Hva spiller du for tiden?

HL2, sitter fast på siste boss *hint hint*
diverse HL mods (hostile intent, CS:S, the trenches)
unlocker litt MP mods is timesplitters 2

[HL2 Spioler!]

Hvis du er på toppen av tårnet er det bare å skyte på den energisaken på selve tårnet til den blir ødelagt

[/HL2 Spoiler!]

D

Deleted member 91

Gjest
Opprinnelig skrevet av Thinaran@06.01.2005, 15.52
Spiller mest Godzilla: Save the Earth for tiden, låser opp monstre og arenaer og sånn.

Vurderer å gå gjennom Jak & Daxter, sånn at jeg kan prøve de andre i serien. Hører toern er spesielt bra.
159062​
Det stemmerz0rz, toeren er knall, om litt vel vanskelig (selv om det bare er pingler som Vanguard som ikke greier å fullføre det, fniz).

... Jeg spiller Mario 64 DS, endelig. :trollmann:

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Jeg har bare spilt Jak 3, så jeg har også store planer om å gjennomføre de to første i serien.

Opprinnelig skrevet av Toz@06.01.2005, 20.35
[HL2 Spioler!]

Hvis du er på toppen av tårnet er det bare å skyte på den energisaken på selve tårnet til den blir ødelagt

[/HL2 Spoiler!]
159252​

bukker, hopper og hinker

Opprinnelig skrevet av Toz@06.01.2005, 20.35
[HL2 Spioler!]

[/HL2 Spoiler!]
159252​

takker, bukker, hopper og hinker

Jeg har akkurat startet og spille The Minish Cap, Holder også på med The URBZ og Mario 64 DS. Spiller også en del Tenchu: Return from darkness, og Super Smash Brothers Melee.

Opprinnelig skrevet av Baronen+06.01.2005, 12.54-->
<!--QuoteBegin-Thinaran
@06.01.2005, 15.52
Spiller mest Godzilla: Save the Earth for tiden, låser opp monstre og arenaer og sånn.

Vurderer å gå gjennom Jak & Daxter, sånn at jeg kan prøve de andre i serien. Hører toern er spesielt bra.
159062​
Det stemmerz0rz, toeren er knall, om litt vel vanskelig (selv om det bare er pingler som Vanguard som ikke greier å fullføre det, fniz).

159418​
[/b]
Spille sammen med meg?
(begynner å bli lei av å løpe rundt på treningsbrettene på Metroid Prime: First Hunt)
Nå som du har fått et annet spill å tenke på så kan du sikkert låne bort Feel the Magic også, da blir begge glade!(?)

Eg skal ta 12.50 bussen til byen i dag og kjøpe HL2 =D

Så det kjem til å bli mykje spelt, ellers skal eg på LAN i helga så då blir det dei vanlege LAN-spela.

Spelar òg FFVII.

D

Deleted member 91

Gjest
Opprinnelig skrevet av Freezar+07.01.2005, 11.18-->
Opprinnelig skrevet av Baronen@06.01.2005, 12.54
<!--QuoteBegin-Thinaran
@06.01.2005, 15.52

159062​

159418​
Spille sammen med meg?
(begynner å bli lei av å løpe rundt på treningsbrettene på Metroid Prime: First Hunt)
Nå som du har fått et annet spill å tenke på så kan du sikkert låne bort Feel the Magic også, da blir begge glade!(?)
159542​
[/b]
Jeg er down with that, vettu ... MEN FEEL THE MAGIC BEHOLDER JEG!!1 Koster bare 400 spenn på TBCgames ...?

For tiden spiller jeg Rome: Total War. Elsker og høre jorden riste av frykt for mine massive armere som sprer seg som en stor metal-neve oppover Europa! ^^

SHDR

Gullmedlem
Disgaea får kjørt seg i PS2-en, og har dermed fortrengt Metal Gear Solid 3 ... enda mer. KOTOR2 er nettopp ferdig på Xbox, og på GC har jeg egentlig bare spilt litt Tales of Symphonia, som jeg synes er rimelig uambisiøse saker. Bakgrunnshistorien er omtrent like spennende som å pisse i motvind. Jeg satser på å komme meg igang med Killzone på PS2, men det er ikke lett å motivere seg ... ellers har vi Mr. Driller på Nintendo DS. Andre ting, andre ting ... Jo! Pikmin 2 trenger å spilles, men jeg er så skamrævva på unitmanagement i real-time. Turbaserte tripper som Disgaea passer meg usannsynlig mye bedre.

foreløbig er det X Box som er i fokus så da er det Ninja Gaide og Project Gotham Race.