Hva spiller du for tiden?

Spiller Prince of Persia: Warrior Within. Har hatt det siden November, men det ble aldri så jeg spilte det noe særlig. Det virker ganske bra så langt, så det blir nok så jeg fullfører det denne gangen.
 
Spiller forsatt Counter-Strike: Source, som jeg har gjort siden jeg fikk det til jul. Spiller det ikke like mye som når jeg fikk det. Nå er det kun noen timer i uka.
Må få skaffet meg et nytt spill nå... :(
 
D

Deleted member 91

Gjest
Polarium står i DS-en min og får meg til å se sorte og hvite ruter overalt. Farlig vanedannende, og et par av puzzles'a er virkelig noe å bryne seg på. Jade Empire har jeg ikke blitt ferdig med ennå, så jeg spiller det litt og litt også. Ellers er det Halo 2, som alltid. =D
 
Fortiden spiller jeg ikke stort på maskiner , litt Dynasty Warriors 5 og litt World of Warcraft .. ellers spillr jeg diverse Pen and Paper Games som Neotech, et selvlagd et av en kompis av meg som heter Seeds. Sikker no Final Fantasy relaterte greier har ikke spillt no serlig FF spill så jeg har ikke så mye peiling angående det.

så hoster jeg Fallout Campagin.
 
For tiden spiller jeg igjennom Kotor 2 og Jade Empire igjen, med Kotor 2 på Light Side og Jade Empire i Closed Fist (Ond). Begge til Xbox såklart. :) Ellers så får jeg ikke spilt noe på pc'en min, pga jeg ikke har et skjermkort som fungerer akkurat nå.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Ikke no'. Jeg gikk lei Mercenaries, Ratchet and Clank og Jak and Daxter for en stund siden, og siden har jeg ikke spilt noe.

:(
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Jeg fikk den sykeste strekken noen sinne på trening i går. Klarer knapt å gå, og det skal jeg utnytte ved å spille Final Fantasy IX. Og gidder jeg ikke det så skal jeg ta ett seriøst forsøk på å komme meg gjennomKingdom hearts.
 
God of War. Er litt sent ute, for jeg tenkte ikke jeg skulle ha det, men jeg har hørt så mye bra om det i det siste at dette måtte kjøpes. Har spilt en times tid så langt, og det virker VELDIG bra!
 
D

Deleted member 91

Gjest
Opprinnelig skrevet av Ronin@26.05.2005, 08.28
Jeg fikk den sykeste strekken noen sinne på trening i går. Klarer knapt å gå, og det skal jeg utnytte ved å spille Final Fantasy IX. Og gidder jeg ikke det så skal jeg ta ett seriøst forsøk på å komme meg gjennom Kingdom hearts .
225990​
Fix'd.

Øhm ... POLARIUM! MENGDER AV DET!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg har just fått meg min egen kopi av Final Fantasy Tactics Advance, så jeg skal bruke ytterligere 60 timer ++ på å kjøre meg gjennom det. I tillegg til litt Zelda: aLttP. Og atter WoW.
 
Skal snart begynne å spille Minish Cap og Pikmin 2 (begge blir sendt til meg i morgen :gledeseg: ).

I går brukte jeg rundt en time på å kjede livet av meg i Starfox Assult (kom til bane 2, der man måtte fise rundt på bakken med et ubrukelig våpenarsenal og en styring som er helt rævkjørt). Multiplayeren var for så vidt også ganske ubrukelig, når man battla i starwing så var det umulig å skyte ned målet før det hadde passert deg, og når man battla på bakken så var spillet for ubalansert. Det eneste som dugde i spillet var singelplayer i luften, men etter å ha hørt at kun 50% av spillet foregår i starwingen ble jeg skuffet.