Hva spiller du for tiden?

D

Doctor Downs

Gjest
#81
Ninja Gaiden (XBOX)
Splinter Cell: Pandora Tomorrow(XBOX)
Worms 3D (GC)
007: Everything or Nothing (XBOX)

Lurer litt på å ta på meg jakka og sette meg ut på terassen og spille litt Zelda nå...
 
#84
Jeg spiller:

Metal Gear Solid: The Twin Snakes - Jeg spiller det fortsatt. Går rett og slett ikke lei av det spillet.

Final Fantasy XI - Ja, startet å spille det igjen. Ganske morro, spesielt når brodern også har det. For da blir det lettere å avtale tidspunkt å spille sammen på.

Tenkte jeg skulle fortsette litt på RPG-spilla jeg har liggende. Har enda ikke runnet Grandia II og Final Fantasy X. Og Xenosaga Episode I: Der Wille Zur Macht og Skies of Arcadia Legends har jeg spilt i toppen 2-3 timer hver.
 
#88
Harde doser med FarCry,
endel Mario Kart: Double Dash!!
og ørlite Mario & Luigi: Super Star Saga
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#91
Opprinnelig skrevet av FreeRide+22.03.2004, 16.47-->
<!--QuoteBegin-GarlandG
@22.03.2004, 16.44
WRC 3. Et genialt og utrolig morsomt spill. Kjører gjennom på expert for 4. gang nå. Spiller sammen med en kamerat. Det øker spillgleden til de grader. Ikke 2-player, men på hver vår PS2. Er ikke lenge til jeg har "unlocka" alle bilene nå. Mangler kun Peugeot og Citroen etter at jeg er ferdig nå.
Kjører du med controll eller ratt? hvis du kjører med ratt med manuell gir, så øker spillegleden og vanskelighetsgraden betraktelig :thumbsup: [/b]
Kjører nok bare med kontroll, men det er moro for det. Har planer om å kjøpe meg noe skikkelig utstyr senere. Sikkert til neste spill kommer ut. Det er vel en sånn stol som Henning Solberg har vært med på å designe. Noe sånt hadde vært skikkelig artig.

Nå har jeg nettopp fullført et WRC igjen. Denne gangen med Peugeot. Fikk 126 poeng. Ganske greit med tanke på at jeg startet med original bil. Fikk 4 poeng i Monte Carlo, 8 i Tyrkia og 4 i Argentina. Ellers vant jeg resten. Nå mangler jeg bare å kjøre gjennom med Citroen, og det regner jeg med at jeg gjør i løpet av uka.

Har også begynt såvidt på FFV igjen. Veldig bra spill.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#92
Nå om dagen spilles det:
James Bond: Everything or Nothing (Xbox)
Halo (PC, sammen med #sg-gutta)
Battlefield 1942 (PC)
Desert Combat (mod til BF42)
 
#93
Litt Project Gotham Racing 2, var innom Harvest Moon: AWL. Har ikke giddet å spille det så mye faktisk, vet ikke om jeg engan kommer til å spille det.

Også spiller jeg mye Pandora Tomorrow.
Allerede er det over 50,000 registrerte Live spillere på det spillet, og jeg er ranket som under 400 :D
 
#94
Spiller vel for tiden:

Final Fantasy VII
Final Fantasy X-2
Final Fantasy Tactics Advance
Final Fantasy Tactics
Grand Theft Auto: Vice City
Metal Gear Solid 2: Substance

Det var vel det...
 
#95
Har nettop begynt med The Legend of Zelda: Majoras Mask. Det virker litt sært, jeg er ikke sikker på om jeg helt liker dette med at en har tid på seg.
 
#99
vel, for tiden spiller jeg This is football 04, har nettop kjøpt det!.....overassker positivt
 
Jeg spiller bare socom 2 online for tiden......:)