Hva spiller du for tiden?

D

Deleted member 91

Gjest
Opprinnelig skrevet av laffen@11.09.2004, 23.32
Sliter som en jævel på nest siste brett i Halo på legendary. :(

Snart blir det vel bare Burnout 3 regner jeg med.
101547​
GAH
Jeg forstår deg så inderlig godt. Ikke nok med at det brettet konkurerer med selveste Library om forjævlig level-design, det pøses også hundrevis av elites og floods på deg, konstant. Dropp det brettet, du er ikke noe mindre mann for det. :)
Heatjoam: Hvilken plattform spiller du Metal Arms til? Hvordan er spillet? Har litt lyst på det, tror nesten jeg kjøper det hvis jeg finner det billig et sted.
 
Opprinnelig skrevet av Baronen+12.09.2004, 09.34-->
<!--QuoteBegin-laffen
@11.09.2004, 23.32
Sliter som en jævel på nest siste brett i Halo på legendary. :(

Snart blir det vel bare Burnout 3 regner jeg med.
101547​
GAH
Jeg forstår deg så inderlig godt. Ikke nok med at det brettet konkurerer med selveste Library om forjævlig level-design, det pøses også hundrevis av elites og floods på deg, konstant. Dropp det brettet, du er ikke noe mindre mann for det. :)
Heatjoam: Hvilken plattform spiller du Metal Arms til? Hvordan er spillet? Har litt lyst på det, tror nesten jeg kjøper det hvis jeg finner det billig et sted.
101607​
[/b]

Hvis du skal kjøpe det råder jeg deg til å kjøpe Xbox versjonen. Den har vist mye bedre grafikk. :)

Spiller Burnout 3. :kul:
 
Opprinnelig skrevet av SulkyIce Dude+12.09.2004, 10.40-->
Opprinnelig skrevet av Baronen@12.09.2004, 09.34
<!--QuoteBegin-laffen
@11.09.2004, 23.32
Sliter som en jævel på nest siste brett i Halo på legendary. :(

Snart blir det vel bare Burnout 3 regner jeg med.
101547​


GAH
Jeg forstår deg så inderlig godt. Ikke nok med at det brettet konkurerer med selveste Library om forjævlig level-design, det pøses også hundrevis av elites og floods på deg, konstant. Dropp det brettet, du er ikke noe mindre mann for det. :)
Heatjoam: Hvilken plattform spiller du Metal Arms til? Hvordan er spillet? Har litt lyst på det, tror nesten jeg kjøper det hvis jeg finner det billig et sted.
101607​

Hvis du skal kjøpe det råder jeg deg til å kjøpe Xbox versjonen. Den har vist mye bedre grafikk. :)

Spiller Burnout 3. :kul:
101624​
[/b]
Jeg har nå runnet Halo på alle vanskelighetsgrader. Sug meg.

Jeg spiller Rainbow Six 3: Black Arrow, Championship Manager 03/04 ooog et par spill til.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Jeg takler vanligvis ikke bilspill, men for tiden så spiller jeg:

Burnout 3: Takedown

Dette spillet gjør at jeg må bite i meg noen av ordene ovenfor. Dette spillet er rett og slett bare knallbra. Jeg vil faktisk våge å påstå at dette er det beste bilspillet jeg har hatt æren av å prøve (Sikkert noen som er uenig dette, men la oss ikke diskutere det her ;)).
 
Harvest Moon 2 og Wario Ware på GBA.
Pikmin, Zelda WW og Resident Evil på GC.
Burde også plukka opp en drøss med PS2-spill jeg ikke har runda (Forbidden Siren, Project Zero 2, Prince of Persia, Beyond Good & Evil, Max Payne 2, True Crime, GTA VC osv osv).
 
Opprinnelig skrevet av Baronen+12.09.2004, 09.34-->
<!--QuoteBegin-laffen
@11.09.2004, 23.32
Sliter som en jævel på nest siste brett i Halo på legendary. :(

Snart blir det vel bare Burnout 3 regner jeg med.
101547​
GAH
Jeg forstår deg så inderlig godt. Ikke nok med at det brettet konkurerer med selveste Library om forjævlig level-design, det pøses også hundrevis av elites og floods på deg, konstant. Dropp det brettet, du er ikke noe mindre mann for det. :)
Heatjoam: Hvilken plattform spiller du Metal Arms til? Hvordan er spillet? Har litt lyst på det, tror nesten jeg kjøper det hvis jeg finner det billig et sted.
101607​
[/b]

Men jeg må klare det siden jeg har rundet det på Legendary før, og da klarte jeg det brettet meget fort.
Av en eller annen merkelig grunn virker spillet vanskelige nå andre gangen jeg gjør det, men fy faen så morsomt det er når du larer det å da. :D
 
Nå for tiden holder jeg på med Final Fantasy IX igjen. Skal tilbake til Conde Petie fra Black Mage Village, nu.

Søteste spillet i serien. ^_^
 
For det meste Battlefield 1942 og Judge Dredd: Dredd vs Death.. For antageligvis Unreal 2004 til helga, da blir det nok mye av det..
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
For tiden går det mest i Burnout 3, gitt. Spillet ble brått flere hundre prosent bedre da jeg fikk smekket opp custom soundtrack på kassa og slo av platekusken.
 
Jeg har begynt på Final Fantasy VI som jeg kjøpte for en stund siden uten å ha spilt det før nå. Det er ett drit bra spill med GOD musikk som minner meg om FFVII`s musikk! Jeg har ikke spilt så mye bare en time å jeg kan alerede si at dette er et skikkelig bra spill!
 
ømmh :rulleøyne: Jeg spiller mest på:
FFX(ps2)
FFX2(ps2)
pokemon collosseum(GC)
Kirby (GBA)
Hack infection(ps2)
og.. ømm.... litt Kingdom Hearts

:tommelopp:
 
Opprinnelig skrevet av heatjoam@12.09.2004, 05.45
Spiller for tiden MetalArms:GlitchInTheSystem, HarvestMoon, TheLegendOfZelda:OcarinaOfTime, PokéMonPinball, TalesOfSymphonia, 1080Avalanche. I tillegg varierer jeg med andre spill, sånn inn i mellom.
101589​
Lær deg å bruke space for svingende. <_<
 
bing! Jeg spiller Burnout 3 også.