Hva spiller du for tiden?

God of War, og eh ... FIFA Football 2005, men det har jeg nevnt så mange ganger, at det er vel ikke nødvendig å nevne lenger.

God of War er forresten utrolig barskt. Et utrolig bra og underholdene spill. Kan absolutt anbefales!

Klarer ikke å legge fra meg Rise of Nations: Thrones and Patriots, har spilt det i ny og ne nå i et års tid.

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Har akkurat begynt på Mercenaries: Playground of Destruction, men er ikke helt fornøyd.

Spiller for tiden Castlevania: Symphony of the Night på PSX emulator. Uten tvil noe av det aller beste som er lagd av interaktiv underholdning. Jeg skammer meg over å ikke eie dette spillet. :ehm...: Hvis noen har det til PSX og vil selge det, så vennligst ta kontakt med meg.

Fortiden , spiller jeg altfor mye World of Warcraft :p

Nå for tiden spiller jeg:

Brothers In Arms
Counter-Strike: Source

Donkey Kong: Jungle Beat. Kan nok gi noen timers underholdning. Sikkert også fint å ha når det kommer unger på besøk.

Planlegger også å starte opp Fallout 1. Skal spille en kar med Jinxed, 10 i luck og sinnsykt høy hand to hand. Det betyr i praksis at jeg kan løpe omkring å sparke folk i balla (Ikke tull engang, man kan sikte spesifikt etter skrittet) mens alle rundt meg mister våpna sine eller de eksploderer eller de presterer å stikke seg selv med sine egne kniver. :ler: