Hva synes dere om spilltreff?

Novastrum

Feminist-elitist
#42
Opprinnelig skrevet av Hyulvinji+02.04.2004, 12.04-->
<!--QuoteBegin-Novastrum
@02.04.2004, 13.09
men om det bare blir tekken og SF på planketten er det egentlig veldig lite for meg å gjøre der.
:(
Kan ikke bare være Tekken og Street Fighter.. Må ha Virtua Fighter også?? :D

Nova: hvis jeg vinner over 1000 kr på flax-loddet jeg holder i hånda skal jeg betale flybilletten din... :p [/b]
Ok, gi meg penga!!

Jeg tror det vil bli en sakral omvei for meg å ta flyet. Bor da tross alt i Akershus fylke! :laugh:
 
#43
Jeg skjønner ikke at det skal være noen problem med å starte ett treff på en fredag. Lørdag kan da fremdeles være dedikert til dette treffet, eller hur?

De som kommer, de kommer når de kommer, eller noe slikt. Eventuelle konkuranser bør jo da holdes på lørdagen, slik at "alle" får muligheten til å delta.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#44
Opprinnelig skrevet av ILiuz@02.04.2004, 12.45
Femti spenn + flybillett? :mellow:
Jaja klart, alle har 3000 kroner å bare splashe ut på en flybillet, anytime...
 
#45
Jeg er med på dette her jeg.
Men kan man være under 18(16)?
Jeg lurer også på om noen her veit hvor Asker ligger?
Jegbor i Asker og lurer på hvor langt det er til Lillestrøm?
 

Endre

Ødela forumet
#46
Såvidt jeg vet er Asker og Lillestrøm begge endestasjoner på samme toglinje, og det sier vel litt om avstanden? :D Men, ja, man kan være under atten.
 

EagleJin

Bear Necessity
#47
Hvis noen lurer, så var det ingen premie på loddet... :(
 
#49
Opprinnelig skrevet av Alucard@02.04.2004, 17.11
Jeg er med på dette her jeg.
Men kan man være under 18(16)?
Jeg lurer også på om noen her veit hvor Asker ligger?
Jegbor i Asker og lurer på hvor langt det er til Lillestrøm?
Du bor i Asker, og vet ikke hvor Lillestrøm ligger? Den er litt original...
 
#50
Opprinnelig skrevet av Kyuzo+02.04.2004, 23.35-->
<!--QuoteBegin-Alucard
@02.04.2004, 17.11
Jeg er med på dette her jeg.
Men kan man være under 18(16)?
Jeg lurer også på om noen her veit hvor Asker ligger?
Jegbor i Asker og lurer på hvor langt det er til Lillestrøm?
Du bor i Asker, og vet ikke hvor Lillestrøm ligger? Den er litt original... [/b]
He he.. lurte egentlig på hvordan jeg kommer meg ditt..

UNNSKYLD:::::
 
#52
Få med noen hete damer da, da er jeg hvertfall klar!
 
#54
Vel, nå går jeg ikke på små jenter, men hvis du foretrekker så unge jenter så kjør på.
 
#57
Bare lurer på en ting, hvor lenge varer GP? Blir det gaming hele natten eller stenger dere lokalet 00.00?
 

Dukie

nice girl
#58
Fordeler med lokalet er at vi holder på så lenge vi vil (om Duke blir til slutt med nøklene)
Og jeg skal bli der helt til Søndag, så med andre ord: Gaming hele natten!! Så bring med soveposene gutter! :king:
 
#59
Opprinnelig skrevet av Duke@04.04.2004, 00.17
Og jeg skal bli der helt til Søndag, så med andre ord: Gaming hele natten!! Så bring med soveposene gutter!  :king:
wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, kjempe digg, meg og duke i en sovepose <3 Det kommer til å klikke gutta, det kommer til å ta helt av. Duke, i want you, i Tekken :drool:
 
#60
Opprinnelig skrevet av NiloPilo+04.04.2004, 09.12-->
<!--QuoteBegin-Duke
@04.04.2004, 00.17
Og jeg skal bli der helt til Søndag, så med andre ord: Gaming hele natten!! Så bring med soveposene gutter!  :king:
wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, kjempe digg, meg og duke i en sovepose <3 Det kommer til å klikke gutta, det kommer til å ta helt av. Duke, i want you, i Tekken :drool: [/b]
Du og det ordet "klikke"... :laugh:

------------------------------------------

Uansett, jeg blir der nok hele natta, jeg.