Hva spiller du for tiden?

Har begynt å spille litt Mario Kart: DD om dagene. Slow procress etter 150cc. Har heller ikke fått 40 poenger på alle de forskjellige cupene. Tror heldigvis ikke det blir ett så stort problem for meg etter at jeg greier å runne spillet. Ellers, er det få spill som frister.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg skal prøve å sette meg inn i Jade Empire, hvilket kan bli spennende med tanke på at jeg aldri har ordentlig spilt et RPG før. Jeg får bare håpe historien fenger.
 
JE er sikkert et fint RPG å starte med. Veldig mye action og historie og veldig lite avansert statistikk sjonglering og annet herk som ofte skremmer vekk nybegynnere.

Selv sitter jeg å installerer Psychonauts nå og gleder meg som en unge. Er ikke i tvil om at dette kommer til å bli et av årets store spillopplevelser.

My brain! It hurts!
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg har spilt til Level 4, og det virker lovende. Slåssesystemet mestrer tilogmed jeg, og jeg er udugelig til sånt. Plottet virker temmelig spennende, og det er klart den ræva voice-actingen hjelper på det. Og Conker-demoen rocket litt. :D


Øy, Psychonauts er ikke ute på PAL ennå, er det vel?
 
Jeg spiller Resident Evil 4 for tiden. På gamecube :kul:
Når jeg spiller mde venner går det mest i Mario Kart:DD og Soul Calibur II.
På Mariokart er mine karaktervalg og kjøretøy Minimario/Miniluigi og MiniToad, så den lille blå Toad carten som bil. På Soul Calibur II spiller jeg mest med Talim, men varierer med å bruke Ivy, Cervantes eller Link. :tommelopp:
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Begynte på Ratchet & Clank. Sliter litt med spillinteressen for tiden og gir opp det meste jeg prøver på. :(
 
Har spilt svært lite i det siste.. men jeg satte meg ned med Splinter Cell: Chaos Theory for noen dager siden og har spilt det en del. Var negativ til det først, men likte det ganske godt etter å ha spilt litt. Kommer nok til å fullføre det og kanskje enda en gang etter det for å få en høyere % på brettene. Har konsentrert meg mest om hovedoppdragene og ikke utforsket brettene så mye som jeg burde.
 
Fikk Kingdom Hearts: Chain of Memories i går og har følgelig spilt dette en god del. Nærmer meg vel slutten allerede, dessverre. For all del, spillet er godt, men det mangler allikevel en hel del kontra PS2-motstykket.
 
Opprinnelig skrevet av Mongis@12.05.2005, 13.49
Er en stund til neste eksamen, så skal begynne på Star Wars Episode III: Revenge of the Sith til Xbox. Er litt redd for å bli spoilet, men men...
218926​
Vis du spiller Star Wars ROTS.
Så vet du alt hva som skjer på FILMEN!!!

Spiler nå: Splinter Cell: Chaos Theory
 
Har endelig fått spillinteressen tilbake, og jeg har til og med begynt og spilt en sjanger jeg nesten ikke har rørt siden N64 dagene.. plattformspill.

Psychonauts (Xbox) har tatt opp mye av min tid de siste dagene. Artige karakterer med masse humor og alt er fullstendig abstrakt og sykt. Jeg elsker det! :tommelopp:

"I'm the milk man."
 
Fiska frem noen gamle/eldre PC-spill her om dagen og har begynnt å spille Grim Fandango igjen. Får håpe jeg klarer å runne det denne gangen.

Edit: Har Psychonauts (Xbox) kommet på PAL, thagen?
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
World of Warcraft, Breath of Fire 2, WarioWare: Touched, Sword of Mana, Megaman Zero.

Blir litt for mange spill på en gang i grunn, men det går mest i word of Mana og WoW da...
 
WarioWare: Touched kom i posten i dag. Så det blir nok det spillet jeg kommer til å bedrive litt tid med fremover. Ellers veldig lite som frister.