Hva vil du se i kommende PS3

F

Fanta Boy

Gjest
Hei hva vil du se i PS3
Her er min liste!
1.Harddisk
2.Innebygd Online system
3.Et fett design
4.Kjempe Grafikk
5.Kort sånt at du kan oppdatere PS3`n
6.pris 1800,-

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Opprinnelig skrevet av soppe@30.04.2004, 14.45
At det kommer Final Fantasy spill til den!
hehe, det er nesten det viktigste :D

Men jeg håper på:

*Prisgunstig (Selv om det er lite trolig, hvertfall i starten)
*Et bra design, gjerne en reprise av vertikal, vannrett stand
*4 kontroll porter
synst også det er viktig, som Thinaran sa, at det er backwards compatability. Jeg har hatt stor nytte av det på ps2 :)

- 4 kontrollerinnganger
- Innebygd online system
- Mulighet for oppgradering av konsollen
- Harddisk
- MP3 avspiller

Opprinnelig skrevet av Ronin+30.04.2004, 14.13-->
Opprinnelig skrevet av Ava1on`@30.04.2004, 15.09
<!--QuoteBegin-Thinaran
@30.04.2004, 13.41
Backwards compatability. Har den det er jeg fornøyd.

Gidder du å forklare meg hva der er? :huh:
Du kan feks. spille ps1 spill på ps2. Det er Backwards compatability... [/b]
Ahh.. Ok :)

Men:

Den er fin å sjå på.
Meir enn 2 kontrollerporter
Harddisk
Innebygd nettverksadapter, ser en smule teit ut når den stikk ut.
Backwards compatability

SHDR

Gullmedlem
Jeg er veldig opptatt av at den skal selge mindre enn GameCube2 (eller hva den vil hete ...), og håper egentlig at den igjen blir den mest teknisk underlegne maskinen i sin generasjon. Jeg håper Ken Kutaragi holder den udugelige kjeften sin lukket under hypingsprosessen, og ikke lyver til meg i 3 år slik han gjorde forrige gang. En annen ting som er viktig for meg er at det blir litt mer innovasjon, litt flere sjanser tas med valg av utviklere, at det ikke blir lagt altfor mye vekt på online-funksjoner, og at de bytter den elendige håndkontrollen ut med noe som ikke baserer seg på en 10 år gammel design rappet fra Nintendo.

Nei, jeg er ikke aksjonær i Sony.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg har egentlig bare ett ønske, og det er: En meny som ikke ser ut som om den er designet av en godbrisen Stevie Wonder. Jeg har sett installasjonsprogrammer som er mer fancy enn PS2-menyen.
To CPU-er hadde heller ikke vært så dumt - tenker japanerne kunne dratt noen heavyrå triks hadde de hatt to uavhengige CPU-er å leke seg med. Dessuten, på den måten får vi faktisk valuta for pengene ettersom PS3 sikkert kommer til å koste rundt 6K eller deromkring. :p

EagleJin

Bear Necessity
I følge info som er ute om ps3 skal den klare å takle mange ganger grafikken til ps2, så jeg tror ikke det blir noe problem. Da gjenstår det bare å få inn hard disc. 40 gig er passende størrelse. Har ikke behov for noe mer, ettersom maskina skal kunne lese betydelig mye raskere fra plate enn hva ps2 gjør. Mindre loading er ikka av veien ;)

Jeg håper de beholder pad-designet. Det er den beste pad'en av konsollpadene! Ligger bra i hånda, og kjennes ikke ut som et skilpaddeskall eller lignende (x-box, DC...).

Har lyst på en mindre konsoll enn dagens ps2. Den er stor, og tar for mye plass i hylla. Eneste drawback. Blir spennende å se hvordan det blir med størrelsen på konsoll med cell-chip teknologien.

Bakoverkompatibelitet er et must for en ps-eier nå etter ps2s suksess med det. Er egentlig greit at ps3 ikke støtter PSone, men støtte for ps2-spill vil være diggbart.

Nettverksadapter bryr jeg meg ikke noe spes om, men det kan allikevel være greit å ha det med, nå som online-spilling med konsoll blir mer og mer pooulært.

Opprinnelig skrevet av Fanta Boy@30.04.2004, 13.24
6.pris 1800,- [/b]
Haha! Du kan jo drømme lille venn. Prisen har lite å si, bare konsollen lever opp til forventningene. Personlig ønsker jeg å se PlayStation 3 med innebygd harrdisk (eller lignende), innebygd nettverksystem og fire kontroll innganger. Å håpe på at grafikken skal bli bedre er unødvendig. Det blir den selvsagt! Noe jeg, derimot, håper på er et moderne design fra Sony`s side. Størrelsen har ikke så alt for mye å si egentlig, så lenge den ser bra ut. Tror en PS3 vil ligge på noen tusen når den kommer ut, kanskje rundt 3000 kroner. Men som nevnt tidligere, har det lite å si så lenge den er bra.

Det bør ha et litt mindre design, og kanskje ikke fullt så bråkete vifte som det er på PS2. Hadde forsåvidt vært moro om de fortsatte i samme design-gate som PS2, Sony «tok seg godt ut» i sort. Det bør være bakoverkompatibelt. Hadde vært greit om det var bakoverkompatibelt til PS1, men det er ikke must, så lenge det støtter PS2. Innebygget harddisk hadde vært tingen, og ser helst at de kanskje har 4 porter til minnekort og kontrollere denne gangen. Pad-designet bør de fortsette med, og hadde ikke vært i veien for at den var åpen for alle DVD-soner, uten å måtte kjøpe noe ekstrautstyr. (sperren på PS2 var jo ren software).