Hva spiller du for tiden?

Lodin

Der Waaaah
X-Men Legends til boxen.
Smackdown Vs. Raw til PS2.
The Punisher: Warzone til PCen.
Mario 64 til DSen.

Har nok å drive med for tida MAO.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Som sagt: Resident Evil til GC.

Et fantastisk herlig spill, men jeg blir litt lei av all backtrackingen og at det bare er skremmende når man nesten ikke har ammo og herbs igjen. Har jeg et tosifret antall skudd igjen, tenker jeg bare "å ja, enda en" og på hvor mange skudd det krever å drepe fyren/hunden/hva det nå er. <s>Dessuten synes jeg én av de to greiene man trenger for å komme inn den doble jernporten var en litt døv belønning for å finne og plassere alle de fire dødsmaskene.</s>

REDIGERT: Den skulle visst ikke brukes der likevel. Jada.
 
Fikk meg nettop Metal Gear Solid: The Twin Snakes. Eneste jeg har spillt av Metal Gear før, er Raiden sitt kapittel av MGS2. Jeg lånte det. Virker som om det er et rimelig bra spill, dette.
 
Rundet RE4 ikveld.
Så da gjenstår det å runde Shadow Hearts: Covenant til PS2 og Metroid Prime 2: Echoes til GC. Har også en masse andre spill. Men de orker jeg ikke å fullføre.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Jeg har ikke spilt Resident Evil 2 ennå, faktisk ... Holder på med remaken nå mens jeg venter på pakka fra Play-Asia. Er RE 2 bedre enn RE? RE virker bedre enn RE 3 så langt, synes jeg.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Resident Evil Directors Cut > Resident Evil 2 >> Resident Evil Code Veronica >> Resident Evil 3
 
Opprinnelig skrevet av Houseman@27.01.2005, 02.06
Jeg har ikke spilt Resident Evil 2 ennå, faktisk ... Holder på med remaken nå mens jeg venter på pakka fra Play-Asia. Er RE 2 bedre enn RE? RE virker bedre enn RE 3 så langt, synes jeg.
169414​
REmake synes jeg er det beste av alle, og tilogmed, vil jeg si, LIKE bra som RE 4. Og RE 4 er genialt!
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Nja, jeg forventer meg noe mer av RE 4 enn det jeg har opplevd med RE. RE er i perioder kjedelig, det er mye backtracking og fiendene er verken varierte eller særlig vanskelige. Forskjellen på en stygging og en litt slemmere stygging er som regel bare at den slemmeste tåler ett ekstra skudd med pumpehagla. Skyter du en Hunter slik at han slenges bakover, løper han mot deg slik at du kan gjøre akkurat det samme om igjen. Det samme med zombies. De fortsetter å bevege seg mot deg selv om du nettopp har blåst hodet av to andre. I tillegg har jeg blitt litt skuffet over bossene så langt. Den plantegreia i taket var bare rar, Yawn (slangen) var ikke særlig utfordrende og en litt større edderkopp enn de andre du har møtt er litt vel lite oppfinnsomt som en boss.
 
Opprinnelig skrevet av Houseman@27.01.2005, 14.59
Nja, jeg forventer meg noe mer av RE 4 enn det jeg har opplevd med RE. RE er i perioder kjedelig, det er mye backtracking og fiendene er verken varierte eller særlig vanskelige. Forskjellen på en stygging og en litt slemmere stygging er som regel bare at den slemmeste tåler ett ekstra skudd med pumpehagla. Skyter du en Hunter slik at han slenges bakover, løper han mot deg slik at du kan gjøre akkurat det samme om igjen. Det samme med zombies. De fortsetter å bevege seg mot deg selv om du nettopp har blåst hodet av to andre. I tillegg har jeg blitt litt skuffet over bossene så langt. Den plantegreia i taket var bare rar, Yawn (slangen) var ikke særlig utfordrende og en litt større edderkopp enn de andre du har møtt er litt vel lite oppfinnsomt som en boss.
169529​
Joda, men det er stemningen, atmosføren som er så fantastisk. Stemninger i firern er ingenting i forhold til RE, og kicket du får av å spille REmake eller RE Zero om natten er det få spill klarer å hente inn.
Selv synes jeg ikke RE er kjedelig, spillet klarer alltid å holde deg på tåneglene. Jeg liker det ihvertfall..
 
Holder på med FFVII. Har faktsik aldri rundet dette(aldri spilt til disc 3). :flau:
Men du verden for en vakker historie...sålangt.