Hva spiller du for tiden?

Far Cry
Splinter Cell Pandora Tomorrow
Soul Calibur 2
BF Vietnam
Final Fantasy XI
Final Fantasy Tactics advance
 
Fant det aller kooleste SNES-spillet EVER her om dagen. Bahamut Lagoon, en slags forgjenger til FF: Tactics. Helt hekta
 
Splinter Cell Pandora Tomorrow (live)
Resident Evil serien
PSO ep 1 &2 (mens jeg venter på ep3)
Harwest Moon GBA
Pokemon Pinball GBA
Pikmin (med ungene)
Mario party 4( med ungene)
Eye Toy(med ungene)
Final Fantasy X-2
FF- CC
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Hmm, lite nymotens greier den siste uka.

Det "nyeste" blir vel Panzer Dragoon Saga (1998)
Ellers:

Journey To Silius (NES)
Final Fight 2 (SNES)
Streets Of Rage1/2/3 (MD)
Keio Flying Squadron 2 (Saturn)
Zero Wing (MD) Ja, det er faktisk mer enn bare et sitat.
The Legend Of Zelda: Link's Awakening (GBC)
Bionic Commando (NES)
 

EagleJin

Bear Necessity
I det siste har jeg spilt mye Ufouria. Et gammelt spill til gamle gode NES.
Spillet handler om de fire vennene Bop-Louie, Freeon Leeon, Shades og Gil, som plutselig havner i en helt annen verden og blir spredt i det ukjente. Du tar styringen som Bop-Louie, og skal finne igjen vennene dine, og samtidig sette en stopper for det onde som skjuler seg i den nye verdenen. De skal også finne tre nøkler til en stor port, som vil føre dem tilbake til sin egen verden; Ufouria.

Genialt spill.
Prøv å slå rekorden på 43 minutter (det er en utfordring :p).
 
Civilization 3: Conquestes okkuperer mye tid :) Veldig kul ekstra pakka. Og jeg er heller ikke helt ferdig med FarCry. Mmmmm... FARCRY *gurgle*
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
-Unreal Tournament 2004
-Operation Flashpoint
-Battlefield: Vietnam
-Halo

That's about it... Dumme Gamesmix sender faen ikke Metroid enda...
 
Går for det meste i .hack//Infection nå. Virkelig et genialt spill! Gleder meg enormt til Mutation kommer hit til lands. Serien ble visstnok dårligere for hver installasjonen, men jeg elsker rett og slett konseptet! Anbefaler spillet til absolutt alle, selv om det er noe sært.

Ellers må jeg få spilt mer Final Fantasy X-2, et spill jeg bare plukker frem i ny og ne. Jeg lånte nettopp bort Arc: Twilight of the Spirits og Gregory Horror Show, to spill jeg har spilt en del i det siste, men ikke har fått rundet. Får vel finne noen erstattere her også.

Er inne i enda en rollespillperiode, så jeg regner med at det vil gå i Final Fantasy-serien, .hack// Infection, Dark Chronicle og Unlimited SaGa en periode fremover.
 
Final Fantasy X-2 (PS2)
Sega GT Online (Xbox)
NHL Rivals (Xbox)
kill.switch (PS2)
Splinter Cell: Pandora Tomorrow (Xbox)
Metroid Prime (GameCube)
Joint Operations Typhoon Rising Beta Demo (PC)
 
nå begynte jeg seriøst med wc3, kjøpte orginal, spiller på nett..noen andre som spiller wc3 på nett????
 
Jeg spiller nesten ikke lenger jeg. Kjøper stort sett det meste av spillene som kommer, men er liksom ikke så keen på å spille dem nå som sommeren nærmer seg. Men, det er klart, noen spill må jo spilles. Runna James Bond: Everything or Nothing og Metal Gear Solid: The Twin Snakes med en gang jeg fikk dem, men etter det har jeg ikke slått på noen av konsollene en gang. Hmmm ... Men men, tror jeg skal ta frem Shenmue II til DC igjen, og få runna det.
 
C

Corey

Gjest
Jeg spiller Metal Gear Solid: Twin Snakes, og det er det første spillet jeg har spilt siden jeg gav opp Onimusha 2 (som jeg fikk til jul, det er så lenge siden).
 
la meg se :

SSBM
Soul Calibur 2
Donkey konga
Metal Gear Solid : TTS
Collectors Edition (mainly Zelda 1 og OoT)
Far Cry
Splinter Cell
Donkey kong 2
Civilization III

Det var vell alle.
Stefaren min kjøper kansje Dreamcast snart , så da blir det nok Ikaruga og Shenmue III på meg ^_____^