Hva spiller du for tiden?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fortsatt Fable, Fable og atter Fable.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tips: Spill med barbar eller fighter, da blir det plutselig veldig lett. :tommelopp:
 
World of Warcraft. Jeg det at jeg la inn dette spillet kommer til å stå som en av de virkelig teite tingene jeg har gjort, for her snakker vi om et av de "Jeg kommer snart, skal bare ordne noe først"-spillene.
 
Spiller mest Medal of Honor AA, BT og PA. Noen ganger Counter-Strike 1.5 også. Ellers håper jeg at jeg snart kan få noen nye spill. Siste jeg kjøpte var MoHAA: Breaktrough, og det var i sommerferien. Men det er ikke alt jeg kan kjøre spillbart på min 700 MHz. :( Pacific Assault går med gjennomsnittlig 10 fps, det er rart jeg gidder. :(
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Skrellet fram PS2-en igjen idag, så nå går det mye i Ratchet And Clank 2, Jak II og littegranne Kingdom Hearts. :tommelopp:
 
Spiller Warcraft 3: The Frozen Throne, det er egentlig alt. Litt spill-tørke for tiden. Blir bra om noen måneder når GTA: San Andreas og MGS3 kommer. :tommelopp:
 
Spiller for tiden Biohazard 4-demoen, Winning Eleven 7 International og Pokémon Leaf Green. Regner med å få 1080: Avalanche i morgen eller på tirsdag, og da blir det vel at jeg spiller det en del den kommende uken.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Nå om dagen så spiller jeg Fable og Rome:Total war. Begge spillene er meget bra, eneste er at jeg frykter Fable er litt kort, det er litt synd siden spillet egentlig er veldig artig. Heldigvis ser jeg et ganske stort replaypotensiale i spillet.
Når det gjelder Rome: Total war så er det et av de beste strategispillene på lang tid.