal Gear Solid 3 etc.

Men drar nok frem Singstar til helgen, da er det bare til å åpne øl slusene :)
 
Jeg har kommet meg skikkelig i gang med Kotor 2 nå, og joda, det virker interessant nok. Men hvorfor gir de meg ikke bare et lasersverd med en gang? En superond force bruker uten en rød dings som spretter frem av rent estetiske årsaker en gang i blant mens den lager kule lydeffekter er som gud vet hva. Det er ihvertfall viktig!
 
Blir vel litt KOTOR II nå som min bror fant ut at jeg ved å lage en ny profile ikke slettet savene hans. (Trykke på X er smart)

Ellers går det i WoW og WC3.

^_^