Hva spiller du for tiden?

Nja, joda, ned et hull slik at du havner i et "skur", etter det skal du gå opp på 2-3 vegger som ligger på halv-åtte, hoppe ned, også havner jeg midt i Inferno. Bensintønner overalt, og kollapsende vegger.

Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis+15.02.2005, 13.21-->
<!--QuoteBegin-impywimpy
@14.02.2005, 22.23
Skal begynne å spille amerikansk versjon av Otogi 2 nå. Ingenting slår følelsen av å knuse et helt boligfelt til støv med en framerate som ligger nærmere nullpunktet enn man skulle tro var mulig. Og hvilket annet spill gir deg muligheten til 500+ komboer mens fiender flyr alle veier? Anbefales på det sterkeste!
177736​
Bør man ha spilt gjennom 1-eren før man spiller 2-eren?
177886​
[/b]
Absolutt ikke. Det du derimot burde være klar over er at Otogi definitivt ikke er et spill for alle, et irriterende kamera og et styresystem som til tider er nokså frustrerende. Det kan faktisk være en fordel å ikke ha spilt enern fordi spillene er veldig like, og vow effekten da blir større.

Til tross for sine feil er otogi etter min mening et fantastisk spill som alle burde prøve.

Fikk Broken Sword 2 i posten i dag. Da snakker vi Playstation versjonen selvfølgelig. Etter min mening bør alle point & click spill spilles fra en behagelig posisjon som passer utmerket til å "tenke i". Er en del år siden jeg rundet enern, så å spille Smoking Mirror har vært en etterlengtet glede. Som vanlig er spillet proppfult av morsomme replikker, spennende karakterer og ganske gode oppgaver en må løse. Et herlig spill.

Jeg håper du har planer om å skaffe deg det siste også, The Sleeping Dragon, for det er sjelden et spill som dette egner seg så godt til konsoll som dette gjorde. Ærlig talt var det mer behagelig å spille med en Xbox kontroller enn tastaturet, det fikk jeg nettopp oppleve. Det er også veldig tro mot sine forgjengere.

Lodin

Der Waaaah
I går tok jeg endelig steget og betalte 20 dollar for en NES emulator til Zire 71 Palmen min. Strider litt mot min moral å betale for piratvirksomhet, men jeg klarte ikke å dy meg. Nå kan jeg spille så å si hvilket som helst NES spill hvor som helst og da måtte visse verdisyn vike.
Blir nok en del knoting med dette framover. :D

D

Deleted member 91

Gjest
Mottok Band Brothers (DS) fra Play-Asia idag, så det går mest i det. Utrolig fengende. :D

Der var jeg ferdig med Broken Sword 2, igår faktisk. Litt anti-klimaks de siste oppgavene en måtte løse og filmen på slutten var litt rot. Men dette til tross er Broken Sword 2 muligens tidenes point & click spill.

Hadde ingen helt ferske spill liggende hjemme, så jeg måtte ta en av ballene som allerede var i lufta. Valget falt på Pandora Tommorow som er helt grei tidtrøyte. Håper jeg mottar Resident Evil 2 snart, etter jeg runna Zero er jeg dritkeen på mer survival horror.

Tja, fikk låne Dino Crisis 3 idag av en kompis. Dette skal da være min tidtrøyte mens jeg venter på Resi 2 i posten, Metroid Zero Mission og slippet av DS. Spillet virker greit sålangt. Kameraet er litt plagsomt, dinosaurene ser ut til å komme mot deg i uendelige antall og sci-fi-designet er noe uinspirert og kjedelig. Bortsett fra dette er det et survivalspill akkurat som en skulle ventet.

Spiller bare WoW :p

Hender at jeg setter meg ned ved GC og banker litt Sasuke i Naruto 3 da.
Men stortsett løper jeg rundt i The Barrens og slakter Reptiler. ^^;

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Har begynt på Viewtiful Joe. Det ultimate "gaming session"-spillet. Man må ha en time og være konsentrert for at det skal være noen vits, men så får man også belønning i form av å klare et kapittel/brett/hva de nå kaller det. :konge: