Hva synes dere om spilltreff?

#2
Dette kan være flott, med jeg er ikke ledig så alt for ofte. Men når jeg er ledig, kan jeg sikkert bidra med litt utstyr (avhengig av hvor det blir arrangert selvfølgelig).
 
#3
kommer helt ann på hvor i landet det blir. Men hvordan blir det da? Skal vi spille må vi ha stor plass, storskjerm osv...
 

EagleJin

Bear Necessity
#4
Absolutt supert! Gleder meg allerede :D
Så lenge det settes opp en skjerm med fightere (har ikke noe i mot VF :p).
Blir knall!
 
#8
Dette er gode nyheter! Spillegal er ett skritt nærmere for å samle Gamer-Norge. Jeg stiller opp, samme faen! Har god erfaring med sånne arrangementer tidligere.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#9
Et SG_treff hadde ikke vært å forakte, sett at jeg har pengene som kreves og at det ikke blir i et svett skolelokale...
 
#10
Dette blir i en fin og luftig loft-etasje, over et utested i Lillestrøm, med bar og kebab-sjappe like over veien. <3
 
#11
Høres interessant ut. Hvertfall den kebab sjappa. ;)
 
#12
Du får ta mitt ord på det, de har god kebab der. ;)
 

Dukie

nice girl
#13
For å vise dere åssen det har vært, så kommer det i løpet av helgen flere bilder fra de gamle gp'ene. Gamle veteraner som SortUlv, Hyulvinji(EagleJin), Red Hawk, osv. er å treffe på bildene.

Vi har ingen planer om å bare gjennomføre dette her kun en gang, spilletreffene vil være mellom jevne mellomrom. Ønsket vårt er å bringe Spillegal samfunnet samt andre gamere i Norge tettere sammen.

Dette er i dag kun en ønsketing, men man skal ikke se ibort fra at Spillegal en gang i fremtiden arrangerer offisielle NM i diverse spill.

Som SortUlv sier, så er det en glimrende kebabsjappe noen meter unna for dem som blir sultne. Drikke kan man få kjøpt på lokalet. Når det gjelder lokalet, så er ikke lokalet en "svett" skolebygning, men en koselig luftig loft slik som SortUlv igjen sa det. Og all tilbud om utstyr mottas med en takk.

Som tidligere nevnt, så lanserer vi en dato snart. Om alt går fint, så har vi en dato allerede idag.

Vi vet at Spillegalbrukerne er spredd rundt omkring i landet, derfor vil vi satse på å holde spilltreffene på Lørdager istedenfor Fredager som det har vært de siste årene. Med det så håper jeg at folk får god tid til å finne fram samt dra tilbake.
Tidligere har gp'ene også fått besøk av gamere helt fra Bergen og Trondheim, jeg vet at Kristiansand er et grusomt langt sted å dra ifra, men selv har jeg hele tré timer per vei med tog til Oslo/Lillestrøm. Men folk som kommer langveis fra blir tatt godt imot. :)

Edit: Sjappa selger også hamburgere & mer, i tilfelle folk sverger til pakistanske burgere.
 
#14
Har vært på et par "lokale" spilltreff her i Trondheim før, og syntes at det var helt topp. Halo med 16 stykker på storskjerm er vel en av de morsomste spil-opplevelsene jeg har hatt. Skulle gjerne ha blitt med på et av SG's-spilltreff, men det blir rett og slett for langt unna for meg, ettersom jeg bor i Trondheim.
 

Dukie

nice girl
#15
Det vil blant annet bli multiplayer Halo på Storskjerm, nordes beste vil også trolig komme. Så om du synes at det høres ut som skikkelig morro, så ville jeg iallfall tenkt over å dra. :)

Kan også nevne at snart kommer det litt info om åssen dette her startet. :)
 

EagleJin

Bear Necessity
#16
Klaymen: Du skulle vært på et av de tidligere GP'ene i Lillestrøm. Der pleier det å være god stemning, og lydene fra spilla suser gjennom hele lokalet.

Det absolutt beste med ST (høres litt rart ut å si spilletreff... *host*gp*host*)(bortsett fra det sosiale :p) er å få erfaringen i å spille mot dem man kanskje ikke kjenner så godt eller har møtt i ringen før. Dette gjelder spesielt fighterne som Tekken og VF.

De siste gangene var det også Halo til stedet, og spilte da 8stk med link. Var også knallkult (selv om jeg vanligvis ikke er fan av shootere..).

Angående maten... Bra de har burgere.. Begynner å bli smålei kebab etter å ha spist lunsj i nærheten av grønland torg i Oslo i snart 2 uker...

:thumbsup:
:king:-bra
 

Dukie

nice girl
#17
Kommer også til å savne *hoste* GP *hoste*, men slemme Iliuz sa jeg måtte fornorsket det. :)
Vi kan da kalle det GP internt mellom oss da.

Kan også nevne at snart kommer det litt info om åssen dette her startet. :)
 
#18
Så deilig, endlig. Gleder meg så mye. Håper det blir bra, håper det blir Tekken. Det blir tekken? Håper også at dere kan sette det igang litt tildig. Slik at jeg som er fra drammen kan komme meg hjem, men også de som bor langt unna :) Husker sist gang da jeg var på Gp, slutta kl 24-01, det var ikke digg å sove på togstasjonen sammen med Violet, men morro var det :cool:

Hvem er det som skal sette igang alt dette? Ansvarlig og hvor mye koster det å leie stedet?
 

Dukie

nice girl
#19
NiloPilo: Jeg gjør som Iliuz:
http://www.spillegal.no/forum/index.php?showtopic=518

En av grunnene at jeg vil ha det på en Lørdag er at vi kan begynne tidligere slik at vi får mer tid.

Men jeg har også sovet på togstasjonen, men hva med gaming hele natten? Og så ta morgentoget hjem.

Du behøver ikke å bekymre deg, opplegget blir temmelig slik det har vært før.
Tekken Tag og Tekken 4 blir til stede om interessen melder seg.
 
#20
Opprinnelig skrevet av Duke@02.04.2004, 09.54
Men jeg har også sovet på togstasjonen, men hva med gaming hele natten? Og så ta morgentoget hjem.

Du behøver ikke å bekymre deg, opplegget blir temmelig slik det har vært før.
Tekken Tag og Tekken 4 blir til stede om interessen melder seg.
Game hele natten, why not? :thumbsup:

Det hadde vært konge da, vi kunne ta med sovepose alle sammen og sove sammen <3

Det blir digg da, seriøs duke, jeg savner deg. Savner å spille tekken mot deg. Det blir konge :king: Huske å sette igang TTT team play, det blir kjempe morro