Hva spiller du for tiden?

Spiller for tiden Sudeki som i mine øyne er ett oversett RPG-spill til X-box. Snart skal jeg ta fatt i Fable, venter bare spent på at spillet hopper opp i min postkasse.

Jeg spiller Broken Sword: The Sleeping Dragon, men spillet låste seg, og jeg tør ikke sjekke om det er autosave. 3 kapittel som må spilles på nytt er for mye for meg å bære.

Spiller for tiden Donkey Kong Jungle Beat (ganske artig, men kanskje litt for lett?), Polarium (artig i små mengder - spesielt når bror nettopp har slått rekorden min) og Yoshi's Touch & Go (innovative saker, men er spent på holdbarheten ...).

Spiller også litt Devil May Cry 3: Dante's Awakening (så jævlig vanskelig det skulle være da!).

Etter at jeg la WoW på hylla, så har jeg holdt på med:

PC
Sam & Max Hit the Road

GC
Paper Mario: TTYD

Xbox
Fable

Tre ganske forskjellige spill, og så langt virker alle interessante. Fable begynte jeg på i går, så det har jeg riktignok ikke kommet så langt på, men jeg kommer til å teste det litt til for å se om det er verdt å spille gjennom.

Fable er et koselig spill det :)
Sam & Max: Hit the Road :totomleropp: kjempe genialt spill =D

Jeg spiller for tiden det samme som veldig mange andre gjør.

ja, du gjettet riktig..Nemlig World of Warcraft.
No vart du skræmt no :ler:

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Spiller TimeSplitters: Future Perfect og koser meg glugg ihjel. Utrolig morsomt spill.

Og når det blir mørkt ute, skrur jeg av alle lysene på rommet og spiller Resident Evil 4. Fantastisk spill. Det smerter meg at Mikami har gått fra Capcom …

Fortiden som er nå spiller jeg :

Warcraft 3 frozen throne , Tekken 5 , Smackdown vs. Raw , Action quake 2 , Fallout 2 . skal vel snart begynne med wow igjen .

I påsken har det gått i:

-Final Fantasy Legend II på GBC (burde kanskje brukt GB-Player på Snes).

-NBA Street Vol. 2 på GC (må kjappe meg å runde det siden jeg har byttet det bort og skal sende det på tirsdag).

Spiller for tiden ingenting! Ja, dere leste riktig. Skal i løped av dagen kanskje lage en person i WoW hos kameraten min (hva har man venner for). Og, mens jeg forvirret undrer over hvor pengene mine har blitt av, håper jeg også på at ett spill faller ned fra himmelen og treffer nesetuppen min.

:D Stilig å se at det fortsatt er liv posten til den første brukern min :D

Jeg spiller CS fortiden.. Men til komfirmasjonen skal det nok bli wow :D