Hva spiller du for tiden?

Jeg sytnes det er veldig bra, men jeg har ikke spilt instincts til xbox. Hørt den er veldig lik den. Grafikken er ikke helt som neste gen burde være, men forsatt ganske bra.
 
Jeg glemte å si at jeg spiller Trackmania Nations ESCW en god del også, og jeg har bestemt meg for å bestille Trackmania Sunrise Extreme fra play.com til den pene sum av 180 kroner. :D
 
D

Doctor Downs

Gjest
Spiller mest oblivion for tida. Hender jeg spiller litt Perfect Dark Live, men venter egentlig mest på at folk her på spillegal skal bli leie av det de gjør og går tilbake til GRAW. Super Smash Bros. Melee spiller jeg for fjerde år på rad, hver gang de riktige vennene besøker.
 
Samme her. Spiller det jevnlig over Live, mens singleplayeren nesten hver dag. Spilte det over Live senest i går. Bare å si ifra så blir nok jeg også med.
Singleplayeren er forresten utrolig vanskelig på hard. Holder på med Guardrail XI oppdraget. Har drept alle folkene inne i togstasjonen, og nå skal jeg ut med sniperen. Trodde jeg hadde drept alle i går, men så plutselig kom det en bak meg. Veldig frustrerende.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Starta på Wario Land 3 i dag, har 17 av 100 skatter.


Typisk Nintendo-kvalitet, det eneste jeg har å utsette er at man ikke kan dø. Og siden man ikke kan dø, må utviklerne gjøre det PLAGSOMT å tabbe seg ut istedenfor. Det er ikke rent sjelden man faller ned to-tre skjermer og må starte på det du holdt på meg enda en gang. For ikke å snakke om timede hoppepuzzles.
 
Mario & Luigi Partners in Time, skikkelig kosespill :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Starta på Wario Land 3 i dag, har 17 av 100 skatter.
Typisk Nintendo-kvalitet, det eneste jeg har å utsette er at man ikke kan dø. Og siden man ikke kan dø, må utviklerne gjøre det PLAGSOMT å tabbe seg ut istedenfor. Det er ikke rent sjelden man faller ned to-tre skjermer og må starte på det du holdt på meg enda en gang. For ikke å snakke om timede hoppepuzzles.[/b]
Istemmes. Jeg eier samtlige Wario Land-spill, og treeren er både det mest irriterende og det mest belønnende (med tanke på kuttscener, interaktivitet på kartet, endring av brett osv). Dog kommer WL4 farlig nære med et par av de jævla kistene du skal samle... :p

Åh. Detris TS over WiFi (jeg HERSKER), Metroid Prime: Hunters i singleplayer (jeg blir knust i multiplayer) og Guitar Hero på Hard (vanskliiii).
Og litt Oblivion i kveld, tenkte jeg.
 
w0000t? Tetris og Metroid har kommet!?

Eller er du en av de kule som alltid må handle import, yeti?

Anyways. Spiller Oblivion, har nesten forelsket meg i det spillet etter at jeg fikk skeleton key. :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg er en av de kule som har fått tildelt omtalereksemplar. :flau: