Hva spiller du for tiden?

Har fått unnagjort en del Guild Wars i det siste, elsker dette spilet, unnagjorde fra lvl 16 til lvl 18 på 1-2 dager :D . Det er på mange måter det beste online spillet jeg her spillt noen gang, det har et bra kampsystem, party system, guild system, quest system og en veldig bra og fengende historie. Selve spillet er morsomt og lett og lære og nybegynner vennlig. Men det er en ting som er feil med det.....det er ikke WoW :( . Det er derfor jeg har bestillt WoW og får det antakeligvis i posten imorgen.

Men ellers så har jeg også spillt litt WC: Frozen Throne på intarwebben for å vekke litt gamle minner, det begynner å bli et par år nå, men det er fortsatt bra og rive i en god stund spilling.
Har også planer(i tilleg til WoW), å få unnagjort en del retro spilling i ferien, da snakker vi om å spille igjennom Sonic 1 til Sonic & Knuckles + 3(dumt jeg ikke har Mega Driven og original kasettene som jeg hadde inntil et par år tilbake, savner det å putte alskens spill oppi Sonic & Knuckels kasetten :tommelopp: ) , og muligens Sonic 3D. For ikke å glemme Mario spillene, får jeg tid går jeg igjennom alle singel-player spillene(utelukker Mario Party 1-6) helt fra NES til NGC, blir en del timer der ja.
 
Opprinnelig skrevet av Vampire_man@08.06.2005, 18.05
Kanskje man kaller denne vinkelen 3. person, men jeg mener den er noe midt mellom 1. og 3. person.
231314​
Jeg kan da informere om at du tar feil. Det er ikke et synse-tema.
 
Opprinnelig skrevet av Madonna Wayne Gacy+08.06.2005, 21.00-->
<!--QuoteBegin-Vampire_man
@08.06.2005, 18.05
Kanskje man kaller denne vinkelen 3. person, men jeg mener den er noe midt mellom 1. og 3. person.
231314​
Jeg kan da informere om at du tar feil. Det er ikke et synse-tema.
231379​
[/b]
Ja, men jeg synes bare RE4 vinkelen ikke var som andre 3.person spill. Men når jeg tenker meg bedre om er det jo faktisk mange spill utnytter denne vinkelen, som Mafia spillet.
 
DevilMayCry3... er spillet jeg spiller.
Har så langt kun fått oppgradert to våpen til max, Ebony og Ivory (default-pistolene, mine personlige favoritter :3) og Kalina Ann, RPG'en til ``Lady``,
og jeg holder meg for øyeblikket til Rebellion (default-sverdet') og Beonwulf som melee våpen.

Har nå kommet til en av de klassiske levlene som alle spill burde hatt, altså en level hvor en må slakte ALLE bossene for å komme videre. Ja det er et rent helvete nå som det ikke er noen refill av health etter bossene, så jeg måker meg igjennom de tidligere levlene av spillet for å oppgradere flere styles og våpen.

Men til dere DMC3 veteraner:
Kan quicksilver og/eller Doubleganger stilene gå opp i level?
 
1. Det finnes Orbs rundtom på brettet som fyller opp livet ditt etter du har tatt en boss. Det er selvfølgelig ikke mange nok til hver eneste boss, så du må spare litt på dem.
2. Nei, hverken Quicksilver eller Doppelganger kan gå opp i level. Hold deg til Trickster. <3


Edit: Tja, hva jeg spiller for tiden? Det må vel bli Halo 2. For det meste i selskap med venner, men det hender jeg tar et oppdrag solo på Legendary. Mine andre spill har jeg vel for det meste gått lei av, så jeg befinner meg foran Xboxen mesteparten av tiden når det går i konsollgaming. Sniping-game (jeg elsker sniping!) på Cougalation (høhø, spelling. - -) er utrolig gøy.

Når man spiller fire stykker (jeg har dessverre ikke Live.) så er det gøy med Dreadnought (spelling?). En person er Superman; de andre prøver å drepe ham. Ah, det er herlige saker. Må prøves.
 
Akkurat for øyeblikket er jeg i ferd med å spille Final Fantasy IX for trettende gang i et forsøk på å endelig gidde å få en ultimat save i dette spillet. Det eneste jeg kan se at jeg kommer til å mangle er Steiner's Excalibur II, noe man bare kan få ved å komme til Memoria innen 12 timer. Jeg synes uansett at det er teit å hoppe over ting i et spill bare for å få tak i et lusent sverd, selv om man har spilt det 12 ganger før.

På denne måten forsikrer jeg meg i hvert fall at jeg ikke går glipp av noe annet. Nå har jeg spilt i 45 timer og er i Memoria med alle på lv. 46. Hurra, bare 53 igjen... <_<
 
WOW .. Jeg spiller bare WOW, faen ta dette spillet. Jeg har mista interessen for alt annet enn dette. Jeg begynte, tro det eller ei. Å nærme meg PRO stadiet på CSS. Men WOW! herregud hvor tidskrevende dette er. Jeg har begynt på R4, lurer på om jeg klarer å fullføre det dette året her. VF, SF og Tekken er fullstendig dødt hos meg, noe jeg aldri hadde trodd i og med at jeg hadde en voldsom kjærlighet for fightinggames.

Jaja, En vakker dag .. om tre-fire-fem år når jeg kanskje har gått lei av møkkaspillet WOW.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Doom 3. Det første spillet jeg har spilt siden jeg gikk lei av Mercenaries for ganske mange måneder siden. :ehm...:

Jeg har omtrent bare brukt Xbox-en til ørlite Halo 2 (en halvtime på Live sier vel litt) og ikke så veldig mye mer Mercenaries, så jeg må tvinge meg selv til å ta den fram igjen. :ler:
 
Spiller Silent Hill 4 : The Room for tiden.
Sinnsykt skummelt! Og utrolig den klaustrofobiske følelsen man får av "The Room" :) Digger det!
Men er nok fare for at det blir byttet ut med God of War før jeg får spilt gjennom det.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Endelig, etter tre uker, kom Alien Hominid. Spillet er rett og slett herlig på co-op, og mini-games'a er temmelig brukbare i seg selv. Merker dog at jeg suger pikk i old-schül-spill, har bare kommet til 1-3. Det enorme smørdeigmonsteret er jo nesten umulig.
 
GUILD WARS.
Bare Guild Wars som gjelder nå, spillet er spennende, lett å lære og det koster INGENTING i måneden.
Spillet blir bare mer intersant for hver gang jeg spiller, har startet en middels stor Guild med Guffufs.

Før spilte jeg source, men etter Guild Wars kom forsvant intressen for det.
 
Endelig har jeg begynt å spille litt mer igjen. Har hatt en lang pause av en eller annen grunn. På multiplayer-fronten går det fremdeles i FIFA Football 2005. Jeg går aldri lei det spillet når det kommer til multiplayer-delen. I tillegg fikk jeg Unreal Championship 2: The Liandri Conflict som er utrolig moro både i single-player og multiplayer (kun split-screen for øyeblikket, men mulig jeg skaffer meg Live).

Når det gjelder single-player går det i Resident Evil 4. Er på min 2. runde, og spiller på min første save slik at jeg har alle våpen, items og pengene fra første runde. Alt er riktignok mye lettere, men det er også veldig moro å kjøre gjennom spillet og drepe alt og alle uten å ta mye skade. Det blir litt mer avslappende. :flau:

Ellers fikk jeg en del PlayStation-spill idag, og jeg startet på Dino Crisis, Syphon Filter og Final Fantasy VII for å se hvilket jeg synes virket mest interessant (fikk også Dino Crisis 2 og Final Fantasy VIII i posten). Final Fantasy VII blir uten tvil det spillet jeg fortsetter på. Det virket mest avslappende og det bruker 2D-bakgrunner så spillet ser ikke så jævlig gromsete og utdatert ut. Enkelt, men tilfresstillende kampsystem (så langt) og fantastisk musikk var det som fenget meg. Dialogen var også artig - det var ikke så kjedelig å lese dialogen (mye dialog uten voice-acting har jeg likt dårlig tidligere).
 
Spiller for tiden:

Grand Theft Auto: San Andreas (Xbox)
Har spilt det litt hos en kompis på PS2, men måtte nesten skaffe dette siden jeg har rundet samtlige GTA spill tidligere. Har nå kommet meg drøye 70% inn i spillet og har spilt i ca. 30 timer, så tror jeg begynner å nærme meg slutten nå. Eneste som irriterer meg med San Andreas er at det sinnsykt vanskelig å ta drive-by. Skamme seg, R*.

Conker: Live & Reloaded (Xbox)
Har spilt minimalt Conker BFD til N64, så dette har jeg sett frem til lenge. Svært orginal og ikke minst absurd historie. Grafikken er noe av det peneste jeg har sett til dags dato. Sitter for tiden litt fast, men skal nok finne ut av bare jeg får satt meg ned litt(les: sjekke gamefaqs). Har også testet multiplayeren såvidt, men ikke online. Må ta meg en runde på Xlink snart, men blir vel slaktet.

Destroy All Humans (Xbox)
Dette spillet har hatt ordet "gjennomsnittlig" skrevet over seg helt siden jeg først fikk nyss om det. Likevel finner jeg det faktisk underholdende. Har litt B-film humor over seg, noe som slettes ikke er negativt. Ser frem til å spille det videre.
 
Jeg spiller ikke så mye for tiden, dessverre.
Men i det siste har jeg startet opp med Zelda - Majoras Mask som jeg har spilt igjennom noen ganger fra før. Men aww, jeg liker Zelda-spillene til Nintendo 64 så godt, så jeg må bare spille det IGJEN! :svette:

Har spilt litt Sims 2 med ei venninne av meg.
Vi har tilbakelagt utrolig mange timer med første The Sims-spillene + expancion packs, så det er nesten obligatorisk å spille toeren og. :p
 
Opprinnelig skrevet av Blasterh0e-The-Pro@14.07.2005, 23.16
Counter-Strike Of Course :kul:
WoW Seffern Er En Legend På Amrikanske Servere :)
242147​

[COLOR=tøfffarge]Jeg Spiler Mangge Games Er Jo Seffolainen På Topp I Verden På T3h Indianerservers!
 
Fant fram Onimusha: Warlords fra skuffen og begynte å spille det igjen. Noe av det første som slo meg var at grafikken så aldeles nydelig ut selv om det var et av de første spillene som kom til ps2(correct me if i'm wrong). Alltid like gøyt å kjøre sverdet sitt igjennom demonfitter som ligger på bakken(tror faktisk det var det som fikk meg til å kjøpe det etter å ha prøvd det i sjappen). Har makset lynsverdet og er klar for å slakte videre... Noen andre enn meg som syntes dette er et kremspill?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
*rekker opp hånden* Onimusha: Warlords er en av de aller beste spillene jeg har spilt på PS2, tror jeg. Utrolig underholdende.