I følge info som er ute om ps3 skal den klare å takle mange ganger grafikken til ps2, så jeg tror ikke det blir noe problem. Da gjenstår det bare å få inn hard disc. 40 gig er passende størrelse. Har ikke behov for noe mer, ettersom maskina skal kunne lese betydelig mye raskere fra plate enn hva ps2 gjør. Mindre loading er ikka av veien
Jeg håper de beholder pad-designet. Det er den beste pad'en av konsollpadene! Ligger bra i hånda, og kjennes ikke ut som et skilpaddeskall eller lignende (x-box, DC...).
Har lyst på en mindre konsoll enn dagens ps2. Den er stor, og tar for mye plass i hylla. Eneste drawback. Blir spennende å se hvordan det blir med størrelsen på konsoll med cell-chip teknologien.
Bakoverkompatibelitet er et must for en ps-eier nå etter ps2s suksess med det. Er egentlig greit at ps3 ikke støtter PSone, men støtte for ps2-spill vil være diggbart.
Nettverksadapter bryr jeg meg ikke noe spes om, men det kan allikevel være greit å ha det med, nå som online-spilling med konsoll blir mer og mer pooulært.