Hva synes dere om spilltreff?

#21
Gleder meg til å spille mot hele "gjengen" igjen. Forandring fryder.

Kan det bli noen mulighet for SF Alpha 3, og Capcom vs. SNK2, også? <3
 

Endre

Ødela forumet
#22
Blir det bare du og Cinos som skal spille det da, eller? :p Hvis det blir en del, så ser jeg ikke bortifra det...
 
#23
Er ikke bare oss to som er SF-fans, vi har jo også Hyulvinji, og Red Hawk. Sikkert et par-tre andre som kunne være hypp, au. :)
 
#24
Opprinnelig skrevet av SortUlv@02.04.2004, 10.02
Gleder meg til å spille mot hele "gjengen" igjen. Forandring fryder.

Kan det bli noen mulighet for SF Alpha 3, og Capcom vs. SNK2, også? <3
Ja, da vet vi hvem som vinner da.....

Sortulv, du er med på å spille TTT du? Jeg og JinP skal spille sammen som team. Vi skal prøve å knuse alle, men jeg tror alle knuser oss <_<
 

Dukie

nice girl
#25
jeg savner deg.
God damn! *redd* :) Nei da, det blir trolig TTT teamplay.

Når det gjelder SF, så har det beklageligvis vært lite av det i det siste. Skal bare "godsnakke" litt med Iliuz først.
Men et glimrende forslag, jeg er også en SF fan. :)
 

Novastrum

Feminist-elitist
#26
Skjønner ikke... helt...
Er det bare slossespill på menyen?
18-års Aldersgrense!!? :drool: Værsåsnill!!! :nirvana: !!

awww...

Kanskje jeg tar en tur. Spørs hvem andre som gidder.
 
#27
Det hadde vært bra det :rolleyes:
 

Endre

Ødela forumet
#28
Det er ikke bare det, Nova, men de fleste herfra henger igjen fra "Tekkenclub", så kanskje ikke så rart? Hadde det vært 18-års aldersgrense kunne jeg ikke dratt selv... :mellow: Men jeg synes du skal ta turen innom uansett, siden du er skribent for Spillegal og blablabla.
 
#29
Kan ikke de som er medlem på Spillegal.no dra på det da? selvom jeg fyller 18 om noen uker...
 

EagleJin

Bear Necessity
#30
Opprinnelig skrevet av SortUlv@02.04.2004, 11.02
Gleder meg til å spille mot hele "gjengen" igjen. Forandring fryder.

Kan det bli noen mulighet for SF Alpha 3, og Capcom vs. SNK2, også? <3
Dette hadde vært saker! Street Fighter Alpha 3 er kongekult for tida. Savner bare muligheten til å rulle med Zanghief. Roll into FAB knuser :p

Har i hvertfall 4-5 stk som kommer til å ta turen bortom sf-skjermen.
hmm.. Hva med EX 3 (NTSC)?? Dramatic Battle er ekstremt tøft!
 
#31
Opprinnelig skrevet av Duke@02.04.2004, 10.29
Det vil blant annet bli multiplayer Halo på Storskjerm, nordes beste vil også trolig komme. Så om du synes at det høres ut som skikkelig morro, så ville jeg iallfall tenkt over å dra. :)
Joda, selvfølgelig har jeg lyst! Men det blir nok desverre for langt unna...
 
#32
Opprinnelig skrevet av NiloPilo+02.04.2004, 10.10-->
<!--QuoteBegin-SortUlv
@02.04.2004, 10.02
Gleder meg til å spille mot hele "gjengen" igjen. Forandring fryder.

Kan det bli noen mulighet for SF Alpha 3, og Capcom vs. SNK2, også? <3
Ja, da vet vi hvem som vinner da.....

Sortulv, du er med på å spille TTT du? Jeg og JinP skal spille sammen som team. Vi skal prøve å knuse alle, men jeg tror alle knuser oss <_< [/b]
Jeg er med på det, jeg. Selv om jeg ikke er den store Tekken-gamer lenger, så sier jeg ikke nei til en runde, eller to. :)
 

Novastrum

Feminist-elitist
#33
Opprinnelig skrevet av ILiuz@02.04.2004, 09.22
Det er ikke bare det, Nova, men de fleste herfra henger igjen fra "Tekkenclub", så kanskje ikke så rart? Hadde det vært 18-års aldersgrense kunne jeg ikke dratt selv... :mellow: Men jeg synes du skal ta turen innom uansett, siden du er skribent for Spillegal og blablabla.
Hehe..Det med alderen var egentlig et useriøst forslag, men om det bare blir tekken og SF på planketten er det egentlig veldig lite for meg å gjøre der.
:(

kan jo fortsatt hende jeg tar meg en tur da.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#34
Fuck, nå ble jeg skikkelig gira på dette. Skulle vært morsomt å se trynet til en og annen her i det virkelige liv, men jeg har ikke cash til dette... :(
 

Dukie

nice girl
#38
Opprinnelig skrevet av Novastrum+02.04.2004, 12.09-->
<!--QuoteBegin-ILiuz
@02.04.2004, 09.22
Det er ikke bare det, Nova, men de fleste herfra henger igjen fra "Tekkenclub", så kanskje ikke så rart? Hadde det vært 18-års aldersgrense kunne jeg ikke dratt selv... :mellow: Men jeg synes du skal ta turen innom uansett, siden du er skribent for Spillegal og blablabla.
Hehe..Det med alderen var egentlig et useriøst forslag, men om det bare blir tekken og SF på planketten er det egentlig veldig lite for meg å gjøre der.
:(

kan jo fortsatt hende jeg tar meg en tur da. [/b]
"Spill som står på menyen vil bestå av alle toppspillene i hver sjanger. Fighting, Driving og FPS er noen av sjangere som vil være der."

Og i tillegg tar vi imot forslag.
 

EagleJin

Bear Necessity
#39
Opprinnelig skrevet av Novastrum@02.04.2004, 13.09
men om det bare blir tekken og SF på planketten er det egentlig veldig lite for meg å gjøre der.
:(
Kan ikke bare være Tekken og Street Fighter.. Må ha Virtua Fighter også?? :D

Nova: hvis jeg vinner over 1000 kr på flax-loddet jeg holder i hånda skal jeg betale flybilletten din... :p