Hva spiller du for tiden?

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Klaymen@11.02.2005, 17.38
Jeg spiller også Metal Gear Solid 2: Substance (ps2) for tiden. Og Yoshi's Island: Super Mario Advance 3 (GBA). Begge er rimelig gode spill.
176095​
Hva er det som gjør at mange av de som spiller MGS2 i dag ikke synes det er så bra som ryktene sier? :confused: Jeg har ikke spilt det siden det var nytt, og har derfor ikke historien og detaljene klart for meg. Men jeg husker jeg var grådig underholdt mens det holdt på. Mulig jeg hadde sagt noe annet i dag, men ... Det eneste jeg husker av negative ting var at den andre delen var såpass mye lenger enn den første, slik at det ble litt stresset å spille om igjen for å samle dog tags osv. Også er vel gameplayet ganske repeterende. Men hvis noen kan utdype litt om de tingene som ikke er så bra ved MGS2, ville jeg bli fornøyd. :)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
For min del falt hele skiten sammen mot slutten da Kojima fant ut at han skulle begynne på en diett kun bestående av ren heroin.

SHDR

Gullmedlem
LaLiLuLo ... who are the Patriots? I am an AI construct. This is not real, Raiden.

Nææææh. Tror det er fordi folk ble så forbanna over at spillet begynte på technodop at de gav opp. Det hjalp heller ikke at man måtte kjempe seg gjennom Metal Gear Ray via, blant annet, Interior Rectum.

Personlig syntes jeg hele spillet var litt for likt MGS. Det var ... tja, ganske enkelt ikke så mye nytt, egentlig, med dårligere musikk og mindre atmosfære enn i det første spillet. Det var også ekstremt repetetive omgivelser, bosser som ærlig talt ikke hadde like mye personlighet som de gamle (feit bombemaker på rulleskøyter, anyone?) og ... ja. Man er ikke blindet av hype lenger. Sad but true.

Når jeg sa at jeg syntes det var rimelig bra, mente jeg ikke at det var dårlig. Koser meg godt med det jeg, selv om jeg av en eller annen grunn aldri gidder spille særlig mer enn én time. Kanskje jeg er bittelitt lei fordi jeg nettop har spillt gjennom Twin Snakes? Så må jeg vel spille gjennom Snake Eater nr det kommer også, og når jeg er ferdig med det blir jeg sikkert å lei at jeg ikke rører Metal Gear Solid på en stund.

Har ikke kommet allverden akkurat. Nettop hørt på en samtale mellom Ocelot og «Solid Snake» ved hjelp av en mikrofon.

Ja det er sant, men det var SoL som endret MITT syn på denne typen spill (og alt innen Metal Gear) så hvis du skjønner marius, så er dette spillet en del av livet mitt=D

Skal begynne å spille amerikansk versjon av Otogi 2 nå. Ingenting slår følelsen av å knuse et helt boligfelt til støv med en framerate som ligger nærmere nullpunktet enn man skulle tro var mulig. Og hvilket annet spill gir deg muligheten til 500+ komboer mens fiender flyr alle veier? Anbefales på det sterkeste!

Opprinnelig skrevet av blizzy@14.02.2005, 22.15
Ja det er sant, men det var SoL som endret MITT syn på denne typen spill (og alt innen Metal Gear) så hvis du skjønner marius, så er dette spillet en del av livet mitt=D
177730​
Hehe :p
Husker da jeg var mindre og jeg klarte aldri å kverke folka på første brett på MGS, og når en venn av meg tok dem ble jeg sint fordi jeg ikke kunne ta våpnene deres.

Opprinnelig skrevet av Crazy Ivan+14.02.2005, 22.49-->
<!--QuoteBegin-blizzy
@14.02.2005, 22.15
177730​
Hehe :p
Husker da jeg var mindre og jeg klarte aldri å kverke folka på første brett på MGS, og når en venn av meg tok dem ble jeg sint fordi jeg ikke kunne ta våpnene deres.
177752​
[/b]
Eh... Det kan man vel. Er bare til å legge seg oppå dem og trykke O. Lett som en plett.

Opprinnelig skrevet av impywimpy@14.02.2005, 22.23
Skal begynne å spille amerikansk versjon av Otogi 2 nå. Ingenting slår følelsen av å knuse et helt boligfelt til støv med en framerate som ligger nærmere nullpunktet enn man skulle tro var mulig. Og hvilket annet spill gir deg muligheten til 500+ komboer mens fiender flyr alle veier? Anbefales på det sterkeste!
177736​
Bør man ha spilt gjennom 1-eren før man spiller 2-eren?

Drauden

SGs kollektive lillebror
Nei, jeg spiller WoW. Det beste MMORPG spillet 3V4H!!!!1111!!!111

Jeg spiller for det meste day of reckoning, smackdown vs raw og T.H.U.G 2 :tommelopp:

Hmm ... Jeg spiller ganske lite for tiden. Kanskje fordi jeg er forkjøla, og ikke ønsker å hoste opp bakterier over mine kjære spill.

Men ... Jeg har tatt fram DDRMAX2: Dance Dance Revolution igjen. Det er moro, selv om jeg ser at jeg burde skaffet meg metallmatte.

Regner med å spille litt videre på Metroid Prime 2: Echoes når jeg blir frisk.

Max Payne 2 har det blitt en del av i det siste... synd jeg ikke husker hvor jeg skulle gå hen på helt i begynnelsen av brettet når man skal styre Mona gjennom playhouse'et som er i brann.